logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Захопливий вебінар від одного з керівників компанії «ПепсіКо Україна»

Загальна інформація

В межах роботи студентських наукових клубів «Конкуренція ХХІ століття» і «Синергія галузевих ринків», що функціонують на кафедрі економічної теорії та конкурентної політики, 7 травня 2024 року відбувся вебінар Ірини Прогонюк, керівника відділу продажів каналів традиційної торгівлі та HoReCa з компанії «ПепсіКо Україна», на тему «Стратегічне проєктування розвитку ринків споживчних товарів в умовах глобальної нестабільності».

Пані Ірина розкрила складові побудови ефективного процесу продажів, розповіла про тонкощі застосування інструментів їх стимулювання, вказала на роль і місце цифрових технологій у продажах. Ірина Прогонюк поділилася з аудиторією своїм досвідом роботи в міжнародних компаніях, що функціонують на ринках споживчих товарів. Пані Ірина детально проаналізувала особливості функціонування низки торговельних марок компанії в умовах воєнного стану.

Особливу зацікавленість в аудиторії викликала проблематика розширення можливостей стимулювання продажів, застосування штучного інтелекту, забезпечення цифрової безпеки у продажах, працевлаштування студентів ДТЕУ до «ПепсіКо Україна». Наприкінці вебінару Ірина Прогонюк відповіла на численні запитання аудиторії. Учасники заходу жваво обговорювали окреслені питання, що засвідчило високий рівень підготовки здобувачів університету в царині функціонування ринків споживчих товарів. Пані Ірина застосовувала й інтерактивні способи спілкування з аудиторією, запропонувавши назвати торговельні марки, які входять до портфелю компанії. Переможці інтелектуальної вікторини отримають призи від «ПепсіКо Україна».  

Студенти, аспіранти й науково-педагогічні працівники отримали чудову можливість поглибити знання та розширити горизонти своїх компетентностей у сфері стратегічного проєктування ринків споживчих товарів.

Дякуємо Ірині Прогонюк за цікавий вебінар!


Юрій УМАНЦІВ,
завідувач кафедри економічної теорії та конкурентної політики ДТЕУ,
доктор економічних наук, професор

Богдан ТИТИШ,
аспірант кафедри економічної теорії та конкурентної політики ДТЕУ

07.05.2024
433884
389
остання редакція 08.05.2024
433884