logo
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет торгівлі та маркетингу
logo
Факультет торгівлі та маркетингу
img

Перелік спеціальностей та освітніх програм

торгівлі та маркетингу

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ФАКУЛЬТЕТУ ТОРГІВЛІ ТА МАРКЕТИНГУ

035 «Філологія» 

спеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» (бакалавр)

  • вільне і правильне спілкування іноземними мовами, дотримуючись усіх фонетичних, граматичних, лексико-синтаксичних норм,  у різних ситуаціях професійного спілкування;
  • здійснення процесу письмової і усної комунікації у різних галузях господарства, науки і культури;
  • прийняття рішень щодо застосування теорії і практики іноземних мов в галузі соціально-економічних відносин в умовах ринкового господарства.

спеціалізація «спеціалізація «Прикладна лінгвістика (лінгводидактика, англійська мова)» (магістр)» 

  • вільне володіння державною та іноземною (англійською) мовами для реалізації письмової та усної комунікації;
  • здійснення лінгвістичного, літературознавчого та спеціального філологічного аналізу текстів різних стилів і жанрів;
  • застосування сучасних методик і технологій, зокрема інформаційних, для ефективного здійснення професійної діяльності в сфері прикладної лінгвістики та викладання іноземних мов.

061 «Журналістика»

освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» (бакалавр)

освітня програма «Реклама» (магістр)

  • моніторинг рекламного та PR-середовища підприємства;
  • застосування інноваційних рекламних та PR-технологій;
  • розробка рекламних програм для просування торговельних марок та формування позитивного іміджу підприємств;
  • розробка рекламних макетів для різноманітних засобів комунікації.

073 «Менеджмент»

освітня програма «Фармацевтичний менеджмент» (бакалавр)

  • розробка стратегії розвитку фармацевтичного бізнесу;
  • управління фармацевтичними компаніями, аптечними мережами, оптимізація їх комерційно-виробничої діяльності;
  • вибір цінової та асортиментної політики підприємств на лікарські засоби, удосконалення системи їх закупівлі та збуту.

075 «Маркетинг»

освітня програма «Маркетинг» (бакалавр)

освітня програма «Маркетинг-менеджмент (Marketing Management)» (магістр)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства;
  • формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу;
  • розробка маркетингових стратегій підприємства та застосування інноваційних технологій маркетингу.

освітня програма «Трейд-маркетинг (Trade Marketing)» (магістр)

  • розробка маркетингових активностей щодо стимулювання товаропровідної мережі;
  • брендтрекінг для посилення лояльності бренду та підвищення обізнаності торговельної марки;
  • розробка трейд-маркетингової стратегії, формування, розподіл і контроль використання трейд-маркетингового бюджету.

освітня програма «Цифровий маркетинг (Digital Marketing)» (магістр)

  • створення дизайну, медійний та контекстний розвиток цифрових продуктів підприємства;
  • застосування SMM маркетингу для просування товарів та послуг в соціальних мережах і месенджерах;
  • розробка стратегій SEO і SEM пошукового марктеингу в інтернет мережі.

освітня програма «Бренд-менеджмент (Brand Management)» (магістр)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір вступника)

  • формування та розвиток бренду підприємства;
  • досягнення та підтримання лояльності бренду з боку споживачів;
  • розробка бренд-стратегій підприємства та впровадження інноваційних технологій брендингу.

освітня програма «Рекламний бізнес» (ступінь бакалавра та магістра)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства рекламного бізнесу;
  • розробка програми маркетингової діяльності підприємства рекламного бізнесу;
  • застосування інноваційних технологій рекламних послуг.

076 «Підприємництво та торгівля»

освітня програма «Логістична діяльність» (бакалавр)

освітня програма «Логістика та управління ланцюгами постачання» (магістр)

  • забезпечення ефективного функціонування закупівельної, транспортної, складської системи, розподілу та поставок на підприємстві, управління запасами;
  • організація системи інтегрованого управління логістичною діяльністю підприємства;
  • здійснення транспортно-експедиційних операцій та обслуговування вантажоперевезень;
  • управління логістичними системами підприємства з використанням інформаційних технологій.

освітня програма «Торговельний бізнес» (бакалавр)

освітня програма «Ритейлінг та дистрибуція» (магістр)

  • відкриття та ефективне управління діяльністю власної торговельної справи;
  • розробки та реалізації стратегії розвитку суб’єктів підприємництва у сфері ритейлінгу та дистрибуції;
  • розробка аналітичних звітів та пропозицій, пошук резервів підвищення ефективності управління бізнес-процесами у сфері рийтелінгу та дистрибуції.

освітня програма «Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі» (бакалавр, магістр)

  • організація та управління зовнішньоторговельними операціями на підприємстві;
  • оцінювання ефективності та розробка стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; товарознавча оцінка товарів експорту та імпорту;
  • вирішення конкретних практичних завдань щодо організації зовнішньої торгівлі на підприємстві.

освітня програма «Товарознавство і комерційна логістика» (бакалавр, магістр)

  • формування асортименту та логістичних каналів поставки, ідентифікація та експертиза товарів;
  • розробка логістичних концепцій та управління логістичною системою;
  • організація ефективних форм та методів логістичного ланцюга поставок;
  • запровадження схем збору та обробки статистичної інформації з питань комерційної логістики.

освітня програма «Митна справа» (бакалавр, магістр)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір вступника)

  • митний контроль та митне оформлення товарів, здійснення митних процедур відповідно до міжнародних стандартів;
  • контроль за нарахуванням митних платежів, боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями;
  • ідентифікація та експертиза товарів в митних цілях.

освітня програма «Категорійний менеджмент у ритейлі (Сat Management)» (бакалавр, магістр)

  • моніторинг товарного ринку, формування асортименту підприємства роздрібної торгівлі;
  • структуризація товарів за категоріями з метою збільшення прибутковості торговельної діяльності;
  • оцінювання якості товарів та формування оптимального асортименту торговельної мережі;
  • аналіз продажів і прибутковості категорій товарів.

226 «Фармація, промислова фармація»

освітня програма «Фармація» ОС «магістр» на основі ПСЗО

  • визначення потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, організація їх постачання, дистрибуції, просування;
  • забезпечення лікарськими засобами та іншими товарами аптечного асортименту з урахуванням сучасних міжнародних тенденцій фармацевтичного ринку;
  • застосування сучасних технологій у виготовленні ліків, прийманні, зберіганні та реалізації лікарських засобів, здійснення контролю за якістю ліків;
  • надання фармацевтичної опіки на засадах фармацевтичної етики та деонтології.

22.04.2013
guliya2005
22817
остання редакція 09.07.2024
43180