Перелік спеціальностей та освітніх програм
торгівлі та маркетингу
ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ФАКУЛЬТЕТУ ТОРГІВЛІ ТА МАРКЕТИНГУ
035 «Філологія»
спеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» (бакалавр)
- вільне і правильне спілкування іноземними мовами, дотримуючись усіх фонетичних, граматичних, лексико-синтаксичних норм, у різних ситуаціях професійного спілкування;
- здійснення процесу письмової і усної комунікації у різних галузях господарства, науки і культури;
- прийняття рішень щодо застосування теорії і практики іноземних мов в галузі соціально-економічних відносин в умовах ринкового господарства.
спеціалізація «спеціалізація «Прикладна лінгвістика (лінгводидактика, англійська мова)» (магістр)»
- вільне володіння державною та іноземною (англійською) мовами для реалізації письмової та усної комунікації;
- здійснення лінгвістичного, літературознавчого та спеціального філологічного аналізу текстів різних стилів і жанрів;
- застосування сучасних методик і технологій, зокрема інформаційних, для ефективного здійснення професійної діяльності в сфері прикладної лінгвістики та викладання іноземних мов.
061 «Журналістика»
освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» (бакалавр)
освітня програма «Реклама» (магістр)
- моніторинг рекламного та PR-середовища підприємства;
- застосування інноваційних рекламних та PR-технологій;
- розробка рекламних програм для просування торговельних марок та формування позитивного іміджу підприємств;
- розробка рекламних макетів для різноманітних засобів комунікації.
073 «Менеджмент»
освітня програма «Фармацевтичний менеджмент» (бакалавр)
- розробка стратегії розвитку фармацевтичного бізнесу;
- управління фармацевтичними компаніями, аптечними мережами, оптимізація їх комерційно-виробничої діяльності;
- вибір цінової та асортиментної політики підприємств на лікарські засоби, удосконалення системи їх закупівлі та збуту.
075 «Маркетинг»
освітня програма «Маркетинг» (бакалавр)
освітня програма «Маркетинг-менеджмент (Marketing Management)» (магістр)
- моніторинг маркетингового середовища підприємства;
- формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу;
- розробка маркетингових стратегій підприємства та застосування інноваційних технологій маркетингу.
освітня програма «Трейд-маркетинг (Trade Marketing)» (магістр)
- розробка маркетингових активностей щодо стимулювання товаропровідної мережі;
- брендтрекінг для посилення лояльності бренду та підвищення обізнаності торговельної марки;
- розробка трейд-маркетингової стратегії, формування, розподіл і контроль використання трейд-маркетингового бюджету.
освітня програма «Цифровий маркетинг (Digital Marketing)» (магістр)
- створення дизайну, медійний та контекстний розвиток цифрових продуктів підприємства;
- застосування SMM маркетингу для просування товарів та послуг в соціальних мережах і месенджерах;
- розробка стратегій SEO і SEM пошукового марктеингу в інтернет мережі.
освітня програма «Бренд-менеджмент
(Brand Management)» (магістр)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір
вступника)
- формування та розвиток бренду підприємства;
- досягнення та підтримання лояльності бренду з боку споживачів;
- розробка бренд-стратегій підприємства та впровадження інноваційних технологій брендингу.
освітня програма «Рекламний бізнес» (ступінь бакалавра та магістра)
- моніторинг маркетингового середовища підприємства рекламного бізнесу;
- розробка програми маркетингової діяльності підприємства рекламного бізнесу;
- застосування інноваційних технологій рекламних послуг.
076 «Підприємництво та торгівля»
освітня програма «Логістична діяльність» (бакалавр)
освітня програма «Логістика та управління ланцюгами постачання» (магістр)
- забезпечення ефективного функціонування закупівельної, транспортної, складської системи, розподілу та поставок на підприємстві, управління запасами;
- організація системи інтегрованого управління логістичною діяльністю підприємства;
- здійснення транспортно-експедиційних операцій та обслуговування вантажоперевезень;
- управління логістичними системами підприємства з використанням інформаційних технологій.
освітня програма «Торговельний бізнес» (бакалавр)
освітня програма «Ритейлінг та дистрибуція» (магістр)
- відкриття та ефективне управління діяльністю власної торговельної справи;
- розробки та реалізації стратегії розвитку суб’єктів підприємництва у сфері ритейлінгу та дистрибуції;
- розробка аналітичних звітів та пропозицій, пошук резервів підвищення ефективності управління бізнес-процесами у сфері рийтелінгу та дистрибуції.
освітня програма «Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі» (бакалавр, магістр)
- організація та управління зовнішньоторговельними операціями на підприємстві;
- оцінювання ефективності та розробка стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; товарознавча оцінка товарів експорту та імпорту;
- вирішення конкретних практичних завдань щодо організації зовнішньої торгівлі на підприємстві.
освітня програма «Товарознавство і комерційна логістика» (бакалавр, магістр)
- формування асортименту та логістичних каналів поставки, ідентифікація та експертиза товарів;
- розробка логістичних концепцій та управління логістичною системою;
- організація ефективних форм та методів логістичного ланцюга поставок;
- запровадження схем збору та обробки статистичної інформації з питань комерційної логістики.
освітня програма «Митна справа» (бакалавр,
магістр)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір
вступника)
- митний контроль та митне оформлення товарів, здійснення митних процедур відповідно до міжнародних стандартів;
- контроль за нарахуванням митних платежів, боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями;
- ідентифікація та експертиза товарів в митних цілях.
освітня програма «Категорійний менеджмент у ритейлі (Сat Management)» (бакалавр, магістр)
- моніторинг товарного ринку, формування асортименту підприємства роздрібної торгівлі;
- структуризація товарів за категоріями з метою збільшення прибутковості торговельної діяльності;
- оцінювання якості товарів та формування оптимального асортименту торговельної мережі;
- аналіз продажів і прибутковості категорій товарів.
226 «Фармація, промислова фармація»
освітня програма «Фармація» ОС «магістр» на основі ПСЗО
- визначення потреби в лікарських засобах та виробах медичного призначення, організація їх постачання, дистрибуції, просування;
- забезпечення лікарськими засобами та іншими товарами аптечного асортименту з урахуванням сучасних міжнародних тенденцій фармацевтичного ринку;
- застосування сучасних технологій у виготовленні ліків, прийманні, зберіганні та реалізації лікарських засобів, здійснення контролю за якістю ліків;
- надання фармацевтичної опіки на засадах фармацевтичної етики та деонтології.