Студентський круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози»
Загальна інформація
Вже стає доброю традицією щороку проводити міждисциплінарний студентський круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози» для вирішення актуальних питань маркетингу та торговельного бізнесу в умовах цифровізації.
Цього року захід відбувся вдруге за участі викладачів кафедри маркетингу (Вікторії Кармазінової, Олександра Каркушки), викладачів кафедри торговельного підприємництва та логістики (Марини Котової, Ольги Кавун-Мошковської), викладача кафедри журналістики та реклами (Ольги Юсупової), а також студентів 1–4 курсів ОС «бакалавр», що вивчають дисципліни «Електронна торгівля» та «Digital-маркетинг».
Основними темами для обговорення під час круглого столу були:
- диджитал-маркетинг: дорожня карта досягнення успіху в цифрову епоху;
- SEO оптимізація сайтів електронної комерції;
- віртуальна реальність як інструмент 3D-маркетингу;
- роль інфлюєнсерів у забезпеченні ефективності електронної торгівлі;
- SMM та використання соціальних мереж для просування бренду;
- B2B маркетплейси в e-Commerce: перспективи використання;
- електронні платіжні системи.
Активна участь студентів у заході, цікаві доповіді та змістовні презентації, жвава дискусія з актуальних питань стали підтвердженням ефективності обраного напряму щодо взаємодії викладачів зі студентською спільнотою.
Ольга Кавун-Мошковська
канд.екон.наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та
логістики