logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студентський круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози»

Загальна інформація

Вже стає доброю традицією щороку проводити міждисциплінарний студентський круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози» для вирішення актуальних питань маркетингу та торговельного бізнесу в умовах цифровізації.

Цього року захід відбувся вдруге за участі викладачів кафедри маркетингу (Вікторії Кармазінової, Олександра Каркушки), викладачів кафедри торговельного підприємництва та логістики (Марини Котової, Ольги Кавун-Мошковської), викладача кафедри журналістики та реклами (Ольги Юсупової), а також студентів 1–4 курсів ОС «бакалавр», що вивчають дисципліни «Електронна торгівля» та «Digital-маркетинг».

Основними темами для обговорення під час круглого столу були:

  • диджитал-маркетинг: дорожня карта досягнення успіху в цифрову епоху;
  • SEO оптимізація сайтів електронної комерції;
  • віртуальна реальність як інструмент 3D-маркетингу;
  • роль інфлюєнсерів у забезпеченні ефективності електронної торгівлі;
  • SMM та використання соціальних мереж для просування бренду;
  • B2B маркетплейси в e-Commerce: перспективи використання;
  • електронні платіжні системи.

Активна участь студентів у заході, цікаві доповіді та змістовні презентації, жвава дискусія з актуальних питань стали підтвердженням ефективності обраного напряму щодо взаємодії викладачів зі студентською спільнотою.

Ольга Кавун-Мошковська
канд.екон.наук, доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики

08.05.2024
433884
943
остання редакція 08.05.2024
433884