Головна сторінка
менеджменту готельно-ресторанного бізнесу
ФАКУЛЬТЕТ
ТЕХНОЛОГІЙ ТА БІЗНЕСУ
КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО
БІЗНЕСУ
Здійснює підготовку висококваліфікованих інтелектуально розвинених фахівців та професіоналів нового покоління, які мають лідерські якості та орієнтовані на успіх, спроможні приймати ефективні управлінські рішення і розвивати сферу гостинності на основі найкращих професійних традицій. ЗАПАЛИ СВОЮ КАР’ЄРНУ ЗІРКУ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ РАЗОМ З НАМИ! ~
Стань професіоналом та
менеджером топ-рівня |
ПЕРШИЙ (БАКАЛАВРСЬКИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ: 241 Готельно-ресторанна справа 073 Менеджмент туристичного та готельно-ресторанного бізнесу ДРУГИЙ (МАГІСТЕРСЬКИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ 241 Готельний і ресторанний девелопмент 241 Міжнародний готельний і ресторанний бізнес |
Ти прагнеш стати успішним топ-менеджером у готельному та ресторанному бізнесі? Мрієш пов’язати своє професійне життя зі сферою, яка не має кордонів? Хочеш бути затребуваним у професійному середовищі та мати успішні кар’єрні перспективи? Твоя мрія здійсниться з кафедрою менеджменту готельно-ресторанного бізнесу ДТЕУ! |
|
Ми гарантуємо унікальний освітній процес, ексклюзивні освітні бакалаврські та магістерські програми, незабутній драйв і продуктивну співпрацю. Глобальна сфера гостинності є інвестиційно привабливою і активно розвивається завдяки інформаційним та сервісним технологіям!!! Тож поринайте у цікавий світ і Ваше професійне майбутнє буде насиченим, креативним та фінансово забезпеченим. |
|
Також студенти мають унікальну можливість удосконалювати свої теоретичні знання у Центрі бізнес-тренінгу ДТЕУ. Студенти опановують інноваційні методи і прийоми прийняття рішень з питань загального та функціонального менеджменту, бізнес-планування, економіки, фінансів, логістики, бухгалтерського обліку, маркетингових досліджень, управління персоналом, набуття навичок проведення господарсько-фінансових операцій та виконання службових обов’язків на окремих робочих місцях імітаційного підприємства сфери гостинності. Для формування професійної затребуваності та мобільності майбутніх фахівців у навчальному процесі активно використовуються інноваційні комп’ютерні технології. Студенти мають цілісне уявлення про бізнес-процеси готелю і ресторану в режимі реального часу, набувають професійних компетентностей вирішувати пофесійні завдання щодо: бронювання послуг, організації продажів, прийому та розміщення споживачів, управління зв'язками з клієнтами, формування даних для управлінського контролю за діяльністю підприємства. Використання комп’ютерних технологій у навчальному процесі підготовки майбутніх фахівців сфери гостинності є запорукою їх високої конкурентноздатності у професійному середовищі! Практичні навички. Студенти мають змогу відвідувати крім основних практичних та лекційних занять, також лекції провідних практиків сфери гостинності. Під час навчання з першого курсу студенти знайомляться з особливостями готельно-ресторанного бізнесу. Проходять виробничу практику в Україні та за кордоном (Словаччина, Болгарія, Греція та ін.) в міжнародних готельних мережах. |