Що
вивчають |
Ким
працюють |
Яку роботу
виконують |
Конкурентні
переваги |
Інформаційні пакети |
Освітня
програма «Торговельний
менеджмент»
(денна форма навчання, українська, англійська
- на
ОС "магістр") |
бакалавр
|
Можливі
посади:
Помічник керівника підприємства
(установи, організації); представник торговельний; агент
торговельний; завідувач секції; інспектор торговельний; організатор
з постачання (із збуту); торговельний брокер (маклер); торговець
комерційний, комівояжер, мерчендайзер; фахівець-аналітик з
дослідження товарного ринку, трейд-маркетинг менеджер,
продакт-менеджер, спеціаліст з методів розширення ринку збуту;
спеціаліст-аналітик з дослідження товарного ринку
|
Зміст діяльності:
Організовування основних та допоміжних
процесів в торговельній діяльності; забезпечення раціонального
використання всіх видів ресурсів в організаціях торгівлі;
використання інформаційних технологій та системи для вирішення
професійних завдань в менеджменті організацій торгівлі;
обґрунтування стратегії розвитку організацій торгівлі, оцінювання
ефективності торговельної діяльності
|
Конкурентні переваги:
- Унікальне поєднання
професійних знань та вмінь з менеджменту, маркетингу, логістики,
товарознавства, категорійного менеджменту, електронної торгівлі,
управління продажем та мерчандайзингу, психології торгівлі
- Участь в освітньому
процесі представників топ менеджменту підприємств торгівлі
- Постійне оновлення змісту
освіти з орієнтацією на світові стандарти торгівлі та найкращі
міжнародні освітні програми, оцінювання якості яких здійснює
міжнародна агенція
- Постійна реконструкція
корпусів та оновлення матеріально-технічної бази європейського
рівня (спеціалізовані лабораторії, SMARТ-бібліотека, коворкінги,
комп’ютерні класи з модернізованою комп`ютерною технікою, сучасне
програмне забезпечення, кіберполігон)
- Інноваційні технічні
можливості університету та digital-технології інтерактивного
навчання з торговельного менеджменту
- Вивчення іноземної мови
професійного спрямування в обсязі 24-х кредитів до рівня В2+, що
формує перспективи отримання паралельної освіти за кордоном
- Можливість підготовки до
підсумкової атестації, що передбачено навчальним планом освітньої
програми: закладено кредити на спеціальну сфокусовану підготовку до
вступу на рівень магістра на всі освітні програми
- Участь в наукових подіях
всеукраїнського і міжнародного рівнів, можливість паралельного
навчання на інших освітніх програмах, що формує комплексність
фахових навичок
- Випускники освітньої програми
увійшли у трійку найкращих менеджерів країни (за версією журналу
FORBES)
|
Інформаційний
пакет |
магістр
|
Можливі посади:
Завідувач підприємства
роздрібної торгівлі; завідувач ринку; завідувач секції; керівник
торговельно-економічної місії; директор комерційний; директор
(керівник) малої торговельної фірми; керуючий магазином; менеджер
(управитель) в торгівлі транспортними засобами; менеджер
(управитель) в оптовій торгівлі; менеджер (управитель) в роздрібній
торгівлі побутовими та непродовольчими товарами; менеджер
(управитель) в роздрібній торгівлі продовольчими
товарами.
|
Зміст діяльності:
Розробка оптимальної
моделі управління в торгових організаціях; формування
альтернативних напрямів розвитку торговельних організацій;
впровадження інноваційних технологій управління торговим процесом,
кризової діагностики в діяльності торгових організацій;
обґрунтування програм підвищення якості торговельних процесів та
стратегії збалансованого розвитку торговельних
організацій
|
Конкурентні переваги:
- Участь у
створенні нової філософії торговельного менеджменту на підприємстві
завдяки реалізації унікальних професійних
компетентностей.
- Генерування досягнень сучасних
диджитал-технологій в умовах високих ризиків, спричинених війною та
Сovid-кризою з урахуванням нових вимог до персоналу у сфері
торгівлі.
- Набуття
компетентностей з виконання стратегічних завдань підприємств
торгівлі через поширення практики КСВ та концепції
ESG.
- Участь в
освітньому процесі керівників підприємств торгівлі, стратегічних
партнерів університету (відкриті лекції, майстер-класи, вебінари
тощо).
- Можливість навчатися на англомовній
освітній програмі з перспективами отримання рівня
С+.
- Постійне
оновлення та вдосконалення змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти торговельного бізнесу, найкращі міжнародні освітні
програми.
- Новітня
навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані
лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні
коворкінги та зони відпочинку).
- Розгалужена система взаємозв’язків з
бізнес партнерами/стейкголдерами, що дозволяє обирати організації
для успішного працевлаштування.
- Наявна
програма академічної мобільності, що дозволяє отримати освіту за
кордоном.
- Можливість реалізації творчого та
наукового потенціалу, залученість до спортивних, культурних та
бізнес-заходів, участь у конференціях, вебінарах, круглих столах з
представниками бізнесу та державних структур.
|
Інформаційний
пакет |
Освітня
програма «Управління
бізнесом»
(денна та заочна форми навчання, українська,
англійська - на
ОС "магістр") |
бакалавр
|
Можливі
посади:
Помічник керівника
малого підприємства без апарату управління; помічник керівника
підприємства (установи, організації); помічник керівника іншого
основного підрозділу; бренд-менеджер; менеджер по роботі з
клієнтами (із тендером); спеціаліст з управління проектами та
програмами в сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
фахівець з корпоративного управління; торговець (обслуговування
бізнесу та реклами); фахівець інфокомунікацій
|
Зміст діяльності:
Формування дієвої
системи менеджменту з урахуванням специфіки та
організаційно-правової форми організації бізнесу; проведення
аналітико-дослідницької роботи та моніторингу бізнес-процесів в
організації з використанням відповідного науково-методичного
інструментарію; забезпечення раціонального використання ресурсів;
використання інформаційних технологій та систем для вирішення
професійних управлінських завдань; обґрунтування стратегії розвитку
організацій; оцінювання ефективності діяльності організацій
та бізнесу загалом.
|
Конкурентні переваги:
- Формування індивідуальної освітньої
траєкторії та набуття унікальних фахових компетентностей в
управлінні бізнесом, чому сприяє широкий пул навчальних дисциплін
за вибором студента.
- Інноваційні технічні можливості
університету та digital-технології інтерактивного навчання з
управління бізнесом, що передбачає безперервний розвиток загальних
та фахових компетентностей.
- Участь в
освітньому процесі керівників бізнесу та стратегічних партнерів
університету (відкриті лекції, майстер-класи, вебінари
тощо).
- Постійне
оновлення та вдосконалення змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти та найкращі міжнародні освітні
програми.
- Новітня
навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані
лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні
коворкінги та зони відпочинку).
- Вивчення
іноземної мови професійного спрямування в обсязі 24-х кредитів до
рівня В2+, що формує перспективи отримання паралельної освіти за
кордоном.
- Можливість підготовки до підсумкової
атестації, що передбачено навчальним планом освітньої програми:
закладено кредити на спеціальну сфокусовану підготовку до вступу на
рівень магістра на всі освітні програми.
- Перспективи дуального навчання, що
сприятиме опануванню soft/hard skills та можливості поглиблено
вивчати управління бізнесом.
- Насичене
спортивне, громадське та культурне життя.
|
Інформаційний
пакет |
магістр
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої торговельної фірми;
директор з матеріально-технічного забезпечення (з транспорту);
директор з операційної діяльності; керуючий відділенням;
менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; менеджер
(управитель) з організації консультативних послуг; менеджер
(управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності;
менеджер (управитель) систем якості; завідувач відділу (у
складі управління); професіонал з корпоративного управління;
фахівець з ефективності підприємництва; фахівець із
якості
|
Зміст діяльності:
Формування оптимальної
моделі управління бінесом; формування альтернативних напрямів
стратегічного розвитку бізнесу; запровадження інноваційних
технологій в управлінні бізнесом, діагностика кризових явищ в
діяльності організацій; обґрунтування програм підвищення якості
бізнес-процесів та стратегії збалансованого розвитку
бізнесу.
|
Конкурентні переваги:
- Набуття
компетентностей з виконання стратегічних завдань та інноваційного
розвитку бізнесу.
- Здатності до створення конкурентоспроможних
бізнес-організацій завдяки реалізації унікальних фахових
компетентностей.
- Розгалужена система взаємозв’язків з
бізнес-партнерами/стейкголдерами, що дозволяє обирати перспективну
організацію для гарантованого успішного
працевлаштування.
- Участь в
освітньому процесі провідних керівників вітчизняного та
міжнародного бізнесу, стратегічних партнерів університету (відкриті
лекції, майстер-класи, вебінари тощо).
- Можливість навчатися на англомовній освітній
програмі з перспективами отримання рівня С+.
- Постійне
оновлення та вдосконалення змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти та найкращі міжнародні
бізнес-практики.
- Новітня
навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані
лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні
коворкінги та зони відпочинку).
- Можливість працювати з досвідченими
менторами/практиками міжнародних компаній й вивчати поглиблені
курси з управління бізнесом.
- Наявна
програма академічної мобільності, що дозволяє отримати освіту за
кордоном.
- Можливість реалізації творчого та наукового
потенціалу, залученість до спортивних, культурних, наукових та
бізнес-заходів участь у конференціях, вебінарах, круглих столах з
представниками бізнесу та державних структур.
|
Інформаційний
пакет |
Освітня програма «Менеджмент
персоналу»
(денна та заочна
форми навчання - на ОС "магістр") |
бакалавр |
Можливі
посади:
Менеджер з персоналу /НR-менеджер;
менедже з підбору персоналу; начальник відділу кадрів; начальник
відділу підготовки кадрів; аналітик у сфері професійної зайнятості;
рекрутер; фахівець з розвитку бренду роботодавця; фахівець з
найму робочої сили; фахівець з інтерв’ювання; фахівець з питань
вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
хедхантер; фахівець з підготовки кадрів; фахівець з
профорієнтації; інспектор з кадрової
роботи; організатор
з персоналу; професіолог; профконсультант
|
Зміст діяльності:
Організація роботи
персоналу підприємства та кадрової служби; використання
інформаційних технології та систем для вирішення професійних
завдань; діагностика кадрового потенціалу підприємства;
обґрунтування кадрової політики підприємства; оцінювання
організаційної динаміки та командоутворення
|
Конкурентні переваги:
- Участь в освітньому процесі
провідних HR-менеджерів підприємств, стратегічних партнерів
університету (відкриті лекції, майстер-класи, вебінари
тощо).
- Постійне
оновлення (осучаснення) змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти та найкращі міжнародні HR-практики.
- Новітня
навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані
лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні
коворкінги).
- Інноваційні технічні можливості
університету та digital-технології інтерактивного навчання з
менеджменту персоналу.
- Вивчення іноземної мови
професійного спрямування в обсязі 24-х кредитів до рівня В2+, що
формує перспективи отримання паралельної освіти за
кордоном.
- Перспективи дуального навчання, що
сприятиме опануванню soft/hard skills при взаємодії з брендом
роботодавця, можливість вивчати поглиблені курси з
HR-менеджменту.
- Можливість підготовки до підсумкової
атестації, що передбачено навчальним планом освітньої програми:
закладено кредити на спеціальну сфокусовану
підготовку до вступу на
рівень магістра на всі освітні програми.
- Участь у наукових подіях
університетського, всеукраїнського та міжнародного
рівнів.
- Унікальність поєднання навчання та
працевлаштування
- Постійна реконструкція корпусів та
оновлення матеріально-технічної бази
- Облаштування кафедр, модернізація
комп`ютерної техніки та оновлення програмного забезпечення і
створення кіберполігону
- Оцінювання якості наших освітніх
програм здійснює міжнародна агенція
Наші випускники увійшли у трійку найкращих менеджерів країни (за
версією журналу FORBES)
- Плата за навчання на рівні минулого
року (збільшення тільки на рівень інфляції +5,1%)
|
Інформаційний
пакет |
магістр |
Можливі
посади:
Директор з кадрових
питань та побуту; менеджер (управитель) у соціальній сфері;
менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) із
соціальної та корпоративної відповідальності; спеціаліст з питань
кадрової роботи та державної служби; інженер з нормування
праці
|
Зміст діяльності:
Розроблення ефективної
кадрової політики в організації; забезпечення дотримання принципів
соціального партнерства, впровадження результативних змін в системі
менеджменту персоналу; обґрунтування стратегії
соціально-відповідальної поведінки підприємства; оцінювання
ефективності системи менеджменту персоналу в організації
|
Конкурентні переваги:
- Універсальний контент освітньої програми дозволяє
планувати гнучку професійну кар’єру, завдяки поєднанню
міждисциплінарних компетентностей з цілями
бізнесу.
- Розгалужена система взаємозв’язків із
бізнес-партнерами/стейкголдерами, рекрутинговими і консалтинговими
компаніями, забезпечує гарантоване успішне
працевлаштування.
- Можливість реалізації творчого та наукового
потенціалу, залученість до НR-cпільнот.
- Наявна
програма академічної мобільності, що дозволяє отримати освіту за
кордоном та рівень володіння іноземною мовою С+.
- Участь у
створенні нової філософії менеджменту персоналу на підприємстві
завдяки розвиненим soft/hard skills.
- Участь в
освітньому процесі HR-менеджерів підприємств, стратегічних
партнерів університету (відкриті лекції, майстер-класи, тренінги
тощо).
- Постійне
оновлення та вдосконалення змісту освіти з орієнтацією на світові
стандарти та найкращі HR-практики, із урахуванням змін на ринку
праці.
- Новітня
навчально-матеріальна база європейського рівня (спеціалізовані
лабораторії, комп’ютерні класи, SMARТ-бібліотека, численні
коворкінги та зони відпочинку).
- Участь у
спортивних, культурних та бізнес-заходах ДТЕУ, у тому числі при
взаємодії з брендом роботодавця, можливість долучатися до проєктів
спільно з практиками міжнародних компаній.
|
Інформаційний
пакет |
Освітня
програма «Промисловий
менеджмент»
(денна форма навчання,
українська) |
бакалавр |
Можливі
посади:
Директор (керівник)
малого промислового підприємства (фірми); заступник директор
підприємства з виробництва; енрівник виробничого
підрозділу; керівник проектів та програм у сфері матеріального
виробництва; начальник цеху, виробничої дільниці та інших
підрозділів; фахівець з раціоналізації виробництва; фахівець з
ефективності підприємництва; інспектор з контролю якості
продукції
|
Зміст діяльності:
Формування оптимальної
моделі поєднання людського потенціалу з виробничою системою з метою
створення суспільно корисної якісної і безпечної продукції,
організування основних та допоміжних процесів виробничої системи,
створення і управління промисловою інфраструктурою підприємства,
матеріальними ресурсами і виробничими запасами, забезпечення
раціонального управління ресурсами та собівартістю продукції,
використання інформаційних технологій та систем для розв`язування
складних спеціалізованих завдань та практичних проблем управління в
промисловості, розробка та впровадження інноваційних технологій;
управління ефективністю реалізації програм розвитку, управління
ефективністю виробничої діяльності підприємства та
раціоналізації виробництва
|
Конкурентні
переваги:
- Програма підготовки компетентних
професіоналів-менеджерів з високим лідерським потенціалом, які
здатні створювати нові умови та ціннісні орієнтири щодо ефективного
функціонування та розвитку промислових підприємств.
- Наскрізний розвиток фахових
компетентностей з фокусуванням на харчовій та легкій
промисловості.
- Участь в освітньому процесі
керівників промислових підприємств, національних та світових
лідерів.
- Перспективи дуального навчання, що
сприятиме опануванню soft/hard skills і можливості поглиблено
вивчати промисловий менеджмент.
- Новітня навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги та зони відпочинку).
- Інноваційні технічні можливості
університету та digital-технології інтерактивного навчання з
промислового менеджменту.
- Вивчення іноземної мови
професійного спрямування в обсязі 24-х кредитів до рівня В2+, що
формує перспективи отримання паралельної освіти за кордоном.
- Можливість підготовки до
підсумкової атестації, що передбачена навчальними планами освітньої
програми: закладено кредити на спеціальну сфокусовану підготовку до
вступу на рівень магістра на всі освітні програми.
- Участь у науковому товаристві
студентів, аспірантів і молодих вчених, що формує дослідницькі
навички та закладає фундамент траєкторії реалізації успішної
наукової кар’єри
- Сучасні навчальні аудиторії та
потужна матеріально-технічна база
- Високій кваліфікаційний рівень
науково-педагорічних працівників (97% викладачів мають науковий
ступінь)
- Новітнє програмне забезпечення
та створення кіберполігону
- Побудова освітніх програм із
врахування сучасних вимог ринку
- Тісні зв’язки з виробництвом та
плідна співпраця із роботодавцями та іншими стейхолдерами
- Активна соціальна позиція
студентів та професорсько-викладацького складу
- Оцінювання якості освітніх програм
за міжнародними стандартами
- Фіксована плата за навчання на
весь період дії контракту
- Плата за навчання на рівні
минулого року (збільшення тільки на рівень інфляції +5,1 %)
- Найбільша наша гордість -
студенти, які мають змогу здобути не тільки престижну освіту,
увійти у трійку найкращих менеджерів України (за версією журналу
FORBES), а й отримати всебічний духовний розвиток.
|
Інформаційний
пакет |
Освітня
програма «Бізнес-адміністрування»
(очна (денна,
вечірня) та заочна форми навчання,
українська) |
магістр
|
Можливі
посади:
Генеральний менеджер
(управитель); директор (керівник) малої фірми; директор
комерційний; директор з операційної діяльності; керуючий
відділенням; менеджер (управитель) з адміністративної
діяльності; менеджер (управитель) із соціальної та
корпоративної відповідальності; менеджер (управитель) із
комунікаційних технологій; менеджер (управитель) з постачання;
менеджер (управитель) в оптовій торгівлі та посередництві у
торгівлі; менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі побутовими
товарами (та їх ремонті); менеджер (управитель) з питань
комерційної діяльності та управління; професіонал з
корпоративного управління; фахівець з ефективності підприємництва;
фахівець із якості.
|
Зміст діяльності:
Забезпечення ефективної
системи менеджменту в організації, співпраця з державними та
громадськими інституціями, вміння працювати в
інтернаціональних командах й адаптуватися до змін, використовувати
сучасні методи діагностики та експертизи діяльності організацій,
створювати раціональну модель корпоративного управління, вирішувати
корпоративні конфлікти, розробляти оптимальну фінансову політику
підприємства, вивчати міжнародні ринки та перспективи співпраці із
закордонними партнерами на засадах кроскультурної взаємодії,
формувати антикризові програми, ініціювати, розробляти та
забезпечувати реалізацію інвестиційно-інноваційних проектів і
креативних програм розвитку, використовувати ефективні механізми
управління змінами на основі комплексного системного аналізу
бізнесу.
|
Конкуренті переваги:
|
Інформаційний
пакет |
Освітня програма «Управління
закладами охорони здоров'я»
(очна (денна, вечірня) та заочна форми навчання,
українська) |
магістр |
Можливі
посади:
генеральний директор
(директор) / начальник (завідувач) закладу охорони здоров'я,
заступник генерального директора (директора)/начальника
(завідувача) закладу охорони здоров'я, медичний директор, начальник
(завідувач, керівник) структурного підрозділу закладу охорони
здоров'я
|
Зміст діяльності:
Управління
виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу
охорони здоров'я, фінансово-господарськими результатами його
діяльності. Організація розробки та забезпечення реалізації
довгострокової стратегії розвитку закладу. Забезпечення виконання
зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними
позабюджетними соціальними фондами. Організація роботи та
ефективної взаємодії структурних підрозділів. Забезпечення
залучення коштів на інвестиційні потреби закладу. Забезпечення
закладу охорони здоров'я кваліфікованими працівниками. Зовнішнє
представництво закладу в адміністративних органах, засобах масової
інформації тощо. Захист майнових інтересів закладу охорони здоров'я
в суді, органах державної влади та управління. Забезпечення
дотримання вимог трудового законодавства. Забезпечення створення на
робочому місці в кожному структурному підрозділі умов праці
відповідно до нормативно-правових актів, забезпечення додержання
вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони
праці
|
Конкуренті переваги:
|
|
Освітня програма «Менеджмент»
для підготовки здобувачів
ступеня вищої освіти молодший
бакалавр
(денна та заочна форми навчання,
українська) |
молодший бакалавр
|
Можливі
посади:
Адміністративний помічник; торговець (обслуговування бізнесу та
реклами); помічник керівника підприємства (установи, організації);
помічник керівника виробничого підрозділу; фахівець з організації
побутового обслуговування; технік
з праці; агент з постачання; агент торговельний; представник
торговельний; інспектор торговельний
|
Зміст діяльності:
Управління
допоміжними бізнес-процесами на підприємствах різних форм власності
та різної правової форми, в т.ч. дослідження та впровадженя системи
технологій, побудова організаційних структур управління,
застосування практичних навичок з менеджменту і маркетингу,
економічного аналізу, інформаційних систем і управлінських
технологій, організації підприємницької діяльності
тощо.
|
Конкуренті переваги:
- Формування індивідуальної освітньої
траєкторії.
- Спеціальна сфокусована підготовка до вирішення
всіх типових спеціалізованих управлінських
завдань.
- Постійне
удосконалення освітньої програми із врахуванням інтересів
стейкхолдерів, змін на ринку праці.
- Участь в
освітньому процесі провідних практиків – керівників
підприємств, стратегічних партнерів університету (відкриті лекції,
майстер-класи, тренінги, вебінари тощо).
- Надсучасна навчально-матеріальна база
європейського рівня (спеціалізовані лабораторії, комп’ютерні класи,
SMARТ-бібліотека, численні коворкінги).
- Використання digital-технологій при
інтерактивному навчанні.
- Можливість подальшого навчання за освітнім
ступенем «бакалавр» відповідно до своїх вподобань та набутих
компетентностей.
- Вивчення
іноземної мови професійного спрямування в обсязі 24 кредити до
рівня В2, що формує перспективи отримання паралельної освіти за
кордоном.
- Насичене
спортивне, громадське та культурне життя..
|
Інформаційний
пакет |
Освітньо-наукова програма «Менеджмент»
для
підготовки здобувачів ступеня вищої освіти
доктор
філософії
(очна
(денна, вечірня) та заочна форми навчання, українська,
англійська)
|
|
|