Головна
світової економіки
"Без економічної свободи ніякої іншої
свободи бути не може."
Маргарет Тетчер
Навчання за освітньою програмою «Міжнародна економіка» на освітніх рівнях «бакалавр» та «магістр» здійснюється українською та англійською мовами викладання
Підготовка фахівців освітнього
ступеня «бакалавр»
на основі
повної загальної середньої освіти
|
Офіційна назва освітньої програми |
«МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ» |
|
Освітній ступінь |
Бакалавр (Тривалість навчання – 3 роки 10 місяців) |
|
Особливості освітньої програми |
Практична підготовка 1 та практична підготовка 2 на третьому та на четвертому роках навчання; наявність варіативної компоненти професійно орієнтованих дисциплін впродовж всіх років навчання; поглиблене вивчення двох іноземних мов, освоєння спеціалізованих комп’ютерних програм з аналізу даних маркетингових досліджень. Формування у здобувачів вищої освіти hardskills (професійних навичок) та soft skills (неспеціалізованих, надпрофесійних навичок) на базі Центру бізнес-тренінгів. |
|
ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
||
Обов’язкові дисципліни |
Кількість кредитів |
|
Інформаційні технології в міжнародній економічній діяльності |
6 |
|
24 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
КР з міжнародних економічних відносин |
||
12 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
12 |
||
6 |
||
КР з міжнародного маркетингу |
||
4,5 |
||
4,5 |
||
6 |
||
6 |
||
9 |
||
Вибіркові дисципліни |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
Міжнародна торгівля в сфері військово-промислового комплексу |
6 |
|
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
6 |
||
На підставі положень ст.62 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі можуть вибирати навчальні дисципліни з інших освітніх програм [1] |
6 |
Офіційна назва освітньої програми |
«МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ ТА ЕКОНОМІЧНА ДИПЛОМАТІЯ» |
|
Освітній ступінь |
Бакалавр Тривалість навчання 3 роки 10 місяців |
|
Особливості освітньої програми |
|
|
ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
|
[1] Процедура формування індивідуальної освітньої траекторії регулюється Положенням про організацію освітнього процесу студентів URL: https://knute.edu.ua/file/MjkwNQ==/691e00fb456825935001f75ec419273c.pdf
Підготовка фахівців освітнього ступеня «магістр»
Кафедра здійснює підготовку здобувачів вищої
освіти ступеня Ph.D.
Код | Галузь знань | Спеціальність | Вступні випробування |
29 | Міжнародні відносини |
292 |
|
051 «ЕКОНОМІКА»
Освітня програма «Міжнародна економіка»
("Бакалавр","Магістр"/ англомовні програми «Бакалавр», «Магістр»)
Цікавишся економікою та економічними процесами, хочеш дізнатися, що таке мікро та макро рівень економіки, щодня спостерігаєш за новинами на фондовому ринку, тоді саме ця спеціальність є ідеальною для тебе. Фахівець у сфері міжнародної економіки може аналізувати процеси, які впливають на економічний розвиток держав, здійснювати оцінку ефективності економічного співробітництва держав в глобалізованому світі, та надавати прогнози щодо подальшого економічного зростання як окремих держав так і регіонів.
Навчаємо: розробляти й обґрунтувати стратегії міжнародної діяльності підприємства; досліджувати міжнародні фінансові та товарні ринки; проводити міжнародні валютні операції; складати платіжні і розрахункові баланси; проводити облік зовнішньоторговельних операцій; аналізувати тенденції розвитку світового господарства.
Наші випускники обіймають наступні посади: експерт з питань зовнішньої торгівлі; фахівець-аналітик на вітчизняних та закордонних підприємствах; керівник економічного/ фінансового/ зовнішньоторговельного відділу/ департаменту міністерств та відомств; керівник комерційного відділу підприємств; експерт або консультант із зовнішньоекономічних питань, GR-менеджер, журналіст-блогер з міжнародних питань, експерт-урбаніст з питань залучення міжнародних інвестицій для потреб територій/міст.
291 «МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ, СУСПІЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛЬНІ СТУДІЇ»
Освітня програма «Міжнародні відносини та економічна дипломатія» ("Бакалавр")
Ти мрієш подорожувати, вивчати економіку та соціокультурні особливості різних держав світу? Мрієш стати фаховим дипломатом, який на найвищому рівні зможе проводити торговельно-економічні переговори, вільно орієнтуватись в тонкощах міжнародних комунікацій, дипломатичного протоколу та етикету? Обирай нашу нову освітню програму! Ти станеш першим, хто пройде шляхом вивчення міжнародних відносин та економічної дипломатії в одному з найкращих університетів України. Зі своєї сторони, ми забезпечимо можливості вивчення декількох іноземних мов та викладання дисциплін фаховими дипломатами!
Що я буду вміти? Вільно орієнтуватись у особливостях міжнародних відносин у світі, володіти знаннями з профільних економічних та правових дисциплін, професійно володіти декількома іноземними мовами.
Ким я можу стати? аташе, віце-консул, секретар дипломатичного агентства, дипломатичний агент, помічник експерта із зовнішньополітичних питань країн/регіонів, помічник політичного оглядача, консультант із зовнішньополітичних питань держав/регіонів, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою, спеціаліст державної служби, консультант із суспільно-політичних питань.
292 «МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ»
Освітня програма "Міжнародний бізнес» ("Бакалавр", "Магістр")
Хочеш мати власний бізнес, але не плануєш обмежуватися кордонами однієї держави, тоді фахівець у сфері міжнародного бізнесу – це твоє. Обравши освітню програму «Міжнародний бізнес» ти навчишся планувати, організовувати та контролювати транскордонну бізнес-діяльність компанії, оцінювати ризики виходу компанії на зовнішні ринки, аналізувати світові бізнес тенденції, особливості ведення бізнесу в різних державах.
Наші випускники обіймають наступні посади: бізнес-аналітик; фахівець з розробки/супроводження бізнес-проєктів; експерт з питань зовнішньоекономічної діяльності; фахівець-аналітик на вітчизняних та закордонних підприємствах; керівник економічного/зовнішньоекономічного відділу/ департаменту міністерств та відомств; керівник комерційного відділу вітчизняних та іноземних підприємств; GR-менеджер, журналіст-блогер з міжнародних питань, експерт з питань залучення міжнародних інвестицій.
Освітня програма «Міжнародна торгівля» ("Бакалавр")
Полюбляєш шопінг і намагаєшся зрозуміти, як закордонний товар потрапляє на полиці наших магазинів, або хочеш навчитися заробляти продаючи свій товар за межі України, щодня чуєш з екранів телевізора про підвищення цін на імпортні товари і не можеш зрозуміти чому? Вступай на освітню програму «Міжнародна торгівля» та стань фахівцем, який не тільки знає про все це, але й зможе заробляти на цьому гроші, працюючи торговельним брокером, агентом з комерційних послуг, торговельним посередником, біржовим агентом та брокером.
Наші випускники обіймають посади керівників виробничих підрозділів в оптовій та роздрібній торгівлі, керівників малих підприємств без апарату управління в оптовій та роздрібній торгівлі, менеджерів в оптовій торгівлі, посередництві у торгівлі, дилерів (біржові торговці за свій рахунок) та брокерів (посередники) із заставних та фінансових операцій, технічних та торговельних представників, закупників, агентів клірингу (обмінних товарних операцій), агентів з комерційних послуг та торговельних брокерів.
Освітня програма «Міжнародний маркетинг» ("Бакалавр")
Хочеш дізнатися, який зв'язок між попитом і пропозицією? Як зробити так, що товар пройшовши всі етапи виробничого процесу, знайшов свій шлях до кінцевого споживача навіть за кордоном? Які маркетингові стратегії обирають найбільші компанії світу? Саме освітня програма «Міжнародний маркетинг» надасть тобі відповіді на всі та інші запитання, адже міжнародний маркетинг, є не просто спеціальністю, це є певний образ мислення, підхід до ухвалення виробничих рішень з позиції якнайповнішого задоволення вимог іноземних споживачів. Навчаючись за освітньою програмою «Міжнародний маркетинг» ти навчишся управляти операційною та стратегічною міжнародною маркетинговою діяльністю підприємств, розробляти й оцінювати ефективність маркетингових заходів на національному та міжнародних ринках; організовувати маркетинговий супровід виходу вітчизняного товару на зарубіжні ринки.
Наші випускники обіймають посади керівників міжнародних та вітчизняних компаній на рівні підрозділів маркетингу, реклами та зв'язків з громадськістю; менеджерів зі збуту на зовнішніх ринках, із соціальної та корпоративної відповідальності, із комунікаційних технологій.
Освітня програма «Світова торгівля» ("Магістр")
Освітня програма «Світова торгівля», спрямована на формування практичних навичок, які необхідні аналітикам і експертам, чия діяльність пов'язана з міжнародними торговельно-економічними відносинами на багатосторонньому рівні. Тут ти навчишся аналізувати і застосовувати на практиці інструментарій сучасної міжнародної торговельної політики, отримаєш навички ведення торговельних переговорів в світовій економіці, що дозволить стати представником України в міжнародних торговельно-економічних організаціях, а також спеціалістом економічного відділу в рамках дипломатичного представництва України за кордоном.
Наші випускники обіймають посади в органах державної виконавчої влади, державної служби, фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділах у сфері зовнішньої торгівлі.
075 "МАРКЕТИНГ"
Освітня програма "Глобальний маркетинг" ("Магістр")
Ця унікальна освітня програма підготує тебе до роботи у сфері маркетингу та комунікацій, які постійно змінюються та трансформуються в умовах глобалізації та діджиталізації світової економіки. Тут ти навчишся аналізувати і застосовувати на практиці інноваційний інструментарій маркетингу та визначати регіональні особливості креативного середовища організацій, здобудеш ключові навички щодо використання методів глобального брендингу у реальному та віртуальному середовищах.
Що я буду вміти? Застосовувати у практичній діяльності знання з найновіших методів і механізмів маркетингу; проводити дослідження у сфері глобального маркетингу; розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації на національному та зарубіжних ринках.
Ким я можу стати? директор з маркетингу, комерційний директор, начальник відділу збуту (маркетингу), начальник комерційного відділу; керівник підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю, керівник проектів, менеджер зі збуту на зовнішніх ринках; фахівець з розвитку бренду; digital-маркетолог; фахівець із зв'язків із громадськістю та пресою.