Викладацький склад
журналістики та реклами
завідувач кафедри журналістики та реклами, гарант освітньо-професійної програми 1 рівня вищої
освіти «Реклама і зв’язки з громадськістю» доктор економічних наук, гарант освітньо-професійної програми 2 рівня вищої
освіти «Реклама» доктор філософських наук, доктор економічних наук, кандидат економічних наук, кандидат економічних наук, БРЮХАНОВА кандидат педагогічних наук, кандидат наук із соціальних комунікацій, кандидат наук з соціальних комунікацій, кандидат філологічних наук, кандидат економічних наук, кандидат психологічних наук, ОНОФРІЙЧУК
(ГАМОВА) кандидат економічних наук, кандидат економічних наук, ФЕДОРИШИНА доктор філософії кандидат філологічних наук, кандидат економічних наук, кандидат економічних наук, МЕЛЬНІКОВ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ a.melnikov@knute.edu.ua СІДЄЛЬНІКОВ ДАНИЛО СЕРГІЙОВИЧ d.sidielnikov@knute.edu.ua САМАРДАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ o.samardak@knute.edu.ua
доктор економічних наук
професор кафедри журналістики та реклами
професор кафедри журналістики та реклами
професор кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
ГАЛИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
ІРИНА В’ЯЧЕСЛАВІВНА
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
за спеціальністю 052 "Політологія",
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
доцент кафедри журналістики та реклами
Тема дисертації Цифровий маркетинг в
індустрії моди
Науковий керівник Файвішенко Д. С.
ORCID | Google
Scholar
Тема дисертації Стратегії
соціально-відповідального маркетингу підприємств у сфері спорту
Науковий керівник Файвішенко Д. С.
Scopus
| ORCID |
Google Scholar | Web
of Science
Тема дисертації Маркетингові комунікаційні
стратегії підприємств торгівлі на соціально-медійних платформах
Науковий керівник Дубовик Т. В.
ORCID |
Google Scholar | Web
of Science