logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Про нас

Центр досліджень медіасуспільства

 

Центр досліджень медіасуспільства, створений на кафедрі журналістики та реклами Державного торговельно-економічного університету, спеціалізується на вивченні та аналізі ключових тенденцій медіаіндустрії, реклами та медіаосвіти.

Серед основних завдань та  цілей центру проведення фундаментальних та прикладних досліджень у сфері журналістики, реклами та медіаосвіти, налагодження партнерства з міжнародними науковими установами та медіаорганізаціями для обміну досвідом та проведення спільних досліджень, організація конференцій, семінарів, круглих столів, де обговорюються актуальні питання  медіаіндустрії.

Також центр здійснює консультативну підтримку, зокрема з надання експертної допомоги медіаорганізаціям та громадським інституціям у питаннях реклами, бренд-комунікацій, медіаполітики та медіаосвіти.

Центр активно співпрацює з науковими установами, медіаорганізаціями та освітніми закладами, сприяючи розвитку інноваційних підходів у медіасуспільстві, журналістиці, рекламі та медіаосвіті. Створено міцну наукову базу для підготовки кваліфікованих фахівців, які зможуть ефективно працювати в сучасному медіапросторі та вносити вагомий вклад у розвиток медіасуспільства та медіаіндустрії.

Центр досліджень співпрацює з науковцями, рекламістами, маркетологами, медіабізнесом, медіаекспертами, громадськими організаціями які  зацікавлені у розвитку медіасуспільства, журналістики, реклами та медіаосвіти.


Державний торговельно-економічний університет

 вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156   Телефон: +38(050) 908-48-10   E-mail: d.fayvishenko@knute.edu.ua

11.01.2024
43630
157
остання редакція 25.01.2024
43630