Заходи
Центр розвитку кар'єри
2024
2023
2022
2021
Онлайн-практикум від партнера КНТЕУ ТОВ « lifecell» «Ненасильницька комунікація» 27 та 28 січня
2021 року аспіранти і викладачі
університету взяли участь у онлайн-практикумі від партнера КНТЕУ
ТОВ
« lifecell»
«Ненасильницька
комунікація». Спікери Світлана
Михайлюк та Анастасія Шорохова ознайомили учасників заходу з
методом ненасильницького спілкування Маршала Розенберга та детально
розглянули алгоритм методу «4 кроки». Партнери університету на
реальних кейсах з життєвих ситуацій пояснили, як створити і
підтримувати такі відносини, при яких враховані інтереси і
потреби всіх сторін. |
2020
- Програма стажування "JUMP INTO LIFE"
- Лекція генерального директора "L'Oréal Україна" Марка Савчука "Діджиталізація – основа для розвитку сучасного бізнесу"
- Воркшоп від UKRSIBBANK BNP PARIBAS GROUP: "BIG DATA твого майбутнього: як знайти своє місце у системі?"
- Зустрічі студентів університету з менторами міжнародної компанії "АШАН Гіпермаркет Україна"
- Семінар-практикум "Розвиток європейських сирних традицій на теренах України" від гуру компанії "Сирне королівство" Деніса Пріймагі
- Майстер-клас "Як скласти резюме, навіть якщо нема про що писати?"
- Ярмарок вакансій: очікування роботодавців, можливості для студентів, перспективи університету
- День кар’єри в КНТЕУ: "Реалізовуй свою мрію та досягай космічних кар’єрних висот"
- Щоденник X Консумерського фестивалю: "Споживач понад усе!"
- Щоденник Х Консумерфесту. Майстер-клас "Що я маю знати як споживач" юриста ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" Святашової Майї
- Відкрита лекція "Сучасні виклики і перспективи організації закупівельної логістики"
- "Омніканальність – атрибут сучасної роздрібної торгівлі. Можливості для молоді в MOYO"
- Стань гуру маркетингу з Unilever
- Ярмарок вакансій "Побудуй кар’єру з нами": 50 провідних компаній в одному місці
- Екскурсія до офісу регіонального представництва ПАТ КБ "ПриватБанк"
- Як вони це зробили?: молоді підприємці поділилися своїми історіями успіху
- Ярмарок вакансій «Побудуй кар’єру з нами»
- Курс лекцій "Фінансова система. Теорія і практика"від інвестиційних аналітиків"
- Зустріч студентів ФОАЕК спеціальності «Програмна інженерія» з головним програмістом ПП “V-ticket”
- Презентація готелю «Hyatt Regency Kyiv»
- Презентація «Приєднуйся до команди «Сільпо»
- Презентація компанії «JTI»
- «Візьміть мене на роботу!»: під таким гаслом відбулась серія майстер-класів для студентів КНТЕУ
31 березня та 2, 7, 9 квітня Центр розвитку кар’єри у партнерстві з компанією Newbreed Young Talents провели для студентів КНТЕУ цикл із 4-х пов’язаних між собою практичних майстер-класів «Візьміть мене на роботу!».
Більше 100 студентів різних курсів та факультетів скористались унікальною можливістю здобути практичні знання і навички та відчувати себе "як риба у воді" під час пошуку роботи.
Освітній проект, що надав комплексне розуміння процесу пошуку роботи своєї мрії, об’єднав майстер-класи за тематиками.
«Пошук роботи», на якому студенти дізнались про сучасні інструменти та шляхи пошуку роботи й ексклюзивні секрети від експертів.
В рамках наступного майстер-класу «Все про резюме та мотиваційний лист» на учасників чекала захоплююча практика складання резюме та секрети виділення своєї кандидатури серед інших від HR-менеджера компанії Mars Ukraine Марта Цуп.
«Все про співбесіду» – поради від фахівців як підготуватися та успішно пройти співбесіду.
«Центр оцінки» – Що це? Навіщо? Як успішно себе проявити під час центру оцінки?
Усі майстер-класи відбулися за участю менеджерів з персоналу із різних провідних міжнародних компаній! Окрім порад експертів учасники мали змогу взяти участь у практичних заняттях та потренуватись у складанні резюме, пройти справжню співбесіду, відчути на собі реалії Центру оцінки, а також отримати відповіді на будь-які інші запитання.
Студенти отримали лише дієві поради від експертів ринку праці! Всі учасники отримали сертифікати про участь в проекті «Візьміть мене на роботу!».
METRO розвиває нове покоління Лідерів: презентація програми «Стань керівником за 3 роки»
30 березня 2015 року за сприяння Центру розвитку кар’єри відбулася презентація програми «Стань керівником за 3 роки» для студентів 5-го курсу ФТТП. Модератором заходу виступила Поліна Айдин - менеджер з персоналу Київського регіону ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна». Вона розповіла майбутнім випускникам про головні особливості програми, а саме що інтернів готують не для виконання конкретної функції, як в інших програмах, а надають їм різнобічні знання і навички в галузі оптової торгівлі для того, щоб повністю розкрити їх потенціал. Крім того, ця програма пропонує випускникам офіційну роботу на повний робочий день з конкурентоспроможною заробітною платою та соціальним пакетом.
Рибалко Тетяна – директор ТЦ МЕТРО (Троєщина) прокоментувала всі етапи програми розвитку лідерів, наголосивши на тому, що вона розрахована на три роки, за які учасники мають змогу на практиці дослідити бізнес компанії METRO з погляду різних функцій. Перший місяць інтерни проходять інтенсивний курс тренінгів, знайомляться з базовими поняттями бізнесу та знайомляться з принципами роботи торговельних центрів METRO. Наступні 7 місяців - стажування у різних відділах торговельних центрів. Після цього за результатами оцінки їх роботи та рівня розвитку компетенцій кращі інтерни отримують можливість очолити один з відділів у торговельному центрі. За результатами роботи та центру оцінки протягом наступних 2 років учасники програми мають змогу отримати посаду керуючого торговельним залом.
Студенти КНТЕУ подякували представникам МЕТРО та виявили неабияку зацікавленість до можливості реалізувати свої лідерські якості.
Круглий стіл «Практика очима студентів і роботодавців»
18 березня 2015 року в рамках роботи VIІ Конcумерського фестивалю відбулося засідання круглого столу на тему «Практика очима студентів і роботодавців».
Учасники зустрічі Центр розвитку кар’єри, керівники практики ФТТП, ТОВ «Ашан Гіпермаркет Україна», студенти ФТТП обговорювали нові можливості практичного навчання студентів КНТЕУ.
Засідання круглого столу відкрив декан факультету товарознавства і торговельного підприємництва Осика Віктор Анатолійович. Він наголосив на актуальності теми заходу та побажав плідної роботи.
Під час роботи круглого столу студенти поділилися враженнями про проходження практики в різних сегментах мережі «Ашан».
Учасники заходу вносили пропозиції щодо інновацій в організації практичної діяльності студентів в мережі «Ашан».
Такі заходи є важливими, оскільки урізноманітнюють навчальний процес, дозволяють всебічно обговорити актуальні проблеми та виробити стратегічні концепції для їх розв’язання.
Семінар-практикум «Старт кар’єри для молодих талантів»
28 листопада 2014 року в Київському національному торговельно-економічному університеті в межах Європейських днів торгівлі відбувся семінар-практикум «Старт кар’єри для молодих талантів».
На початку заходу Оксана Назаренко, директор Центру розвитку кар’єри КНТЕУ, ознайомила учасників заходу з основними проблемами працевлаштування молоді в Україні та запропонувала шляхи їх вирішення, один з яких - долучатись до програм стажувань, які останнім часом активно пропонують студентам міжнародні компанії.
Спікером семінару виступила Поліна Айдин, начальник відділу управління ефективністю кадрових ресурсів ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРРІ УКРАЇНА». Пані Айдин у своєму виступі продовжила тему працевлаштування молоді, детально охарактеризувала ідеального молодого фахівця та надала поради щодо початку кар’єри у компанії.
Семінар-практикум дозволив учасникам дізнатися про європейський досвід компанії «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРРІ УКРАЇНА», яка є лідером з оптової торгівлі в Україні, щодо підбору, адаптації та розвитку персоналу, зокрема випускників ВНЗ.
Майстер-клас «WOW-сервіс — невід’ємний атрибут успішної компанії»
25 листопада у Київському національному торговельно-економічному університеті в рамках Європейських днів торгівлі відбувся майстер-клас «WOW-сервіс — невід’ємний атрибут успішної компанії».
Модератором заходу став керівник сектору продажу магазину «Чернігівський» ТОВ «АШАН» Євгеній Мороз, який поділився зі студентами секретами сервісу на найвищому рівні, що перевищує всі очікування клієнтів.
Менеджер відділу навчання ТОВ «АШАН» Ася Савченко у своєму зверненні до студентів наголосила на важливості створення всіх можливих умов у компанії для формування першокласного сервісу.
Протягом усього майстер-класу студенти активно спілкувалися, брали участь у ситуативних іграх та обговорювали конкретні ситуації зі сфери послуг.
Знання і навички, здобуті на майстер-класі, в майбутньому знадобляться студентам — як споживачам, так і професіоналам своєї галузі.
Ярмарок вакансій «Побудуй кар’єру з нами»
18 листопада 2014 року відбувся ярмарок вакансій «Побудуй кар’єру з нами» за участю провідних вітчизняних та міжнародних компаній.
Серед 45 компаній-роботодавців були представлені щорічні учасники заходу, зокрема: СК «ПЗУ Україна», ТОВ «Рабен Україна», «Метро Кеш Енд Кері Україна», аудиторські компанії "Прайсватерхаускуперс", "Ернст енд Янг Україна", «Deloitte», «KPMG», компанія «Інтертоп», ТОВ «Ашан», МА «Волан Сі», Національний туристичний оператор «Travel Professional Group», мережа ресторанів «Pees Boy club». Також, студентам вперше були представлені компанії: ТОВ «Лє Бутік», ТОВ «Форсервіс», група компаній «АЗБІ», ПП «ПРОМО СЕРВІС» , «TNK», СК «ВУСО» та ін.
У рамках заходу відбулися презентації програм стажування для студентів 4–6 курсів від компаній АТ «Укрсиббанк», «МЕТРО Кеш енд Керрі», ТОВ «Форсервіс» та майстер-клас від компанії «Допомога» на тему «Сім кроків до компанії своєї мрії».
Відвідувачі ярмарку, серед яких були студенти 3-6 курсів КНТЕУ та учні Вищого комерційного училища, мали можливість ознайомитися з вимогами сучасного ринку праці до молодих фахівців, пропозиціями працевлаштування, проходження практичної підготовки та стажування у компаніях.
Майстер-клас «Персональний бренд»
Ринок праці занадто вибагливий до шукачів роботи, тому сьогодні, крім ґрунтовних фахових знань, дуже важливо володіти мистецтвом самопрезентації. З азами цієї науки студенти університету мали можливість ознайомитися на майстер-класі «Персональний бренд», який відбувся за сприяння Центру розвитку кар’єри 30 жовтня 2014 року.
Спікером майстер-класу виступила Людмила Михно – керівник групи просування зірок телевізійного каналу «1+1». Студенти почули цікаві історії про створення образів відомих телеведучих та дізнались про основні правила і поради щодо створення та просування власного бренду.
Презентація проекту «Бізнес академія «Філіп Морріс Україна»
8 жовтня за сприяння Центру розвитку кар’єри відбулася презентація проекту «Бізнес академія «Філіп Морріс Україна».
Проект включає серію майстер-класів, лекцій та семінарів з 5 напрямів: «Лідерство», «Фінанси», «Маркетинг та продажі», «Бізнес аналітика та виробництво».
Понад 200 студентів 4-6-их курсів ФОАЕК, ФФБС, ФЕМП, ФТТП прослухали спеціалізовані виступи провідних менеджерів компанії «Філіп Морріс Україна». Представники компанії поділились з молоддю своїми історіями професійного успіху, розповіли про можливості стажування і працевлаштування у провідній міжнародній компанії.
У межах реалізації даного проекту студенти дізналися про можливість на власні очі побачити зсередини як працює сучасне інноваційне виробництво, відвідати цікаві і корисні тренінги професіоналів різних відділів, взяти безпосередню участь у вирішенні справжніх виробничих задач від компанії-роботодавця.
29 вересня 2014 року відбулась презентація АТ "Банк Ренесанс Капітал" для студентів ФФБС.
АТ "Банк Ренесанс Капітал" (ТМ "Ренесанс Кредит") входить до складу провідної фінансово-промислової групи України "Систем Кепітал Менеджмент" (СКМ).
Ренесанс Кредит - товарний знак, під яким АТ "Банк Ренесанс Капітал" надає банківські послуги на території України. "Ренесанс Кредит" є членом Асоціації українських банків. За розміром регулятивного капіталу й активів він відноситься до 4 групи банків (за даними статистики НБУ).
Представники банку ознайомили студентів КНТЕУ з програмою стажування і повідомили про вільні вакансії та вимоги до них.
Презентація компанії «WOG» для студентів ФТТП
22 вересня для студентів 5 курсу ФТТП було проведено презентацію першої національної мережі автозаправних комплексів "WOG". На цій зустрічі представники компанії розповіли про історію створення "WOG" та презентували програму стажування для випускників. Так, студентам 5 курсу було запропоновано побудувати кар’єру за шість місяців, успішно пройшовши програму спеціальної підготовки.
Мережа АЗК "WOG" покриває територію всієї України, тому можна працювати в своєму рідному місті або в будь-якому іншому. В компанії можна постійно навчатись та розвиватись: корпоративний центр тренінгів систематично проводить навчання для спеціалістів усіх рівнів. Представники "WOG" запросили студентів КНТЕУ стати частиною команди їх компанії.
15 вересня 2014 року за сприяння Центру розвитку кар’єри відбулась презентація компанії «EY» для студентів 5 курсу ФОАЕК. Компанія «EY» є міжнародним лідером з аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Фахівці персоналу компанії розповіли студентам історію розвитку «EY», про етапи відбору молодих спеціалістів та можливості кар’єрного росту.
Представники компанії «EY» запропонували студентам широкий спектр можливостей для професійного розвитку: від конкурсів до програм стажування і набору молодих фахівців. Серед них: «Університет EY», «Молоде покоління фінансових управлінців», «Кава з партнером», дні відкритих дверей та багато іншого. Роботодавці наголосили, що в майбутньому фахівців компанії чекають захоплюючі проекти, робота у команді професіоналів, кар'єрне зростання, новий досвід та знання, а також перспективне співробітництво з представниками компаній із різних галузей економіки.
Центр розвитку кар’єри тісно співпрацює з роботодавцями, проводячи різноманітні заходи, що сприяють успішному працевлаштуванню студентів та випускників КНТЕУ.
Одна з таких зустрічей, на якій студенти отримали можливість розпочати свою кар’єру та спробувати власні сили на фінансових, валютних і товарних світових ринках, відбулась 16 червня 2014 р.
Група компаній «Tele Trade» розробила програму заохочення для кращих студентів ВНЗ України з економічними спеціальностями. В межах цієї програми студентів КНТЕУ (Баранюк Юрія, Клочай Вадима, Кваченок Анжеліку, Назаренко Олександру) було нагороджено сертифікатами номіналом у 100 доларів, які вони зможуть використати на торговій платформі «Tele Trade».
Семінари з «Tele Trade»
13, 19 та 20 березня 2014 року Центром розвитку кар’єри спільно з міжнародним холдингом «Tele Trade» було проведено цікаві, пізнавальні, практичні семінари з фінансів на фондовому ринку України.
Студенти ФЕМП спеціальності «Економіка підприємства» та «Фінанси підприємства» з задоволенням взяли участь у цьому заході.
20 березня 2014 року відбулося вручення сертифікатів слухачам, які отримали знання та практичні навики з даного напрямку. Тож бажаємо їм, 18-ти активним студентам, постійно удосконалюватись і завжди досягати своєї мети!
Програма курсу практичних семінарів з продажу для студентів ФТТП
Центр розвитку кар’єри та міжнародна компанія «ОВБ Алфінанц Україна» спільно з ПрАТ «Фуршет» з 17.02.2014 р. по 27.02.2014 р. провели практичні семінари для студентів 5-х курсів ФТТП на теми: «Товарознавство», «Можливості продажів у 21 столітті», «Розвиток власного бізнесу», «Економічний розвиток компанії».
Слухачі семінарів отримали поради фахівців компаній щодо продажів з власного досвіду.
Після завершення курсу семінарів 16 студентів отримали ґрунтовні знання і навики у сфері продаж та отримали відповідні сертифікати.
Тож побажаємо їм успіхів, кар’єрних злетів і процвітання у майбутньому.
«Стань керівником за 3 роки»
27 лютого 2014 року Центр розвитку кар’єри спільно з компанією «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» провели презентацію під гаслом проекту «Стань керівником за 3 роки» для студентів ФЕМП та ФТТП.
Головною метою програми є надання її учасникам всебічних знань і навичок у галузі оптової торгівлі, щоб розкрити їх внутрішній потенціал для використання в подальшій практиці.
Отже, якщо ти мрієш зробити кар’єру у міжнародному бізнесі та прагнеш швидкого розвитку, тоді ставай учасником програми стажування «МЕТРО Management Trainee Program 2014», націленої на підготовку нового покоління керівників цієї компанії.
Ярмарок вакансій «Крок до успіху»
03 грудня 2013 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбувся ярмарок вакансій «Крок до успіху» за участю провідних вітчизняних та міжнародних компаній. Загалом у заході взяли участь майже 70 підприємств та установ, серед них:готель «HyattRegencyKyiv», ТОВ «Хотел Менеджмент Груп ЛЛС», ТОВ «КОРАЛ ТРЕВЕЛ» Україна, МА «Волан-Сі», туристичний оператор з національним капіталом «Travel Professional Groupe», ТОВ «Мазар – Україна», фірми «Deloitte» та «KPMG»,компанії«EY» і«Materialise», АТ «ProCreditBank», АТ «БАНК РЕНЕСАНС КАПІТАЛ», ПАТ «УкрСиббанк», АТ «Дельта Банк»,страхова компанія«PZUУкраїна», страхова група «ТАС», ТОВ «Ашан», ТОВ «Караван», мережа супермаркетів «Сільпо», ДП «Адідас Україна»,АТ «Нова Лінія», ТОВ «Епіцентр К»,УАК «Олімп», торговий дім «Віктер плюс» та ін.
На ярмарку було представлено безліч вакансій у сфері готельно-ресторанного бізнесу, торгівлі, туризму, економічній сфері, фінансових та банківських установах, страхових компаніях тощо.
Студентам ярмарок вакансійнадав прекрасну можливість отримати максимум інформації з перших рук та сприяв підвищенню їхньої обізнаності щодо ринку праці.
Окрім студентів КНТЕУ ярмарок відвідали учні Київського вищого комерційного училища, які також мали багатий вибір роботи за фахом.
Приємно було побачити серед представників компаній-роботодавців випускників Київського національного торговельно-економічного університету.
У рамках заходу для студентів пройшов майстер-клас «10 кроків до успіху», що допоміг майбутнім спеціалістам отримати відповіді на актуальні питання, пов’язані з сучасною кар’єрою.
Засідання круглого столу «Кар’єра в твоїх руках»
26 листопада 2013 року відбулося засідання круглого столу на тему «Кар’єра в твоїх руках», в якому взяли участь студенти ФФБС, ФРГТБ, ФОАЕК та представники 10 провідних міжнародних і вітчизняних компаній, серед них: АТ «Дельта Банк», ТОВ «Оствесттур», готель «Либідь», мережа пабів «Absurd Pubs», компанія «Baker Tilly Ukraine» та ін.
На засіданні присутні обговорювали тенденції працевлаштування студентів та випускників ВНЗ.
Студенти-учасники круглого столу мали можливість поспілкуватися із представниками бізнесу, ознайомитись з вимогами потенційних роботодавців до своїх майбутніх працівників.
Критеріїв підбору персоналу банківської сфери торкнулась у своєму виступі Шаповаленко Ольга, директор з персоналу АТ «УкрСиббанк». Вона наголосила, що нині перевага надається молодим фахівцям, адже їх легше інтегрувати в організаційну культуру підприємства, з них простіше ліпити «свого», ніж переробляти і перенавчати тих, хто має сформовані стійкі звички, які не відповідають організаційній культурі компанії. Тож, працюючи в банку, молодий спеціаліст має можливість швидкого кар’єрного росту.
Олександр Кшиванський, заступник директора ТзОВ «UIT», акцентував увагу на тому, що, незважаючи на велику кількість випускників економічних спеціальностей, на ринку праці існує гостра потреба у висококваліфікованих фахівцях із креативним економічним мисленням.
Директор з персоналу ПрАТ «СК «ПЗУ Україна» Валерій Кушніренко зазначив, що у перспективі посилиться боротьба роботодавців за справді талановиту молодь, яка цілком може набирати форм поглибленої співпраці між навчальними закладами та індустрією, а це сприятиме підвищенню рівня освіти випускників і збільшенню їх конкурентоспроможності на ринку праці. Такі заходи є важливими, оскільки урізноманітнюють навчальний процес, дозволяють всебічно обговорити актуальні проблеми та виробити стратегічні концепції для їх розв’язання.
Центром розвитку кар’єри спільно з міжнародною компанією «ОВБ» було проведено цікаві пізнавальні практичні семінари з розвитку економіки в Україні, фінансового аналізу і планування, роботи перевіряючих органів і т.д.
Студенти ФФБС, ФОАЕК із задоволенням взяли активну участь у цьому заході.
Засідання круглого
столу на тему
«Сучасні аспекти працевлаштування молодих
спеціалістів»