logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Магістерська програма Бренд-менеджмент (МВА)

Загальна інформація


Для керівників і власників компаній, професіоналів у сфері маркетингу, менеджерів, які відповідають за реалізацію маркетингових функцій у сфері бренд-менеджменту компанії триває набір на нову магістерську програму

Бренд-менеджмент (МВА)

до 22.09.2015

Умови вступу:

  1. Диплом бакалавра, спеціаліста
  2. Магістра з будь-якої спеціальності
  3. Досвід роботи у сфері бізнесу на керівних посадах не менше 2 років

         

        Детальнішу інформацію можете дізнатися за телефонами:

044-519-05-70, 044-544-30-18

         Програми зорієнтовані, з одного боку, на те, щоб прищепити слухачам навички з прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що базуються на компетентності надвисокого рівня, з іншого – на те, щоб надати практично спрямовану високопрофесійну університетську освіту

        Переваги МВА-програм ІВК КНТЕУ:

  •  систематизація наявних знань та досвіду;
  •  адаптованість найкращого світового досвіду до реалій бізнесу в Україні;
  • взаємне збагачення від спілкування з однодумцями - учасниками програм, викладачами як КНТЕУ, багато з яких є діючими практиками або консультантами, так і з запрошеними фахівцями провідних українських компаній;
  • зручний формат навчання;
  • використання інтерактивних методів навчання (ділові та рольові ігри, тренінги, індивідуальні та групові проекти, презентації, кейси) і новітніх інформаційних технологій для вирішення проблем бізнесу на прикладах компаній, в яких працюють учасники програм;
  • отримання диплома державного зразка "магістра з бізнес-адміністрування";
  • доступ до величезних інформаційних ресурсів (бібліотека КНТЕУ - одна з найбільших і найсучасніших університетських бібліотек України, читальні зали якої оснащені Wi-Fi);
  • оптимальне співвідношення ціна - якість.

        Тривалість програм - 2 роки 3 місяці. Формат програм: вечірньо-заочна форма навчання (6 навчально-екзаменаційних сесій тривалістю 12 робочих днів (заняття проходять у другій половині дня) і теоретичні заняття по суботах у міжсесійний період.

        Випускники програми MBA працюють на керівних посадах у провідних компаніях України: Нафтогаз України, ПАТ Оболонь, Дніпроспецсталь, Кредитпромбанк, Радар, Епіцентр, МЖК Оболонь, Донецькавтотранс, Інтербуд Україна, ПК "Україна", Галичина-Нова, Європейський страховий альянс, СК Нова, Делта Спорт, Текса, СТВ-Берегиня, Ветропак, Растр-Альфа, Альтіс-Холдинг, ІнтерМедіаКом - Україна, Леман-Україна, Київдніпро, Ерміс Домікі, Векторбуд, Медпромінвест, Біофарма, Нікомед, Шерінг-Плау, Сона-фарм, Hyundai electronics, McKinsey&Company тощо.

     Структура магістерської програми Бренд-менеджмент (МВА):

  • 6 навчально-екзаменаційних сесій тривалістю по 12 робочих днів (заняття проходять у другій половині дня)
  • практичні заняття по суботах (між сесіями)
  • дипломне проектування

       1-й рік навчання          2-й рік навчання
Дисципліни базової
підготовки
  • Ділова статистика
  • Економіка підприємства
  • Менеджмент
  • Маркетинг
  • Фінанси підприємства
Дисципліни спеціальної
ідготовки
  • Менеджмент персоналу 
  • Операційний менеджмент 
  • Інформаційні системи в менеджменті 
  • Господарське право 
  • Фінансовий менеджмент 
  • Логістика 
  • Маркетинговий менеджмент 
  • Стратегічне управління 
  • Маркетингові дослідження
Дисципліни професійної 
підготовки
  • Маркетингові комунікації
  • Поведінка споживачів
  • Основи реклами
  • Інтелектуальна власність
  • Цифрові маркетингові комунікації
  • Психологія брендингу
Дисципліни за вибором
  • Технології маркетингового позиціювання
  • Маркетингова інформаційна система
  • Фірмовий стиль та основи дизайну
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетинговий аналіз
  • Маркетингова цінова політика
  • Маркетингові інформаційні системи
  • Маркетингова збутова політика
  • Лояльність споживачів
  • Реклама в системі маркетингу
  • Некомерційний брендинг
  • Державний маркетинг
  • Медіапланування
  • Основи зв'язків з громадськістю
  • Рекламний та PR менеджмент
  • Міфодизайн в рекламі
  • Бухгалтерський облік
  • Психологія торгівлі

17.09.2015
adv
2635
остання редакція 02.06.2020
knteu