Магістерська програма Бренд-менеджмент (МВА)
Загальна інформація
Для керівників і власників компаній, професіоналів у сфері маркетингу, менеджерів, які відповідають за реалізацію маркетингових функцій у сфері бренд-менеджменту компанії триває набір на нову магістерську програму
Бренд-менеджмент (МВА)
до 22.09.2015
Умови вступу:
- Диплом бакалавра, спеціаліста
- Магістра з будь-якої спеціальності
- Досвід роботи у сфері бізнесу на керівних посадах не менше 2 років
Детальнішу інформацію можете дізнатися за телефонами:
044-519-05-70, 044-544-30-18
Програми зорієнтовані, з одного боку, на те, щоб прищепити слухачам навички з прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що базуються на компетентності надвисокого рівня, з іншого – на те, щоб надати практично спрямовану високопрофесійну університетську освіту
Переваги МВА-програм ІВК КНТЕУ:
- систематизація наявних знань та досвіду;
- адаптованість найкращого світового досвіду до реалій бізнесу в Україні;
- взаємне збагачення від спілкування з однодумцями - учасниками програм, викладачами як КНТЕУ, багато з яких є діючими практиками або консультантами, так і з запрошеними фахівцями провідних українських компаній;
- зручний формат навчання;
- використання інтерактивних методів навчання (ділові та рольові ігри, тренінги, індивідуальні та групові проекти, презентації, кейси) і новітніх інформаційних технологій для вирішення проблем бізнесу на прикладах компаній, в яких працюють учасники програм;
- отримання диплома державного зразка "магістра з бізнес-адміністрування";
- доступ до величезних інформаційних ресурсів (бібліотека КНТЕУ - одна з найбільших і найсучасніших університетських бібліотек України, читальні зали якої оснащені Wi-Fi);
- оптимальне співвідношення ціна - якість.
Тривалість програм - 2 роки 3 місяці. Формат програм: вечірньо-заочна форма навчання (6 навчально-екзаменаційних сесій тривалістю 12 робочих днів (заняття проходять у другій половині дня) і теоретичні заняття по суботах у міжсесійний період.
Випускники програми MBA працюють на керівних посадах у провідних компаніях України: Нафтогаз України, ПАТ Оболонь, Дніпроспецсталь, Кредитпромбанк, Радар, Епіцентр, МЖК Оболонь, Донецькавтотранс, Інтербуд Україна, ПК "Україна", Галичина-Нова, Європейський страховий альянс, СК Нова, Делта Спорт, Текса, СТВ-Берегиня, Ветропак, Растр-Альфа, Альтіс-Холдинг, ІнтерМедіаКом - Україна, Леман-Україна, Київдніпро, Ерміс Домікі, Векторбуд, Медпромінвест, Біофарма, Нікомед, Шерінг-Плау, Сона-фарм, Hyundai electronics, McKinsey&Company тощо.
Структура магістерської програми Бренд-менеджмент (МВА):
- 6 навчально-екзаменаційних сесій тривалістю по 12 робочих днів (заняття проходять у другій половині дня)
- практичні заняття по суботах (між сесіями)
- дипломне проектування
1-й рік навчання | 2-й рік навчання | |
Дисципліни базової підготовки |
|
|
Дисципліни спеціальної ідготовки |
|
|
Дисципліни професійної підготовки |
|
|
Дисципліни за вибором |
|