маркетингу
БОНДАРЕНКО
ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
завідувач кафедри маркетингу,
доктор економічних наук,
професор кафедри маркетингу
o.bondarenko@knute.edu.ua
У 2017 році захистила докторську
дисертацію на тему «Розвиток фінансів підприємств в умовах
логістизації економіки» в Київському національному
торговельно-економічному університеті.
У 2006 році захистила
кандидатську дисертацію на тему «Управління оборотними активами
підприємств» в Науково-дослідному фінансовому інституті при
Міністерстві фінансів України.
У 2000 році закінчила Київський національний університет технологій
та дизайну з присвоєнням кваліфікації "магістр з
економіки".
Державні нагороди та премії: Почесна грамота Київського національного
торговельно-економічного університету за високу якість підготовки і
організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з
нагоди Дня науки (2017 р.).
Відзнака Печерської районної
адміністрації у місті Києві за вагомий внесок у
соціально-економічний та культурний розвиток району (2011 р.).
Стипендіат Кабінету Міністрів України за наукові здобутки (2009 –
2011 р.р.)
Подяка Київського національного
університету технологій та дизайну за значні особисті досягнення в
галузі освіти, плідну науково-педагогічну діяльність, (2010
р.)
2014 – Інститут післядипломної освіти КНУТД «Впровадження
інноваційних технологій навчання».
2019 – Курс “Додатки Google в освітній діяльності” (60 год.),
науково-методичний центр управління освіти та науки Білоцерківської
міської ради.
2019 – посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при
КНУТД щодо володіння державною мовою
2019 – certyficat jezyka polskiego poziom B2.
Сфера наукових інтересів: дослідження методологічних та
практичних аспектів фінансової поведінки споживачів та
маркетингового управління фінансовими продуктами
Резюме...
Опубліковано 127 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографія:
- Бондаренко О.С. Управління
фінансовими потоками в умовах логістизації економіки: монографія
/О. С. Бондаренко. – К.: Кафедра, 2015. – 532 с.
Статті у фахових та міжнародних
рецензованих виданнях (найвагоміші):
- Kurmaiev, P.,
Seliverstova, L., Bondarenko, O., & Husarevych, N. (2020). Cyber
insurance: the current situation and prospects of
development. Amazonia Investiga, 9(28), 65-73.
https://doi.org/10.34069/AI/2020.28.04.8(МНМБ
Web of Science)
- Bondarenko O. S. Modern
approaches to managing financial resources in Ukraine’s health
protection bodies / O.S. Bondarenko, N. V. Prus, I. V. Нranovskaya
//Financial and credit activity: problems of theory and practice. –
2019. – Volume 2. – Issue 29. – pp. 113-121. (МНМБ
Web of Science)
- Bondarenko O.S.
Development of a model for the estimation of financial processes in
logistic systems at industrial enterprises / O.S. Bondarenko, O.M.
Palyvoda, O. М. Kyrylenko //Eastern-European Journal of Enterprise
Technologies. – 2018. – Volume 5/1(95). – pp. 6-16. (МНМБ
Scopus)
- Palyvoda O. M.
Influence of network organizational
structures on innovation activity of industrial
enterprises/O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko, O.S.
Bondarenko, Svitlana Bonyar, Andrea Bikfalvi //Problems and
Perspectives in Management. – 2018. – Volume 16. – Issue 3. – pp.
174-188. (МНМБ Scopus)
- Palyvoda O. M.
Simulation modeling of strategic development of transport and
logistics clusters in Ukraine megatrends /O.M. Palyvoda, O.O.
Karpenko, O.S. Bondarenko //Baltic Journal of Economic Studies» –
2018. – Vol. 4 – №. 2 – pp. 93-98. (МНМБ Web of
Science)
- Bondarenko O.S.
Formation of the paradigm of financial management under the impact
of the economic development megatrends /O.S. Bondarenko, L.S.
Seliverstova //Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – с.
104-112. (фахове)
- Bondarenko O. S.
Formation of financial management architectonics in corporate
structures /O.S. Bondarenko, L.S. Seliverstova, I.P. Adamenko //
Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 2 – С. 56-61.
(МНМБ Web of Science)
Матеріали конференцій
(найвагоміші):
- Бондаренко О.С. Роль
брендингу в реалізації завдань публічного маркетингу /Бондаренко
О.С. //матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
[«Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп.»]. – Київ :
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.22-24.
- Бондаренко О.С. Вплив
цифрової економіки на управління фінансовими потоками /Бондаренко
О.С., Савченко Н.Г. //матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції [«Інформаційні технології в культурі, мистецтві,
освіті, науці, економіці та праві»] / М-во освіти і науки України;
М-во культури України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв: (м.
Київ, 19-20 квітня 2018 року). – Київ, Видавничий центр КНУКіМ,
2018. – С. 411 -41.
- Бондаренко О.С.
Безбюджетне планування в системі потокового фінансового управління
/Бондаренко О.С., Савченко Н.Г. // матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми та перспективи
розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій
системі управління підприємством»]: (м. Полтава, 20 квітня 2018
року). – Полтава, 2018. – С. 330-333.
- Бондаренко О.С.
Краудфандинг як спосіб фінансування суспільного розвитку
[«Фінансова система України в умовах економічних перетворень»],
всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 18 - 19 квітня 2018 р.): тези
доп. / І.Я. Чугунов, М.В. Тарасюк, Т.В. Канєва та ін.; відп. за
вип. І.Я. Чугунов. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 173
с. – С. 155 -157.
- Бондаренко О.С. Цінність та
вартість: семантика фінансового та маркетингового підходів /Яцишина
Л.К., Бондаренко О.С. // матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції [«Соціально-економічний розвиток
країни в контексті інтеграційних процесів: досвід, проблеми,
перспективи »], (м. Київ, 14-15 липня 2017 р.). – К.: ГО «Київський
економічний науковий центр», 2017. – С. 68 –70.
Детальніше
з публікаціями Бондаренко О.С. можна ознайомитися за
посиланнями:
Детальніше з публікаціями Бондаренко О.С. можна ознайомитись за
посиланнями:
Scopus
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
ЛАБУРЦЕВА
ОЛЕНА ІВАНІВНА
доктор економічних наук,
професор кафедри маркетингу
o.laburtseva@knute.edu.ua
Доктор економічних наук, 075 «Маркетинг» (в
минулому наукова спеціальність 08.00.04 – «Економіка та управління
підприємствами (легка промисловість)»), вчене звання - професор
кафедри маркетингу (2010 р.). Тема дисертації:
«Науково-методологічні основи розвитку підприємництва в легкій
промисловості на засадах маркетингу». Кандидат економічних наук з
1988 р., вчене звання - доцент кафедри управління та економіки
виробництва з 1997р.
Закінчила Київський технологічний інститут легкої промисловості,
1983 р., спеціальність «Економіка і організація промисловості
предметів широкого вжитку», кваліфікація
«Інженер-економіст».
Державні нагороди та
премії: Нагороджена
Почесною грамотою Київського міського голови (2003 р.), Почесним
знаком "Відмінник освіти України" (2005 р.), Нагрудним знаком "За
сумлінну працю" 1 ступеня Міністерства економіки України (2010
р.).
2018 р. Редакція журналу «Маркетинг і реклама», тема:
«Бренд-стратегії»
2013 р. Підвищення кваліфікації за категорією завідувачі кафедр
ВНЗ ІІІІV рівня акредитації в Університеті менеджменту освіти НАПН
України
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснювала наукове керівництво
(консультування) здобувачів, які одержали документи про присудження
наукового ступеня – 4 особи.
Керівник (гарант) програми підготовки магістра
спеціальності 075 «Маркетинг», спеціалізація «Маркетинг», та
програми підготовки доктора філософії спеціальності 075
«Маркетинг».
Член спеціалізованих Вчених
Рад: Д 26.102.05
КНУТД і Д 26.001.12 КНУ ім. Тараса Шевченка за спеціальністю
08.00.04 — економіка та управління підприємствами.
Сфера наукових інтересів: стратегічне та
операційне маркетингове управління, методичні підходи до прийняття
маркетингових рішень в умовах неповної інформації.
Резюме...
Опубліковано 190 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
1. Лабурцева О.І. Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій
промисловості України: [монографія] / О.І. Лабурцева. – К.: КНУТД,
2008. – 364 с.
2. Лабурцева О.І. Обґрунтування цінових рішень в умовах ризику
та невизначеності / О.І. Лабурцева, Л.К. Яцишина // Методологічні
засади управління бізнесом: монографія / [І.О. Тихомирова, В.І.
Дем’яненко, Ю.М. Мартинюк та ін.]; за заг. ред. доктора екон. наук
М.А. Гольцберга. – К.: ТОВ «Задруга», 2014. – С. 302-321.
3. Лабурцева О.І. Стратегічні пріоритети маркетингової
діяльності в умовах сталого розвитку / О.І. Лабурцева, Л.К. Яцишина
// Управління сталим розвитком бізнесу: монографія / [І.О.
Тихомирова, Ю.М. Мартинюк та ін.]; за заг. ред. доктора екон. наук.
М.А. Гольцберга. – К.: ТОВ «Задруга», 2017. – С. 176-187.
Статті у наукових фахових
виданнях:
1. Лабурцева О.І. Реалізація сучасних концепцій маркетингу в
торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І.
Лабурцева // Економічний часопис – ХХІ. – 2011. – № 6. – С.
40-41.
2. Лабурцева О.І. Статистичний аналіз та прогноз тенденцій
розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні / О.І.
Лабурцева // Економіка та держава. – 2012. – № 11.
3. Лабурцева О.І. Способи підвищення стратегічної гнучкості
підприємства / О.І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного
університету. – Серія «Економічні науки». – 2014. – № 1. – С.
18-25.
4. Лабурцева О.І. Корпоративна культура вищого навчального
закладу: контент-аналіз категорії /О.І. Лабурцева, О.В. Майдебура
// Вісник Київського національного університету технологій та
дизайну. Тематичний випуск. – 2014. – № 1 (75). – С.
445-453.
5. Лабурцева О.І. Стратегічна гнучкість підприємства в контексті
організаційного розвитку / О.І. Лабурцева // Інвестиції: практика
та досвід. – 2014. – № 4. – С. 29-31.
6. Лабурцева О.І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу
в Україні: маркетингова товарна та цінова політика / О.І. Лабурцева
// Економіка і держава. – 2015. – № 5. – С. 24-27.
7. Лабурцева О.І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу
в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій / О.І.
Лабурцева // Економіка і держава. – 2015. – № 6. – С. 11-14.
8. Лабурцева О.І. Структурні зміни в економіці України в умовах
глобалізації / О.І. Лабурцева, Л.В. Страшинська // Науковий часопис
НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 18. Економіка і право : зб.
наукових праць. – Випуск 28. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.
Драгоманова, 2015. – С. 79-88.
9. Лабурцева О.І. Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу
/ Лабурцева О.І., Страшинська Л.В. // Науковий часопис НПУ імені
М.П. Драгоманова. Серія № 18. Економіка і право : зб. наукових
праць. – Випуск 30. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015.
– С. 56-65.
Статті у наукових
періодичних виданнях інших держав та виданнях України, які включені
до міжнародних наукометричних баз:
1. Лабурцева О.І. Інноваційні підходи до управління цінами в
рамках товарного ассортименту / О.І. Лабурцева // Маркетинг і
менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 27-36.
2. Лабурцева О.І. Управління маркетинговими ризиками інновацій /
О.І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – №4. –
С. 15-22.
3. Лабурцева О.І. Управління маркетинговими ризиками
торговельних підприємств / О.І. Лабурцева // Економіка України. –
2016. – № 4. – С. 79-91.
4. Лабурцева О.І. Ідентичність корпоративного бренду
торговельних мереж / О.І. Лабурцева // Вісник КНТЕУ. – 2016. – № 5.
– С. 46-57.
5. Лабурцева О.І. Ефективність маркетингової діяльності в умовах
ризику / О.І. Лабурцева // Товари і ринки. – 2017. – № 2 (24). –
Т.2. – С. 28-39.
6. Лабурцева О.І. Методичні аспекти обґрунтування цін для участі
в тендері / О.І. Лабурцева // Економіка і держава. – 2017. – № 11.
– С. 10-14.
7. Лабурцева О.І. Управління ризиками в маркетингових
дослідженнях / О.І. Лабурцева // Товари і ринки. – 2018. – № 1
(25). – С. 155-167.
8. Лабурцева О.І. Ризики формування маркетингових стратегій /
О.І. Лабурцева // Вісник Хмельницького національного університету.
– 2018. – № 2. – С. 237-243.
9. Лабурцева О.І. Інструменти оцінювання задоволеності споживача
/ О.І. Лабурцева // Вісник КНТЕУ. – 2018. – № 5. – С. 71-83.
10. Лабурцева О.І. Система маркетингових комунікацій підприємств
роздрібної торгівлі / О.І. Лабурцева, Г.В. Алданькова // Економіка
України. – 2018. – № 9. – С. 139-152.
11. Лабурцева О. Комунікаційні бренд-стратегії торговельних
мереж України / О. Лабурцева // Товари і ринки. – 2019. – № 3. – С.
15-28.
12. Bondarenko S. Modern Lead Generation in Internet Marketing for
the Development of Enterprise Potential / Bondarenko S., Laburtseva
O., Sadchenko O., Lebedieva V., Haidukova O., Kharchenko T. //
International Journal of Innovative Technology and Exploring
Engineering (IJ ITEE). – ISSN: 2278-3075, Volume 8, Issue 12,
October 2019, p. 3066-3071. – Access code:
https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i12/
L24771081219.pdf
13. Лабурцева О.І. Управління витратами підприємства в контексті
мінімізації рівня трансакційних витрат / О.І. Лабурцева //
Економічний простір : Збірник наукових праць. – № 150. – Дніпро :
ПДАБА, 2019. – С. 128-138.
14. Лабурцева О.І. Зниження витрат підприємства за допомогою
аутсорсингу: зарубіжний досвід / О.І. Лабурцева // Інвестиції:
практика та досвід. – 2020. – № 3. – С. 5-9.
Детальніше з публікаціями Лабурцевої О. М. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
|
|
|
|
ЯЦИШИНА
ЛАРИСА КАРПІВНА
кандидат технічних наук,
професор кафедри маркетингу
l.yatsyshyna@knute.edu.ua
Кандидат технічних наук, 8.00.05
„Економіка, організація управління та планування народного
господарства (легка промисловість), вчене звання - професор кафедри
маркетингу (2010р.). Тема дисертації: «Вдосконалення методів
обґрунтування раціональних форм організації потоків у швейній
промисловості», вчене звання - професор кафедри маркетингу
(2010р.).
Закінчила Київський технологічний
інститут легкої промисловості 1977 р., спеціальність «Економіка та
організація промисловості предметів широкого вжитку», кваліфікація
«Інженер-економіст».
Державні відзнаки та
премії: Нагороджена
Почесним знаком "Відмінник освіти України" (2003р.), Почесною
грамотою Київського міського голови (2000 р. та 2006 р.), Почесною
грамотою Кабінету Міністрів України (2005 р.), Нагрудним
знаком МОН України «За наукові та освітні досягнення» (2018
р.)
Університет менеджменту
освіти НАПН України, звіт про стажування. Тема: «Проблема
формування професійної підготовки фахівців», 13.12. 2013
р.
Українська Асоціація
маркетингу, звіт про стажування: ОКЛ з дисципліни «Стратегічний
маркетинг», стаття в журналі «Маркетинг в Україні», квітень 2018
р.
Наукове керівництво
аспірантами: Здійснювала наукове керівництво (консультування)
здобувачів, які одержали документи про присудження наукового
ступеня – 7 осіб.
Сфера наукових інтересів:
маркетинговий менеджмент, стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент,
ефективність маркетингової діяльності.
Резюме...
Всього опубліковано 180 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Яцишина Л. К. Формування системи показників визначення
ефективності маркетингової діяльності / Л. К. Яцишина // Управління
сталим розвитком бізнесу: монографія / [І. О. Тихомирова, Ю. М.
Мартинюк, О. В. Гаврилюк та ін.]; за заг. ред. доктора екон.
наук М. А. Гольцберга. – К.: ТОВ «Задруга», 2017. – с.188 –
203.
- Методологічні засади управління бізнесом: монографія/[І.О.
Тихомирова, В.І. Дем’яненко, Ю.М. Мартинюк та ін.]; за заг.
ред.доктора екон. наук М.А. Гольцберга. – К.: ТОВ «Задруга», 2014.
– 416 с.
- Особенности устойчивого развития рынков в странах Центрально-
Восточной Европы. Серия монографий. 2-е издание. Киев-Каунас-Щецин,
2011. – 238 с.
Підручники та навчальні посібники:
- Яцишина Л.К. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник. –
К.: МВЦ «Медінформ», 2013. – 323 с.
- Кириченко А.О., Денисенко М.П., Чупіс А.В. та ін. Ринок
фінансових послуг. Підручник.– К.: «Дорадо-Друк», 2010. - 352
с.
Детальніше з публікаціями Яцишиної Л. К. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
|
ДАНІЛОВА
ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
l.danilova@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук зі
спеціальності 08.06.01 -«Економіка, організація і управління
підприємствами» (2004р.), вчене звання -доцент кафедри маркетингу
та комерційної діяльності (2005). Тема дисертації: «Маркетингові
дослідження ринку товарів для особистих селянських
господарств».
Закінчила Білоруський державний
інститут народного господарства ім. В.В. Куйбишева, за
спеціальністю «Товарознавство та організація торгівлі промисловими
товарами», кваліфікація «Товарознавець вищої кваліфікації» (1976
р.).
Підвищення кваліфікації: ФОП «Рижак
О.Ю.», звіт про стажування. Тема «Ціноутворення в системі
маркетингу» (2015р.)
Державні відзнаки та премії: Подяка
«За багаторічну плідну працю, високий професіоналізм» та цінний
подарунок від Київського міського голови (2005р.).
Сфера наукових інтересів: маркетинг,
маркетинг послуг, маркетингова товарна та цінова політика,
маркетингова діяльність підприємства.
Резюме...
Всього опубліковано більше 125
наукових та навчально-методичних праць.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг: монографія / [А.А. Мазаракі, Є.В.
Ромат, Г.В. Алданькова та ін.]; за заг. ред. А.А. Мазаракі та Є.В.
Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – С.
297-306.
- Теоретичні та прикладні аспекти підвищення
конкурентоспроможності підприємств: колективна монографія у 4 т. /
за ред. О.А. Паршиной. – Дніпропетровськ:
«Герда», 2013. – Т.3. –
С. 107-111.
- Соціально-етичний маркетинг: колективна монографія / за заг.
ред. А.А. Мазаракі, Є.В. Ромата. - 2-ге вид., перероб.і
допов. – Київ, Київ. нац.
торг.-екон. ун-т, 2017. – C.265-272.
Підручники та навчальні посібники:
- Данілова Л.Л., Петровська С.В. Ціноутворення та маркетингова
цінова політика: Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг-екон. ун-т,
2006. – 130с.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Данілова Л.Л., Гуменна.К.С.
Маркетингові комунікації в Україні: стан та основні тренди розвитку
// «Економіка і фінанси», 2018, № 5, С. 17-28 (індексується в Index
Copernicus International та Ulrich's Periodicals Directory).
- Liudmyla Danilova, Yana Mariokha.
The market of educational services in Ukraine // European
integration of economiсs, education and law: Proceedings of the
International Scientific Conference, March 22-23, 2018. BMT
EridiaSp z o.o. Wydawnictwo Erida, 2018, p. 352. ISBN:
978-83-950153-4-2. С.264-266.
- Данілова Л. Маркетингові
дослідження як основа формування позитивного іміджу підприємства
готельного бізнесу // Науковий вісник чернівецького
торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці, АНТ Лтд,
2006. – Вип. ІІІ.
Економічні науки. – С.
297-304.
- Данілова Л.Л. Маркетингові
дослідження попиту населення на товари для особистих селянських
господарств // Вісник КНТЕУ, 2005. № 2. Частина ІІ – С.
76-83.
- Данілова Л.Л. Проблеми дослідження
спеціфічних потреб споживачів у засобах малої механізації //
Економіка і підприємництво: стан та перспективи / Зб. наук. праць.
– К., Київ.нац. торг.-екон. ун-т, 2003. – С.161-166.
Детальніше з публікаціями Данілової Л. Л. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
КЛІБАНСЬКА ОЛЕНА
МИКОЛАЇВНА
кандидат технічних наук,
доцент кафедри маркетингу
o.klibanska@knute.edu.ua
У 2008 році захистила кандидатську
дисертацію, присвячену удосконаленню управління
брендовою політикою підприємства принципово нового для
українського ринку асортименту –
спеціального захисного одягу для використання у водному
середовищі.
У 2002 році закінчила Київський національний університет технологій
та дизайну з присвоєнням кваліфікації "інженер -
дослідник".
Навчання у Вищій школі педагогічної майстерності КНТЕУ (2020
рік)
Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління
персоналом"
Кваліфікація: «Маркетолог», 2019 рік.
Навчальний центр "НЦА", КП № 2419.2 «Фахівець з методів
розширення ринків збуту (маркетолог)», 2019 рік.
Рекламна агенція «Effect Marketing», авторський курс,
Напрям підготовки: «Практика SMM: Основи маркетингу в соціальних
мережах», 2018 рік
Центр IT-обучения Перспектива Школа SMM та копірайтингу
«Republic»
Напрям підготовки: «Копірайтинг», 2018 рік
Вищий навчальний заклад «Інститут інформаційних та
бізнес-технологій» Київське відділення курсової підготовки
спеціалістів, Напрям підготовки: «Інтернет-маркетинг (SEO,
PPC, SMM)», 2018 рік.
Сфера наукових
інтересів: брендинг,
бренд-менеджмент, цифровий маркетинг.
Резюме
Всього опубліковано 20 наукових та
навчально-методичних праць.
Детальніше з публікаціями Клібанської О.М. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
КОНОПЛЯННИКОВА
МАРІАННА АНАТОЛІЇВНА
кандидат економічних наук
доцент кафедри маркетингу
m.konoplyannykova@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук, 075 «Маркетинг»
(08.00.04. – «Економіка та управління підприємствами»). Тема
дисертації: «Управління маркетинговою діяльністю підприємств у
сфері картографічних послуг», (2016р.).
Закінчила Національний технічний університет України «Київський
політехнічний інститут», 1999р, спеціальність «Промисловий
маркетинг», кваліфікація «Економіст – маркетолог».
Навчання у Вищій школі педагогічної майстерності (2013 р.)
Пройшла стажування на підприємстві ДНВП «Картографія» (вересень
2016 р.).
У грудні 2019 року отримала
сертифікат із знання англійської мови B2.
У травні 2019 року пройшла
міжнародне стажування (Італія, м. Верона).
Сфера наукових
інтересів: маркетингова діяльність промислових підприємств,
маркетингові інформаційні системи, маркетингові дослідження.
Резюме
Всього обліковано 27 наукових та
навчально-методичних праць
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Коноплянникова М. А. Формування маркетингової діяльності
підприємства на засаді комунікативних технологій / М. А.
Коноплянникова // Актуальні проблеми ринкової економіки. – 2009. –
№ 5. – С. 122–128.
- Коноплянникова М. А. Інформаційно-комунікаційні технології в
картографії: рівень застосування / М. А. Коноплянникова //
Маркетинг в Україні. – 2010. – № 6. – С. 42–45.
- Коноплянникова М. А. Формування структури інформаційних потоків
промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринків
/
М. А. Коноплянникова // Екон. вісн. НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК
«Політехніка». – 2011. – № 8. – С. 358–362.
- Коноплянникова М. А. Генезис ринкових умов розвитку управління
маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних
послуг
/ М. А. Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] –
2014. – № 6. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3101.
- Коноплянникова М. А. Фактори інтенсифікації розвитку
маркетингової діяльності на ринку картографічних послуг / М. А.
Коноплянникова // Глобалізація у сфері економіки та
технологій : матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.,
(Чернівці, 26–27 квітня 2014 р.). – Чернівці, 2014. – С.
90–92.
- Коноплянникова М. А. Оцінка ефективності управління
маркетинговою діяльністю підприємств у сфері картографічних послуг
/ М. А. Коноплянникова // Ольвійський форум-2014:
механізм формування і розвитку ринкової економіки : матеріали ХІІІ
Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, (Миколаїв-Коблево, 16–18
травня 2014 р.). – Миколаїв-Коблево, 2014. – С. 90–92.
- Коноплянникова М. А. Особливості функціонування ринку
картографічних послуг в умовах інтенсифікації дії факторів
макросередовища / М. А. Коноплянникова // Актуальні
проблеми соціально-економічного розвитку : матеріали ХІІІ
Міжнар.наук.-практ. конф., (Чернівці, 24–25 травня 2014 р.). –
Чернівці, 2014. – С. 90–92.
- Програма. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац. торг-екон.
ун-т, 2012.
- Робоча программа. Промисловий маркетинг К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2012.
- Промисловий маркетинг Опорний конспект лекцій К.:Київ. нац.
торг-екон. ун-т, 2013.
- Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю:
поняття, принципи, підходи. / М. А. Коноплянникова
// Глобальні та національні проблеми економіки., 17 червня 2017
р.
- Коноплянникова М. А. Маркетингова збутова стратегія в
умовах інтенсифікації конкуренції. / М. А. Коноплянникова
// Перспективні напрямки розвитку економіки, фінансів, обліку,
менеджменту та права: теорія та практика. м. Полтава,
Україна. 9 березня. 2019 р.
- Коноплянникова М. А. Завдання вибору
інформаційно-комунікаційних технологій. /
М. А. Коноплянникова // Clobal Marketing: Аnalysis and
challenges of our time. May 16-17, 2019, Batumi, Georgia. 2019
р.
- Коноплянникова М. А. Задачі вибору інформаційного
забезпечення маркетингової діяльністю підприємств/М. А.
Коноплянникова [Електронне видання «Ефективна економіка»] – 2020. –
№ 3. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7740
Детальніше з публікаціями Коноплянникової М. А. можна
ознайомитися за посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
МОНТРІН ІРИНА ІГОРІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
i.montrin@knute.edu.ua
У 2016 році захистила
дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління
підприємствами (за видами економічної
діяльності) на тему «Аудит рекламної діяльності
видавничо-поліграфічних підприємств».
У 2009-2010 роках
закінчила Національний технічний університет України «Київський
політехнічний інститут», здобула кваліфікацію магістра
інженера-науковця з електроніки (факультет електроніки, диплом з
відзнакою) та отримала паралельну другу вищу освіту – магістр з
маркетингу (факультет менеджменту та маркетингу).
2020 – International Skills Development “The Cloud Storage
Service for the Online Studying on the Example of the Zoom
Platform” (45 hours), Lublin (Republic of Poland).
2020 – International Marketing Business Academy. Курс «Digital
Marketing».
2019 – КПНЗ «Перші Київські державні курси іноземних мов». Курс
«Англійська мова як іноземна».
2019 –атестація осіб, які претендують на вступ на державну
службу, щодо вільного володіння державною мовою.
2016 – Українська асоціація маркетингу. Цикл науково-методичних
семінарів для викладачів «Інтернет-маркетинг».
2015 – Українська асоціація маркетингу. Цикл науково-методичних
семінарів для викладачів «Маркетингові дослідження».
Сфера наукових інтересів: рекламний
менеджмент, інтернет-маркетинг, маркетинг інновацій,
бренд-менеджмент, ефективність маркетингової діяльності.
Резюме
Всього обліковано 95 наукових та
навчально-методичних праць
Статті у фахових та міжнародних рецензованих
виданнях (найвагоміші):
- Roman F. Chernysh, Viktoriya L. Pogrebnaya, Iryna I. Montrin,
Tetiana V. Koval and
Olha S. Paramonova,
Formation and Application
of Communication Strategies Through Social
Networks: Legal and Organizational Aspects,
International Journal of Management, 11 (6), 2020, pp. 476-488
(МНМБ Scopus)
- Montrin I., Ruzhytskyi A. Management of tourism enterprises:
business innovations // Науковий вісник міжнародного гуманітарного
університету. Серія: Економіка і менеджмент. Випуск 40. 2019. С.
95-103 (фахове, МНМБ Index Copernicus)
- Монтрін І.І., Коротєєва А.В. Оцінювання ефективності реклами
підприємства на ринку туристських послуг // Маркетинг в Україні.
№5. 2019. С. 17-23 (МНМБ Index
Copernicus)
- Nesterenko S.,
Kutlina I., Montrin I. Startup projects in the development of small
business in Ukraine //
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula. 2017. 2(52). P.154-162
(МНМБ Index Copernicus, CEJSH, EBSCO)
- Гараніна
(Монтрін) І. І. Особливості проведення аудиту рекламної діяльності
вітчизняних підприємств // Науковий вісник Міжнародного
гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». –
2015. – № 10. – С. 112–115 (фахове)
- Жданова О. Г.,
Діброва Т.Г., Гараніна (Монтрін) І.І. Оцінювання ефективності
реклами після рекламної кампанії в аудиті рекламної діяльності
підприємства [Електронний ресурс] – 2016. – №9. – URL: http://global-national.in.ua/archive/9-2016/88.pdf
(фахове)
- Діброва Т. Г.,
Гараніна (Монтрін) І. І. Системний підхід до вдосконалення
переговорного процесу в особистих продажах // Економічний вісник
Національного технічного університету України “Київський
політехнічний інститут». – 2015. – №12. – C. (фахове, МНМБ РІНЦ,
GoogleScholar, ELAKPI)
- Діброва Т.Г.,
Гараніна (Монтрін) І.І. Оцінювання ефективності реклами методами
фізіологічного контролю // Економічний вісник Національного
технічного університету України «Київський політехнічний інститут».
– 2013. – №10. – C. (фахове, МНМБ РІНЦ, GoogleScholar,
ELAKPI)
- Діброва Т.Г.,
Гараніна (Монтрін) І.І. Комунікаційна сутність спонсорського
маркетингу // Економічний вісник Національного технічного
університету України «Київський політехнічний інститут». – 2012. –
№9. – C.303–308 (фахове, МНМБ РІНЦ, GoogleScholar,
ELAKPI)
- Діброва Т.Г.,
Гараніна (Монтрін) І.І. Формування іміджу компанії допоміжними
засобами маркетингових комунікацій // Економічний вісник НТУУ «КПІ»
: збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 341–345 (фахове, МНМБ
РІНЦ, GoogleScholar, ELAKPI)
Матеріали конференцій (найвагоміші):
- Монтрін І.І., Остроухова Я.Є. Управління якістю товарів та
послуг в системі бренд-менеджменту на прикладі ТОВ «ЕКО» //
Scientific Collection «InterConf», (29): with the Proceedings of
the 6th International Scientific and Practical Conference
«Scientific Horizon in the Context of Social Crises» (September
16-18, 2020). Tokyo, Japan: Otsuki Press, 2020. p. 18-22
- Montrin I.I., Tanska L.V. Marketing audit of the tourist
business enterprise // III International Scientific Conference
"Crisis Management: State, Region, Enterprise", (November 22, 2019,
Le Mans (France). – p. 121-124
- Монтрін І.І. Застосування сучасних інформаційних технологій в
туризмі // ІІІ International Scientific Conference «From The
Baltic To The Black Sea: The Formation Of Modern Economic Area»
(Riga, Latvia), August 23th, 2019 – p.86-89
- Гараніна (Монтрін) І. І. Аналіз ринку рекламно-поліграфічної
продукції України / І. І. Гараніна // International
Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics
and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings.
January 29, 2016 // Klaipeda: Baltija Publishing, 2016. – P.
164-167
- Montrin I. I. Features freight logistics between
Ukraine and China / І. І. Montrin, A. O. Slezenok //
Китайсько-українське гуманітарне співробітництво в рамках концепції
«Один пояс – Один шлях» [матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції]. – КНР, Тяньцзинь, 2016/17. – с. 25-27
- Montrin I. I. Nature of customer loyalty in marketing
/ І. І. Montrin, L. V. Marusyk // Глобальні проблеми економіки та
фінансів: збірник тез наукових робіт VII Міжнародної
науково-практичної конференції (Київ–Прага–Відень, «30» листопада
2016 року / Фінансово-економічна наукова рада, 2016. – с. 11-12
(МНМБ РІНЦ)
- Montrin I. I. Marketing tools create the company’s
image / І. І. Montrin, V. Chupryna // Актуальные проблемы
современной науки: сборник тезисов научных работ ХІV Международной
научно-практической конференции (Санкт-Петербург–Астана–Киев–Вена,
29 ноября 2016 года) / Международный научный центр, 2016 – с. 40-43
(МНМБ РІНЦ)
- Гараніна І. І. Комплекс маркетингових комунікацій в
політиці просування товарів та послуг / І. І. Гараніна, О.С.
Бурілко // Актуальные проблемы современной науки: сборник тезисов
научных работ VIІ Международной научно-практической конференции
(Санкт-Петрбург–Астана–Киев–Вена), 28 апреля 2016 года, 2 т. /
Международный научный центр, 2016. –С. 44-46 (МНМБ РІНЦ)
- Монтрін І.І. Брендинг закладу вищої освіти на ринку
освітніх послуг // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених
[Електронне видання] : матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. для
студентів, аспірантів, докторантів,молод. учених, Харків, 14 трав.
2020р. / Харків. нац. пед. ун-т ім.Г.С.Сковороди ; [редкол.:
Ю.Д.Бойчук (голов. ред) та ін.].–Харків, 2020. –c. 229-231. URL:
http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/3606
- Montrin I.I. Marketing promotion of enterprise in the
tourist services market // Majesty оf Marketing. XV міжнародна
науково-практична конференція студентів та молодих вчених (5 грудня
2019 р., м.Дніпро)
Детальніше з публікаціями Монтрін І.І. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ОRCID
СУСЛОВА
ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
t.suslova@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук, 075
«Маркетинг» (08.00.04. – «Економіка та управління підприємствами»).
Тема дисертації: «Маркетингова цінова політика туристичних
підприємств», 2015р.
Закінчила Київський національний
економічний університет за спеціальністю «Маркетинг», 1999р.,
кваліфікація «Економіст».
Підвищення
кваліфікації: Київська редакція журналу «Маркетинг и реклама»
НВФ «Сутдцентр», м. Київ (2016 р.); прослухано сертифіковані курси
використання прикладних рішень «1С: Бухгалтерія 8 для України» та
«1С: Управління торгівлею для України» в Центрі Сертифікованого
Навчання ТОВ «Проком» (2017 р.).
Сфера наукових інтересів:
інформаційне забезпечення стратегічного планування, проблеми
ціноутворення і управління ціновою політикою підприємств сфери
послуг.
Резюме...
Всього обліковано біля 50 наукових
та навчально-методичних праць.
Монографії:
- Шульгіна Л.М, Суслова Т.О.,
Кузнєцова І.О. Управління маркетингової ціновою політикою
туристичних підприємств: теорія та практика [Текст] : монографія /
Л.М. Шульгіна, Т.О. Суслова, І.О. Кузнєцова; Нац. Техн.. ун-т
України «КПІ», Київ.нац.торг.-екон.ун-т, одеськ.нац.екон.ун-т. –
Київ – Одеса: «МП Леся», 2016. – 227 с.
- Соціально-етичний маркетинг :
монографія / [А.А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. А.А. Мазаракі та
Є.В. Ромата. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. – 327 с. (С.
254–275).
Статті у фахових виданнях (найбільш вагомі):
- Суслова Т.О. Системно-ситуативний
підхід до процессу маркетингового планування на підприємствах
сфери послуг / Т.О. Суслова, М.В. Корж, Д.О. Даниленко / Вісник
Хмельницького національного університету. – 2018 р.
- Суслова Т.О. Ціни на готельні
послуги як чинник ціноутворення в туристичних підприємствах України
/ Т.О. Суслова // Прометей : регіон. зб. наук. пр. з економіки /
Донецьк. держ. ун-т управління МОН України ; Ін-т економіки
промисловості НАН України. – Дружківка : Юго-Восток, 2014. – Вип. 2
(44). – С. 238–241.
- Suslova T. Current meaning of
concepts: price functions and marketing pricing policy, strategy
and tactics of enterprise / T. Suslova // On the Post of The II
International Poster Conference Marketing and Management, organized
by Marketing Department of Wroclaw University of Economics on 1
June 2012.
- Суслова Т.О. Порядок формирования
маркетинговой ценовой политики туристических предприятий / Т.О.
Суслова, Л.М. Шульгина : сб. трудов междунар. науч.-практ. конф.
Ч.1. – Кутаиси : Изд-во Гос. ун-та им. Акакия Церетели, 2013. – С.
462–466
- Суслова Т.О. Чинники
маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України / Т.О.
Суслова // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка»: Логістика. –
2014. – № 811. – С. 381–389.
Детальніше з публікаціями Суслової Т. О. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
ПІДЛІСНА
ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
Кандидат економічних наук, 08.00.04
«Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної
діяльності) (2010 р.). Тема дисертації «Організаційно-економічний
механізм проведення рекламних кампаній підприємств сфери
туризму».
Закінчила Черкаський держаний
технологічний університет (2004 р.), спеціальність «Фінанси»,
кваліфікація «Економіст».
Підвищення кваліфікації: Вища школа
педагогічної майстерності КНТЕУ, тема: «Методичне забезпечення
дисципліни «Маркетингова товарна політика» 2013 р., стажування в
ТОВ «Епіцентр К», тема «Маркетингова товарна політика» 2017 р.,
Техніко-гуманітарна академія в м. Бельсько-Бяла, звіт про
стажування за програмою підвищення кваліфікації «Маркетингові
аспекти економічного розвитку у контексті інтеграції до
європейського простору» 2018 р.
Сфера наукових інтересів: рекламна
діяльність підприємств, маркетингова товарна політика.
Резюме...
Монографії:
- Пидлисна О. Economic efficiency of
business in the conditions of unstable economy/ О.Пидлисна,
Г.Пересадько, Н.Громыко// Collective monograph – Aspect Publishing,
Taunton, MA, United Stated of America, 2015. – 332 p.
- Pidlisna O. National Economic
Reform: experience of Poland and prospects for Ukraine/ O.Pidlisna,
G. Peresadko, S. Lukash// Collective monograph – Vol. 3 Poland:
“Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2016. – 460 p.
- International economic relations
and sustainable development. Monograph/edited by Dr/ of Economics,
Prof. O. Prokopenko, Ph.D in Economics T.Kurbatova. – Ruda Slaska:
Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2017. – 272 p.
- Управління інноваційною складовою
економічної безпеки. Монографія у 4-х томах / за ред. д.е.н.,
професора Прокопенко О.В. (гол.ред.), к.е.н., доцента Школи В.Ю.,
к.е.н., Щербаченко В.О. – Суми: ТОВ «Траторія», 2017. – Т.ІІ.
Науково-практичні засади формування інноваційних компонентів
забезпечення науково-технологічної та виробничої безпеки
економічної системи. – 390 с.
- Маркетингові дослідження рекламної
діяльності: монографія / Г.О. Пересадько, О.В. Підлісна. – С.:
«Траторія», 2018. – 380с.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Пидлисная О.В., Маркетинговые
исследования рынка автомобилей/О.В. Пидлисная, Г.О.Пересадько//
Вісник сумського національного університету, 2015, №5 (64), с. 69 –
73.
- Pidlisna O. The economic
efficiency and management of leasing in Ukraine/ O.Pidlisna, G.
Peresadko, S. Lukash// Economic processes management. – 2015. №
12.- P.81-87.
- Підлісна О. Маркетингові
дослідження стратегічних аспектів розвитку промислових
підприємств/О.Підлісна, С.Лукаш// Збірник тез доповідей VII
Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і
інновації в маркетингу». 29 вересня – 1 жовтня 2016 року. – Суми:
ФОП Ткачов О.О., 2016 – 280 с.
- Підлісна О.В. Маркетингові
дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери
туризму / О.В.Підлісна// Економічний вісник Запорізької державної
інженерної академії, випуск 4 (10) 2017р. – с.80-89
Детальніше з публікаціями Підлісної О. В. можна ознайомитися за
посиланнями:
Scopus
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
ФЕДОРИШИНА ІРИНА ЛЕОНІДІВНА
кандидат психологічних наук,
доцент кафедри маркетингу
i.fedoryshyna@knute.edu.ua
Кандидат психологічних наук,
(19.00.07 - «Педагогічна та вікова психологія»). Тема
дисертації: «Вплив образу «Я» на характер професійного
самовизначення старшокласника», (1990р.). Вчене звання
- доцент кафедри маркетингу та реклами (2016р.).
Закінчила Київський
державний університет ім. Тараса Шевченка, 1980р., спеціальність
«Психолог», кваліфікація «Викладач психологічних
дисциплін».
Підвищення
кваліфікації: Видавничий будинок «Медіа ІнвестГруп»
Тема: «Організація сучасного видавництва», ОК «Журналістика»
(листопад–грудень 2012р.)
Сфера наукових
інтересів: психологія реклами, споживача,
торгівлі та брендингу; маркетингові дослідження, технології
брендингу, технології маркетингових комунікацій.
Резюме...
Всього обліковано 31 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
-
Соціально-етичний маркетинг: монографія / Є. В. Ромат, Г. В.
Алданькова, К. В. Березовик та ін.; за загал. ред. А. А. Мазаракі
та Є. В. Ромата. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Київ: Київ. нац.
торг.- екон. ун-т, 2017. – 372 с.
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі):
- Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного
підприємства . Маркетинг в Україні. – 2015. - №1. – С.62-67.
- До проблеми системного аналізу споживача та сегментування
ринку. Ефективна економіка. Електронне видання. – Дніпропетровський
державний аграрно-економічний університет. – 2015.-№5. Код доступу
http://www.economy.nayka.com.ua/
Детальніше з публікаціями Федоришиної І.
Л. можна ознайомитися за посиланнями:
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
ХАРЧЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
Отримала вчене звання доцента по кафедрі менеджменту у 2019
році (Київський національний університет
технологій та дизайну)
2013 р. – Київський
національний університет технологій та дизайну. Захист дисертації
на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Тема
дисертації: «Організаційно-економічна система корпоративного
управління на підприємствах легкої промисловості».
Закінчила Державну академію
легкої промисловості України у 1999 р. Отримала повну вищу освіту
за спеціальністю «Економіка підприємства» та здобула кваліфікацію
магістр з економіки.
2010 р. Літній інститут Асоціації з розвитку менеджменту та
бізнес-освіти за програмою «Інноваційні технології організації
навчання у вищій школі».
2014 р. Інститут післядипломної освіти з питань впровадження
інноваційних технологій навчання.
2017 р. Київський Університет ім. Б. Гринченка «Набуття
компетентностей з інноваційних методів навчання та європейського
досвіду викладання навчальних дисциплін».
2017 р. Mendel University in Brno (м. Брно, Чехія) у рамках
проекту Eastern European Center of the Fundamental Researcher.
2019 р. Університет Collegium Civitas у місті Варшава (Польща)
«Інтернаціоналізація вищої освіти. Організація навчального процесу
та інноваційні методи навчання у вищих навчальних закладах
Польщі».
Сфера наукових
інтересів: маркетинг, маркетинг
інновацій, соціальний медіа-маркетинг, соціально-відповідальний
маркетинг.
Резюме...
Всього опубліковано понад 98
наукових та навчально-методичних праць.
Детальніше з публікаціями Харченко Т.О. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher ID
ORCID
|
|
ЧУНІХІНА
ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
Кандидат економічних наук (2010
р.), за спеціальністю 08.00.01 – Економічна теорія та історія
економічної думки, вчене звання - доцент кафедри маркетингу (2013
р.). Тема дисертації: «Корпорація в суспільному відтворенні:
генезис і механізм функціонування».
Закінчила Донбаську державну
машинобудівну академію (м. Краматорськ), 1998 р., спеціальність
«Економіка підприємства», кваліфікація «Інженер-економіст».
Підвищення кваліфікації: Таврійський
національний університет імені В.І. Вернадського, підвищення
кваліфікації за програмою «Міжнародні стандарти бухгалтерського
обліку та фінансової звітності», свідоцтво від 25.01.2018р.;
Компанія «Інтелект-Сервіс», тема: «Теоретично-практичний курс по
роботі з комп’ютерними програмами», сертифікат від 15.02.2018р.
Член Федерація професійних
бухгалтерів і аудиторів України. Пройшла підвищення кваліфікації за
програмою «На шляху до якісної звітності та контролю діяльності
підприємства за МСФЗ», свідоцтво 08.06.2018р.
2020 – Google Analitics Academy. Курс «Google
Analitics».
2020 – КНТЕУ. Підвищення кваліфікації у ВШПМ
КНТЕУ.
2019 – Балтійський науково-дослідницький інститут
проблем трансформації економічного простору. Цикл
науково-методичних практик для викладачів з «Маркетингу».
2018 – атестація осіб, які претендують на вступ на
державну службу, щодо володіння державною мовою.
2018 – Таврійський національний університет імені В.І.
Вернадського, підвищення кваліфікації за програмою «Міжнародні
стандарти бухгалтерського обліку та фінансової звітності»
2018 – Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів.
Цикл Цикл науково-методичних за програмою «На шляху до якісної
звітності за МСФЗ».
2018 – Компанія «Інтелект-Сервіс».
Теоретично-практичний курс по роботі з комп’ютерною програмою
«M.E.Doc».
Сфера наукових інтересів:
маркетингові дослідження: теорія, маркетинговий менеджмент,
стратегічний маркетинг, Інтернет-маркетинг, промисловий маркетинг,
бренд-менеджмент, Веб-аналітика, ефективність маркетингової
діяльності підприємств.
Резюме...
Всього обліковано більше 170
наукових та навчально-методичних праць.
Монографія:
1. Монографія: Chunikhina Т., Web
analytics: theopy, practice, necessity. Relevant Issues of the
Development of Science: international collective monograph /
Chunikhina Т., Кlibanska O. – USA.: Сopyright, 2020. – 158
P.(міжнародне видання)
2. Монографія: Чуніхіна Т.С.,
Стратегія міжнародного маркетингу в антикризовому управлінні / М.В.
Корж, С.Т. Пілецька, Т.С. Чуніхіна, К.І.Маліношевська. – К.: ЦП
КОМПРИНТ, 2019. – 450 с.
3. Монографія: Чуніхіна Т.С,
Стратегічні напрями інноваційного розвитку суб’єктів господарювання
агропромислового комплексу. Економіко-правові аспекти сталого
розвитку: теорія, методологія, практика міжнародна колективна
монографія / М.В. Корж, Т.О. Суслова, Т.С. Чуніхіна,
К.І.Маліношевська. – К.: НАНУ, 2019. – 20 с. (міжнародне
видання)
4. Чуніхіна Т.С., Корпорация в
системе общественного производства: Монография: Т.С.Чуніхіна,
Дмитриченко Л.І., - Д.: Східний видавничий дім, 2010. – 184 с.
Підручник, навчальний
посібник:
1. Чуніхіна Т.С. Податковий
менеджмент. / Т.С. Чуніхіна // [Курс лекцій]/ К.: -
«ДДМА», 2014. – 164 с. ISBN 978-966-379-541-6.
2. Чуніхіна Т.С. Маркенинг:
Інноваційно-інвестиційний розвиток підприємства. / Т.С. Чуніхіна //
[Курс лекцій]
/ К.: «УУ»,
2016. – 171 с.
Статті у фахових та міжнародних
рецензованих виданнях (найвагоміші):
1. Чуніхіна Т.С., Сompetitive
marketing environment in the dynamics for 2017-2019 / Chunikhina
Т.С. // Збірник наукових праць Національного авіаційного
університету, ‒ Серія: «Проблеми системного підходу в економіці»,
2020., ‒ Вип: 1(75), Ч.:2 ., С. 125 – 132.(Фахове видання)
2. Чуніхіна Т.С.,
Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення
господарюючого суб’єкта, / Т.С.Чуніхіна, М.В.Корж, // Науковий
вісник Ужгородського національного університету, – Серія:
«Міжнародні економічні відносини та світове господарство», 2019., –
№3(24). – С. 119 –125. (МНМБ: Index Copernicus, Google
Scholar).
3. Чуніхіна Т.С., Стратегія
міжнародного маркетингу в управління інноваційним розвитком, /
Т.С.Чуніхіна, М.В.Корж, К.І. Маліношевська // Науково-виробничій
журнал: Міжнародного університету бізнесу и права:
Бізнес-навігатор, – Серія: «Економіка та управління підприємствами
(за видами діяльності)», 2019., – Вип:2(51): №3(24). – С. 18-23.
(МНМБ: Index Copernicus, Google Scholar)
4. Чуніхіна Т. С., Горлушко А. Н.,
«Відтворення основних засобів та терміну корисного використання в
рамках маркетингової стратегії розвитку підприємств» /Т.С.Чуніхіна,
Горлушко А. Н. // Науковий вісник Ужгородського Національного
університету: Серія «Міжнародні економічні відносини та світове
господарство». – Вип 19/2. – Ужгород: УНУ, - 2018. - 168с. – С.47 –
51.
5. Чуніхіна Т. С. Операції в
іноземній валюті: національний та міжнародний підхід» /Т.С.Чуніхіна
// Науковий вісник Ужгородського Національного університету: Серія
«Міжнародні економічні відносини та світове господарство». Вип_19
–т.ІІ– Ужгород: УНУ, - 2018. - 47 – 50 с. – С. 167.
Матеріали конференцій
(найвагоміші):
1. Chunikhina Т. The
importance of nondemographic market segmentation criteria and
environmental sustainability in generating brand loyalty//
Chunikhina Т., Pysarenko A. // ІІ Міжнародна
науково-практична конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові
технології». – К.: КНТЕУ, 2020. ‒ С. 114-117.
2. Chunikhina Т. A customer
orientation as the basis of modern marketing management Кlibanska
O. // Chunikhina Т., Кlibanska O. // Wielokierunkowosc Jaco
Gwarancija Postępu Naukovwego:kolekcja prac naukowych «ΛÓГОΣ» z
materialami Międzynarodowey naukowo-praktycznej konferencji (T.1),
Warszawa, Polska: Europejska platform naukowa, 21 lutego 2020 r.
DOI:https://doi.org/10.36074/21.02.2020.v1.
3. Chunikhina Т. Веб- аналитика в
маркетинге – шаг к успіху // Le tendenze e modelli di svilluppo
della ricerche scientifici: Raccolta di articoli scientifici
«ΛÓГОΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica
internazionale (T.1), Roma, Italia: Piattaforma scientifica
euuopea, 13 marzo 2020 r.
DOI:https://doi.org/10.36074/13.03.2020.v1.07
4.Чуніхіна Т.С. Роль маркетингу на
ринку світових послуг // Чуніхіна Т.С., Марченко А.С. // Сучасний
стан та перспективи розвитку економіки: Матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції. Секція 27, Ч. 10, – (м. Полтава, 14
листопада 2019р.) ‒ м. Полтава, ЦФЕНД, 59 с. - С.27-30.
5.Чуніхіна Т.С. Вплив стилю
лідерства на формування та розвиток підприємства // Чуніхіна Т.С.,
Барановська В.С. // Всеукраїнська науково-практична конференція:
«Іноземні інвестиції: сучасні виклики та перспективи». (5 листопада
2019р.) ‒ К.: НУХТ, 2019. ‒ С. 73-76.
6.Чуніхіна Т.С. Вплив сторітелінгу,
як сучасної маркетингової технології на побудову бренду// Чуніхіна
Т.С., Малько Г.Ю. // ІІ Міжнародна науково-практична
конференція «Бренд-менеджмент: маркетингові технології». – К.:
КНТЕУ, 2020. ‒ С. 96-98.
7.Чуніхіна Т.С. Бренд-менеджмент у
стратегічному розвитку підприємства // Чуніхіна Т.С., Бурлака
І.Р. // ІІ Міжнародна науково-практична конференція
«Бренд-менеджмент: маркетингові технології». – К.: КНТЕУ, 2020. ‒
С. 26-28.
8.Чуніхіна Т.С. Стратегія розвитку
бренду «ERGO» на ринку смарт телевізорів // Чуніхіна Т.С.,
Сліпченко М.С. // ІІ Міжнародна науково-практична конференція
«Бренд-менеджмент: маркетингові технології». – К.: КНТЕУ, 2020. ‒
С. 135-137.
Участь у наукових
конференціях:
1. Чуніхіна Т.С. Підтримка
бренду celebrity у соціальних мережах // Матеріали ІІ Міжнародної
науково-практичної конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові
технології». – К.: КНТЕУ, 2020.
2. Чуніхіна Т.С. Інноваційний
маркетинг як чинник конкурентоспроможності підприємства // III
Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
«Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та
інновації» – К.: КНТЕУ, 2020.
Детальніше з публікаціями Чуніхіної Т. С. можна ознайомитися за
посиланнями:
Researcher ID
ORCID
|
ЯНКОВЕЦЬ
ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу
t.yankovets@knute.edu.ua
Кандидат економічних наук зі
спеціальності 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за
видами економічної діяльності) (2012). Тема дисертації «Механізм
розвитку інноваційного потенціалу підприємства». Вчене звання –
доцент кафедри економіки підприємства (2014).
Закінчила Державну академію легкої
промисловості України (1994), спеціальність «технологія та
конструювання виробів зі шкіри», кваліфікація
«інженер-конструктор». Закінчила Інститут післядипломної освіти
Київського національного університету технологій та дизайну (2004),
спеціальність «економіка підприємства», кваліфікація «економіст»
(друга вища освіта).
Відзнаки та нагороди: Лист подяки
за сумлінну працю, високий професіоналізм, досягнуті успіхи в
науково-педагогічній діяльності та з нагоди професійного свята
«День працівників освіти», 03.10.2019 р., КНТЕУ
2020 р. – онлайн-спеціалізація Высшей школы экономики на
Coursera «Основы digital маркетинга», курси: «Маркетинговая
стратегия в digital среде (Digital marketing strategy)»;
«Контекстная реклама. Goggle Ads»; «Работа с клиентской базой и
входящий маркетинг»; «Итоговый проект специализации «Основы digital
маркетинга».
2018 р. – наукове стажування на тему «Збалансовані
економікоправові процеси у суспільстві та бізнес-середовищі в
умовах глобалізації», Сертифікат № 00069, 15.09.2018-01.10.2018
Varna (Bulgaria).
2017 р. –
стажування на ПП «Українська швейна компанія» з 16.02.2017 р. по
15.06.2017 р. та з 01.09.2017 р. по 31.10.2017 р., тема
«Дослідження ефективності виробничих процесів на швейному
підприємстві».
2014 р. –
підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти КНУТД з
15.04.2014 р. по 30.06.2014 р. з питань впровадження інноваційних
технологій навчання, тема випускної роботи «Інноваційні технології
в дистанційній формі підготовки фахівців».
Сфера наукових
інтересів: розвиток підприємництва на інноваційних засадах,
управління брендами, ефективність маркетингової діяльності
підприємств, вплив цифрових технологій на підвищення вартості
брендів.
Резюме...
Всього опубліковано більше 120
наукових та навчально-методичних праць.
Монографії
- Yankovets T. М. Digital marketing:
background, essence, management : [collective monograph] / T. М.
Yankovets, M. О. Vyshnevska // Economic Development: Global Trends
and National Peculiarities. – Collective monograph. – Poland:
«Publishing House «Baltija Publishing», 2020. – Р. 579-593.
- Янковець Т. М. Бізнес-інструменти
управління успішними компаніями в умовах глобалізації
[монографія] / Т. М. Янковець // Ефективність
діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів / за ред.
О. В. Ольшанської, А. О. Мельник, Т. М. Янковець. – К. : КНУТД,
2016. – С. 136-164.
- Янковець Т. М. Сучасні підходи до
аналізу ринкової ситуації при складанні бізнес-плану інноваційного
проекту / Т. М. Янковець // Бухгалтерський облік, контроль та
аналіз: проблеми теорії та методології: [колективна
монографія]; Під заг. ред. проф. Ф. Ф. Бутинця. –
Київ, 2013. – С. 589-604.
Підручники, навчальні
посібники
- Янковець Т. М. Економіка і
планування [Текст] : навч. посіб. / Т. М. Янковець. – К.: КНУТД,
2015. – 244 с.
- Янковець Т. М. Розділ 6.
Інноваційний потенціал підприємства / Т. М. Янковець // Провайдинг
інновацій : [підручник] / [М. П. Денисенко, А. П. Гречан, М. В.
Гаман та ін.]; за ред. проф. М. П. Денисенка. – К. : «Видавничий
дім «Професіонал», 2008. – С. 118-138.
Статті у Scopus
та у зарубіжних рецензованих виданнях
- Yankovets Т. Innovations and
digital marketing: current trends of development / T. Yankovets, M.
Vyshnevska // European Journal of Economics and Management. –
Volume 5. – Issue 4. – 2019. – Р. 21-27.
- Denysenko M., Iankovets Т.
Innovations and human capital as factors of entrepreneurship
development in the context of forming the knowledge-based economy /
М. Denysenko, Т. Iankovets // Journal of Economics and Political
Sciences. – National Academy of Sciences of Azerbaijan, Baku State
University. – No.1, March 2019. – P. 213-223.
- Iankovets Т. Background of human
capital development in the context of forming the economy of
knowledge / Tetiana Iankovets // EUREKA: Social and Humanities. –
Number 2, 2018. – Р. 3-9.
- Янковець Т. М. Взаємозв’язок
потенціалу, економічної безпеки та розвитку економічних систем / Т.
М. Янковець // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №9(171). –
С. 66-73 (SCOPUS).
- Янковець Т. М. Інноваційні
стратегії підприємства легкої промисловості як засіб реалізації
його інноваційного потенціалу / Т. М. Янковець // Актуальні
проблеми економіки. – 2010. – № 2. – С. 167-174
(SCOPUS).
Статті у фахових виданнях (найбільш
вагомі)
- Янковець Т. М. Цифрові технології
підвищення вартості брендів / Т. М. Янковець // Вісник КНТЕУ.
– № 4 (126), 2019. – С. 85-100.
- Янковець Т. Експортні можливості
підприємств легкої промисловості на ринках ЄС / Т. М. Янковець //
Проблеми і перспективи економіки та управління. – Чернігів : ЧНТУ,
2019. – № 3 (19). – С. 174-183.
- Янковець Т. М. Управління
ефективністю підприємницької діяльності підприємств з виробництва
одягу в сучасних умовах / Т. М. Янковець // Науковий журнал
«Інтелект ХХІ». – №5/2017 р. – С. 129-133.
- Денисенко М. П., Янковець Т. М.
Передумови впровадження інновацій на вітчизняних підприємствах з
виробництва одягу / М. П. Денисенко, Т. М. Янковець //
Формування ринкової економіки в Україні. – Вип. 37, Ч.1. – 2017. –
С. 141-157.
- Янковець Т. М. Порівняння сучасних
моделей діагностики ймовірності банкрутства підприємства:
закордонний та вітчизняний досвід / Т. М. Янковець, Ю. В. Чернюк //
Інвестиції: практика та досвід. – № 20, 2016. – С. 58-62.
- Янковець Т. М. Теоретичні аспекти
розвитку підприємств у сучасних умовах / Т. М. Янковець, Ю. А.
Нагорна // Вісник Київського національного університету технологій
та дизайну. Збірник наукових праць. – Київ. – 2015. – № 2
(85). – С. 108-113.
- Янковець Т. М. Адаптація світового
досвіду планування і контролю в управлінні інноваційними проектами
і програмами / Т. М. Янковець // Проблеми науки. – №2, 2014. – С.
26-31.
- Янковець Т. М. Реалізація
інноваційних стратегій для досягнення конкурентних переваг / Т. М.
Янковець // Проблеми науки. – №12, 2012. – С. 33-40.
- Янковець Т. М. Вплив інноваційної
організаційної культури на розвиток інноваційного потенціалу
підприємства / Т. М. Янковець // Проблеми науки. – 2011. – №6. – С.
11-16.
- Янковець Т. М. Стратегічний підхід
до розвитку інноваційного потенціалу підприємства / Т. М. Янковець
// Вісник Київського національного університету технологій та
дизайну. Збірник наукових праць. – Київ. – 2011. – № 5
(61). – С. 227-232.
Інші видання
- Янковец Т. Этапы разработки
цифровой маркетинговой стратегии / Т. Янковец // Маркетинг и
реклама. – 2020. – №5(284). – С. 29-33.
- Янковець Т. М. Сутність та сучасні
тенденції digital-маркетингу // Т. М. Янковець, В. В. Шуль //
Маркетинг и реклама. – 2020. – №6(285). – С. 36-38.
Детальніше з публікаціями Янковець Т. М. можна ознайомитися за
посиланнями:
Scopus
Google Scholar
Researcher
ID
ORCID
|
БРОДЮК
ІРИНА ВАСИЛІВНА
кандидат економічних наук
старший викладач кафедри маркетингу
i.brodiuk@knute.edu.ua
У 2020
році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата
економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка
та управління підприємствами національним господарством за
темою «Формування стратегії інвестиційного розвитку швейної
промисловості в умовах інтеграції України
в ЄС»
У 1999 році закінчила Державну академію
легкої промисловості України за спеціальністю «Економіка
підприємства», здобула кваліфікацію інженера-економіста.
Підвищення
кваліфікації:
2020 р. – прослухала курс підвищення кваліфікації керівних,
педагогічних і науково-педагогічних працівників в ЦІПО ДЗВО
«Університет менеджменту освіти» ;
2014, 2009, 2003 р.р. – свідоцтво про підвищення кваліфікації в
Інституті післядипломної освіти Київського національного
університету технологій та дизайну за курсом «Підвищення
кваліфікації викладацьких кадрів»;
2001 р. – свідоцтво про підвищення кваліфікації за свідоцтво про
підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти
Київського національного університету технологій та дизайну за
курсом «Маркетинг та новітні технології».
Сфера наукових інтересів: Стратегія
підприємства, стратегічний аналіз, конкурентоспроможність
підприємства, інвестиційна стратегія
Резюме
Всього опубліковано 35 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
-
Денисенко М. П.,
Бродюк І. В.
Тенденції впливу зовнішнього
середовища на діяльність підприємств легкої промисловості.
Ефективність діяльності підприємств в умовах глобалізаційних
процесів: монографія / за ред. О. В. Ольшанської,
А. О. Мельник, Т. М. Янковець. Київ: КНУТД,
2016. С. 97-121.
-
Бродюк
І. В. Теоретичні
основи формування стратегії інвестиційного розвитку підприємства.
Реструктуризація промисловості в умовах інвестиційно-інноваційного
розвитку економіки: монографія / О. А. Кириченко,
М. П. Денисенко, А. П. Гречан [та ін.]. Київ:
ТОВ «Дорадо-друк», 2009. С. 138-155
Статті у фахових виданнях (найбільш вагомі):
-
1. Гавриленко Т. В., Бродюк І. В.
Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах
нестабільного зовнішнього середовища. Економічні горизонти. 2018.
№ 1. С. 28-33.
2. Бродюк І. В. Стратегічне управління розвитком
галузі. Причорноморські економічні студії. 2017. № 14. С.
83-92.
3. Денисенко М. П., Бродюк І. В.,
Сташенюк Д. Г. Основні
положення формування інвестиційно-інноваційної стратегії
підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 22.
С. 17-20.
4. Бродюк І. В. Стратегічний аналіз інвестиційного
розвитку підприємства. Економіка та держава. 2015. № 4.
С. 131-133.
5. Лойко В. В., Бродюк І. В. Інвестиційна стратегія в
системі стратегічного набору підприємства. Глобальні та національні
проблеми економіки. 2015. № 6. С. 363-365.
6.Бродюк І. В. Інтеграція швейних підприємств України у
Європейський економічний простір. Ефективна економіка. 2015.
№ 1. URL:
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3729.
7. Бродюк И. В. Методика формирования и реализации
инвестиционной стратегии предприятий. Economics and management:
theory and practice. 2014.Vol.1.Р. 194-198.
8. Бродюк И. В. Разработка экономического механизма
формирования и реализации инвестиционной стратегии. Новая
экономика. 2014. Специальный выпуск. С. 31-35.
Детальніше з публікаціями Бродюк І.В. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher ID
ORCID
|
|
КАРМАЗІНОВА ВІКТОРІЯ ДМИТРІВНА
кандидат економічних наук,
старший викладач кафедри маркетингу
Закінчила Київський національний
торговельно-економічний університет, 2014р., спеціальність
«Маркетинг», кваліфікація «Магістр з маркетингу».
Сфера наукових інтересів: маркетинг,
бренд-менеджмент, маркетингові дослідження.
Резюме
Всього опубліковано 12 наукових та
навчально-методичних праць.
Монографії:
- Соціально-етичний маркетинг :
монографія / Є.В. Ромат, В.Д. Кармазінова та ін. ; заг. ред. А.А.
Мазаракі, Є.В. Ромата. – 2-ге вид., перероб. і допов. – Київ.:
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. – 372 с.
Статті у фахових виданнях (найбільш вагомі):
- Кармазінова В.Д. Маркетингова
комунікаційна політика маркетингових дослідних агентств / В.Д.
Кармазінова // Інтелект ХХІ. – 2017. – №5. – С. 113–118.
- Кармазінова В.Д. Аналіз брендів
маркетингових дослідних агентств [Електронний ресурс] / В.Д.
Кармазінова // Економіка та суспільство. – 2017. – №8. – Режим
доступу до журналу: http: // economyandsociety.in.ua.
- Кармазінова В.Д. Формування
бренд-комунікацій маркетингових дослідних агентств / В.Д.
Кармазінова // Вісн. Ужгород. нац. ун-т. – 2017. –№ 15. – С. 48-52
(Index Copernicus (ICV 2015: 32/42)).
Детальніше з публікаціями Кармазінової В. Д. можна ознайомитися
за посиланнями:
Google Scholar
Researcher ID
ORCID
САМЧУК
ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ
кандидат філософських наук,
асистент кафедри маркетингу
У 2018 році захистив
дисертацію на тему «Філософія прагматизму Дж. Г. Міда
(історико- філософський аналіз)», спеціальність
09.00.05 «історія філософії»
(КНУ ім. Т. Шевченка).
З 2012 по 2016 рік навчався в аспірантурі
Національного університету «Києво-Могилянська академія»,
спеціальність «історія філософії», дослідницьке спрямування –
соціальна і прагматична філософія.
У 2012 році закінчив магістратуру Києво-Могилянської академії за
спеціальністю «філософія».
Сфера наукових
інтересів: історія ідей, соціально-етичні аспекти
маркетингу
Резюме
Всього обліковано біля 12 наукових
та навчально-методичних праць.
Статті у фахових наукових
виданнях:
1. Самчук В. А.
Рефлексія ідей суспільних трансформацій
у філософії прагматизму Джорджа Герберта
Міда / Володимир Самчук // Гілея : науковий вісник. Збірник
наукових праць. – К. : «Видавництво «Гілея»», 2017. – Вип. 125
(10). – С. 218–223.
2. Самчук В. А. Ідеї комунікативної
природи освіти у філософському прагматизмі Джорджа Міда і Джона
Дьюї / Володимир Самчук // Актуальні проблеми духовності : зб.
наук. праць КДПУ. – Вип. 17. – Кривий Ріг : ФОП Маринченко С. В.,
2016. – С. 48–59.
Матеріали конференцій:
3. Самчук В. А.
Трансформація стилю мислення в історії філософії / Володимир Самчук
// Доповідь на Міжнародній науковій конференції «Філософія: нове
покоління. Магістралі та маргінеси (29–30 травня 2020 р.). – К. :
НаУКМА.
4.Samchuk V. A. Intuitive and
Destructive Origins of Reality in Philosophies of Royce, Lovejoy,
Whitehead and Mead // “The Days of Science of the Faculty of
Philosophy – 2019”, International Scientific Conference (April
23–24, 2019): [Abstracts] / Ed. board: A. Konverskyi [and other]. –
Kyiv: Publishing center “Kyiv University”, 2019. – 8–9 pp.
5.Самчук В. А. Історія філософії:
рухи думки та пригоди ідей / Володимир Самчук // Матеріали
доповідей Міжнародної наукової конференції «Філософія: нове
покоління. Історія філософії та історії філософій» (1–2 листопада
2018 р.). – – К. : ВПЦ НаУКМА, 2018. – С. 74–77.
Детальніше з публікаціями Самчук В.А. можна ознайомитися за
посиланнями:
Google Scholar
Researcher ID
ORCID
|
|
|
остання редакція 04.07.2022