logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Як сформувати привабливий образ роботодавця: лекція HR-директора «OSD GROUP» Ольги Меженської

Загальна інформація

20 березня 2017 року за сприянням кафедри менеджменту для студентів ФМТП та ФЕМП відбулася лекція HR-директора маркетингового холдингу «OSD GROUP» Ольги Меженської на тему «Can't buy my love». Тема лекції була присвячена проблематиці нематеріальної мотивації персоналу, особливостям роботи підприємства з клієнтами аутсорсингового Контакт-центру, що дозволяє сформувати привабливий образ роботодавця та підвищити залученість персоналу в бізнес-процеси.

Фахівець у сфері HR-менеджменту із 10-річним досвідом роботи директором з персоналу в багатьох українських та зарубіжних підприємствах Ольга Меженська презентувала студентам актуальний тематичний кейс, що розкриває особливості роботи холдингу з клієнтами та набору персоналу, формування позитивних відносин між працівниками підприємства, особливості соціальної та кадрової роботи. Під час презентації лектором було приділено увагу проблематиці управління цілями та проекту змін у корпоративній культурі підприємства, побудові комплексної системи внутрішньоорганізаційного навчання персоналу. Було акцентовано увагу студентів на використанні інтернет-технологій у системі рекрутингу на підприємстві, а також технологій, що дозволяють залучати до роботи на підприємство покоління Y, з використанням інтернет-спільнот місцевої локації для масового підбору кадрів, охарактеризовано ефективність їх використання в практиці функціонування холдингу «OSD GROUP».

Наприкінці презентації Ольга Меженська надала відповіді на всі питання студентської аудиторії, що в цілому мали практичний характер: щодо особливостей роботи з персоналом, благодійної діяльності холдингу, впровадження концепції соціальної відповідальності тощо. Студенти отримали корисну інформацію та відповіді на всі поставлені ними запитання. Наприкінці лекції студенти подякували лектору оплесками та висловили бажання щодо наступних зустрічей та обміну цікавою інформацією.

20.03.2017
redactor
2177
остання редакція 04.07.2017
redactor