logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція «Як отримати прибуток за допомогою програми лояльності?»

Загальна інформація

12 квітня 2017 року відбулася відкрита лекція на тему «Як отримати прибуток за допомогою програми лояльності?» Лекцію провели керівник відділу інтелектуальних проектів OSDirectLoyal&CRM Лідія Гаврищук (IntellectualProjectLeader) з професійним досвідом роботи понад п’ять років у сфері лояльності та CRM, а також експерт інтелектуальних проектів у сфері лояльності та CRM Лілія Гранат (SeniorProjectManager, випускниця КНТЕУ за спеціальністю «Маркетинг» та аспірантка кафедри маркетингу та реклами).

Лекцію експерти присвятили студентам факультету маркетингу та міжнародної торгівлі та права. Було розкрито питання щодо реалізації програм лояльності та розроблення стратегій цільових комунікацій для офлайн та онлайн рітейлу на прикладі L’Oreal Ukraine, NESTLE, мережі ресторанів Tarantino Family, мережі магазинів Космо, мережі автозаправок SOCAR.

Широка аудиторія студентів, які навчаються за освітніми програмами «Маркетинг», «Рекламний бізнес» та «Менеджмент ЗЕД», а також викладачі кафедри маркетингу та реклами (доц. Ткаченко Н.Б.) і менеджменту (доц. Миколайчук І.П.) дізналися від експертів  про те, чому більшість програм лояльності в українських компаніях збиткові та якою саме повинна бути програма лояльності, щоб приносити додатковий прибуток бізнесу.

Представлений у презентації експертів матеріал був дуже насиченим за змістом та практичним. У студентів була можливість довідатися про те, що програма лояльності з використанням бонусів, знижок та подарунків є сьогодні малоефективною. Водночас експерти розповіли про те, що сучасні керівники підприємств із метою збільшення обсягів продажу та доходу компанії повинні формувати програми лояльності через систему управління поведінкою споживача, для роботи якої необхідно обирати інформацію про свого споживача, систематизувати отриману інформацію в базу даних, аналізувати дані споживачів, застосовувати отримані в результаті аналітики знання при розробці стратегій взаємодії зі споживачем та комунікаційних планів, проводити комунікації зі своїми споживачами.

Пізнавальним ефектом лекції було також інформування слухачів про те, наскільки важливо для ефективності програми лояльності правильно налаштовувати бізнес-процеси та роботу з персоналом, акцентуючи увагу слухацької аудиторії на тому, що програма лояльності – це не лише про маркетинг, а і про організаційне управління.

Експертами були надані також поради студентам, які саме сучасні книги можуть стати їм при нагоді за потреби професійно зростати у даній сфері діяльності. Про зацікавленість студентів викладеним матеріалом свідчили їх компетентні питання експертам та обмін контактними даними.

12.04.2017
redactor
2043
остання редакція 04.07.2017
redactor