logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція "Управління організаційними комунікаціями в рітейлі та їх удосконалення"

Загальна інформація

7 квітня 2017 року за сприянням кафедри менеджменту для студентів  2 курсу ФЕМП галузі знань «Управління та адміністрування» спеціальності “Менеджмент” відбулася лекція з Каріною Голубничою на тему «Управління організаційними комунікаціями в рітейлі та їх удосконалення». Тема лекції була присвячена проблематиці комунікаційного процесу, особливостям роботи підприємства з клієнтами.

В ході бесіди Каріна поділилася зі студентами власним досвідом як від студентки пройти шлях до управляючої магазином. Акцентувала увагу на необхідності отримання теоретичних та практичних навичок в університеті, а також на вмінні вчитися комунікаційному процесу. Вдало було відмічено роль комунікаційного процесу  в процесі проходження співбесіди при працевлаштуванні, а також при проведенні презентацій і ділових переговорів. Не один раз практик наголошувала на вмінні працювати в команді та вмінні дотримуватися головних професійних і особистісних якостей менеджера.

Наприкінці презентації Каріна Голубнича надала відповіді на всі питання студентської аудиторії, що в цілому мали практичний характер: щодо особливостей роботи з персоналом. Студенти отримали корисну інформацію та відповіді на всі поставлені ними запитання. Наприкінці лекції студенти подякували лектору та висловили бажання щодо наступних зустрічей та обміну цікавою інформацією.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

07.04.2017
redactor
2028
остання редакція 04.07.2017
redactor