logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виїзне заняття «Шкіряний рай «Чинбар» для студентів ФМТП та ФЕМП

Загальна інформація

12 травня 2017 року для студентів 3 курсу 14 групи ФМТП та 2 курсу 19 групи ФЕМП за сприянням викладачів кафедри менеджменту Бєляєвої Н.С. та Миколайчук І.П. було проведено виїзне заняття на підприємство «Чинбар».

Оглядову екскурсію для студентів проводила комерційний директор підприємства «Чинбар» Наталія Петрівна, причому варто відмітити доступність надання інформації та її відвертість у відповідях на всі запитання студентів.

Поєднуючи багаторічний досвід, передові технології і високу кваліфікацію співробітників підприємство випускає широкий асортимент продукції, яка максимально відповідає запитам споживачів. У рамках цього студенти отримали гарну нагоду відвідати всі цехи шкірзаводу, власними очима побачити, які етапи проходить сировина для отримання того вигляду, який студенти змогли побачити у магазині «Чинбар». У цілому ж виробничі потужності підприємства складають 500 тонн сировини щомісяця в одну зміну.

У 2000 році закінчено реконструкцію підприємства, змонтовано новітнє обладнання з комп'ютерною системою управління відомих європейських фірм, відпрацьовані ресурсозберігаючі технології, що дозволяють знизити собівартість продукції. Окрім того, наявність власного дослідницько-експериментального цеху «Чинбар» дозволяє підприємству шукати нові види обробки шкір для оптимізації процесу виробництва, зменшення тривалості операційного циклу.

Студентам було цікаво дізнатися, що «Чинбар» працює також на давальницьких умовах, окрім того, імпортує шкіру в країни найближчого зарубіжжя.

Під час зустрічі студенти ставили чимало запитань про специфіку роботи підприємства, його основних конкурентів та постачальників, кількість працюючих, розподіл працівників підприємства, бізнес-процеси, що проходять на заводі «Чинбар».

Наприкінці візиту студентів запросили до власного магазину «Чинбар», де вони мали нагоду ознайомитися з готовою продукцією підприємства, побачити власними очима різницю в ціні та якості різних видів та сортів шкіри.

Дякуємо керівництву підприємства «Чинбар» за цікаву, пізнавальну екскурсію та щирі відповіді на всі запитання наших студентів!

13.05.2017
433884
3085
остання редакція 28.08.2017
redactor