logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Про торговельний бізнес на ринку товарів Made in Ukrane розповіла випускниця КНТЕУ, засновник та керівник проекту "UA Krasa"

Загальна інформація

Особливо активно останнім часом зростають обсяги продажу товарів вироблених в Україні. Це пояснюється як патріотизмом та прагненням споживачів підтримати все українське, так і збільшенням пропозицій якісних вітчизняних товарів на внутрішньому ринку.

Про організаційно-економічні засади торговельного бізнесу на ринку товарів Made in Ukrane і йшлося 3 листопада на зустрічі студентів 4-го курсу спеціалізації «Економіка підприємства» з випускницею КНТЕУ, директором ТОВ «ЛАССІ» і ТОВ «ГІС КОСМЕТІК», засновником та керівником проекту «UA Krasa» Лідією Суярко.

Пані Лідія розповіла, як у 2015 році започаткувала власний бізнес з продажу косметики виробленої виключно в Україні, про особливості, труднощі та переваги такого виду підприємництва.

Студентам було цікаво ознайомитися з витоками та розвитком феномену тренду "Made in Ukrane", появою спеціальних креативних проектів, зокрема таких, як ярмарок «Всі.Свої».

Лектором було відмічено, що організована торгівля у форматі магазинів, які продають лише українські товари, розпочалася у 2014 році, з відкриттям магазину «Купуй Своє». А вже у 2015 році відбувся сплеск та активне відкриття таких мультибрендових магазинів, як: UAMade, NamesUA, UAKrasa, UDress, Gallery48 - а також монобрендів: MUST HAVE, VOVK, Kacharovskaatelier, Tago, низка шоурумів. У 2016 році - відкриття на Хрещатику магазину "Всі. Свої", українська зона в ЦУМі, в OceanPlaza, спроби створити українські зони в Глобусі, Каравані та інших ТРЦ.

Наприкінці зустрічі Лідія Суярко зазначила, що тренд "Made in Ukraine" і досі залишається актуальним та активно підтримується лідерами громадської думки. Саме це може стати поштовхом для молоді реалізувати нові підприємницькі проекти на цьому ринку. 

03.11.2017
42265
2423
остання редакція 07.02.2018
456287