logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Не порушуємо традиції: виїзне заняття в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

Загальна інформація

Вже гарною традицією для студентів КНТЕУ стало відвідування ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», заснованого у 2003 році. Підприємство належить одній із найбільших міжнародних торговельних компаній світу METRO GROUP. Магазини компанії представлені у 29 країнах світу, де зайнято більше ніж 220 000 співробітників. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» є найбільшим німецьким інвестором в Україні. А головним принципом діяльності компанії є «Клієнт понад усе!».  

Володіючи лише такою загальною інформацією, студенти – майбутні менеджери завжди з великим задоволенням беруть участь у виїзних заняттях, щоб побачити роботу підприємства з іншого боку, зазвичай закритого для звичайних покупців, та отримати цікаву інформацію. Саме тому 13 листопада 2017 року доцентом кафедри менеджменту Юлією Олегівною Силкіною було проведено виїзне заняття до ТЦ МЕТРО № 10 зі студентами 3-го курсу спеціалізації «Менеджмент митної справи» ФЕМП.

Оглядову екскурсію по ТЦ МЕТРО для студентів провів директор Сергій Бурсаков. У ході бесіди директор розповів про особливості ведення бізнесу, описав організаційну структуру та особливості функціонування ТЦ МЕТРО. Зазначив, що підприємство піклується про високу якість продукції та задовольняє потреби, смаки своїх клієнтів та партнерів, постійно працює над підтвердженням статусу соціально відповідальної компанії.

Особливу зацікавленість у студентів викликала розповідь пана Сергія про кар’єрні можливості в компанії, ставлення керівництва до своїх співробітників, зокрема систему розвитку та навчання персоналу.

Сергій Бурсаков наголосив, що значну роль компанія приділяє навчанню своїх співробітників та «вирощуванню» власних кадрів до рівня топ-менеджерів. Система навчання в METРO є багаторівневою, для кожної категорії співробітників існує свій варіант навчальної програми, зокрема навчання в корпоративному університеті компанії (House of Training) і розвиваючих програмах (METRO Development Program) для перспективних менеджерів та фахівців підприємства.

Під час екскурсії студенти ознайомилися з організацією роботи складів та виробничих цехів, побували в центральному офісі компанії, де керівник управління по роботі з талантами Анна Толмачова провела для них цікавий практичний тренінг на тему «Розкриття таланту в професії».

Підсумовуючи результати екскурсії, хотілося б подякувати Сергію Бурсакову, Анні Толмачовій та всьому колективу ТЦ МЕТРО за змістовно проведений час та отримані нові знання!

13.11.2017
42265
2508
остання редакція 07.02.2018
456287