logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Набуття студентами практичного досвіду за допомогою створення "віртуального підприємства"

Загальна інформація

Протягом першої половини березня 2018 року доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою зі студентами 1-го курсу ФЕМП 7-ї групи було проведено 32-х-годинний семінар-тренінг "Прийняття управлінських рішень" із використанням методу бізнес-симуляції на прикладі віртуального підприємства з виготовлення морозива.

Завданням учасників тренінгу було прийняття низки важливих рішень щодо успішної діяльності віртуального підприємства. Результати рішень заносилися до комп’ютерної програми і за допомогою економіко-математичної моделі розраховувалися результати, з урахуванням яких учасники приймали рішення.

Гра – симуляція проходила за певним алгоритмом:

  • розподіл учасників на команди та визначення керівників віртуальних підприємств;
  • аналіз ситуації учасниками команд на змодельованому ринку, виходячи із поставлених викладачем-тренером умов;
  • прийняття рішення учасниками команд відносно ситуації на ринку (щодо виробництва продукції, цін на неї, реклами, персоналу тощо);
  • аналіз рішень команд за допомогою економіко-математичної моделі та чергове оцінювання командами ситуації, у яку потрапляють віртуальні підприємства на ринку – з урахуванням отриманих результатів та інших змін та прийняття ними відповідних рішень.

Така процедура повторювалася декілька разів – за кількістю кварталів (до 4-х).

За результатами проведення тренінгу у вигляді бізнес-гри студенти отримали такі практичні та корисні навички: усвідомлення принципів ведення бізнесу та розуміння важливості вивчення майбутніх фахових дисциплін, розвиток здатності системного розуміння ситуації та вміння працювати в команді тощо. Наприклад, вивчення мікро- та макроекономіки, а також основ менеджменту сприятиме не лише отриманню студентами суми знань, а й інтегрованому застосуванню навичок управління моделлю підприємства, у т.ч. умінню складати та аналізувати дані звітності, застосовувати правила гри на конкурентному ринку, враховуючи його "писані" та "неписані" закони тощо.

За підсумками проведеного тренінгу студентами було презентовано результати діяльності віртуального підприємства та прийнятих рішень. Бізнес-симуляція дозволила її учасникам зануритися в умови вільної ринкової економіки, розвинути їх уміння впливати на тенденції ринку, пробудила додаткові стимули у студентів до навчання та прояву інтересу до інтерактивної форми співпраці з тренером в аудиторії.

Бажаємо студентам-першокурсникам успіхів у подальшому навчанні та управлінні бізнесом!

22.03.2018
42265
2274
остання редакція 28.03.2018
42265