logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фахівці EVO.company розкривають перспективи працевлаштування студентів у сфері електронної торгівлі

Загальна інформація

Студенти КНТЕУ все далі більше звикають до форми навчання через спілкування з фахівцями-практиками безпосередньо під час аудиторних занять, ведучи пошук майбутньої роботи зі студентських лав та набуваючи завдяки цьому навичок ефективних ділових комунікацій. Організовану кафедрою менеджменту лекцію-презентацію, присвячену знайомству із діяльністю продуктової IT-компанії на тему "Проблеми та перспективи навчання та працевлаштування молодих фахівців" провели 23 березня 2018 року для студентів 3-го курсу ФЕМП спеціальності "Менеджмент" керівник відділу організаційного розвитку Департаменту управління персоналом EVO.Company Валентина Косенко і спеціаліст з розвитку партнерів HR-бренду Оксана Шварьова.

EVO.Company є лідером ринку електронної комерції, українською продуктовою IT-компанією з досвідом роботи на ринку понад 10 років. Сьогодні – це сім’я онлайн-маркетплейсів із гаслом "In marketplace we trust!", де сотні тисяч підприємців продають свої товари та надають послуги мільйонам користувачів завдяки успішному розвитку різноманітних проектів, що стали лідерами галузі в країнах присутності: Prom.ua, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.prom.ua, "Вчасно", Crafta.ua, Kabanchik.ua, Kabanchik.by, MegaMaster.kz - а також підготовці до запуску декілька нових проектів. Компанія допомагає підприємцям освоювати світ електронної комерції, надає своїм клієнтам комплексні пакетні послуги, пов’язані з онлайн-торгівлею, зокрема: послуги інтернет-маркетингу, бізнес-консалтингу, бізнес-навчання, створення сайтів і розвитку функціоналу інтернет-магазинів (веб-програмування, веб-дизайн).

Представники EVO.Company познайомили студентів з історією її створення та розвитку, яка розпочалась у 2008 р. з запуску проекту Prom.ua, з місією і цінностями компанії, низкою проектів, які вона підтримує. Як дізналися студенти, маркетплейси – це бурхливо зростаючий бізнес і співробітники компанії вірять, що за ними – майбутнє!

Студентів цікавили можливості стажування та працевлаштування в компанії. На всі питання вони отримали вичерпні відповіді, дізналися про можливість безкоштовного навчання в Школі продажів EVO, яка стартує 2 квітня, про вакансії компанії та вимоги до претендентів, профорієнтаційні заходи EvoMeetUp, умови та графік роботи, систему навчання та розвитку.

Присутні на лекції студенти та доценти кафедри менеджменту (Ірина Совершенна, Ніна Сичова, Ірина Миколайчук) зробили висновок, що компанія EVO – організація нової економіки "бірюзового" кольору, має інноваційну організаційну культуру, що самонавчається, відкрита для спілкування та працевлаштування.

Дякуємо спікерам Валентині Косенко і Оксані Шварьовій за чудову лекцію-презентацію та відкриття нових можливостей для студентів – майбутніх менеджерів!

23.03.2018
42265
1133
остання редакція 28.03.2018
42265