logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Підписано договір про співробітництво та меморандум про партнерство освітніх програм з ТОВ "Лореаль Україна"

Загальна інформація

Настав час, коли активна співпраця бізнесу та університетів у розробці освітніх програм і профорієнтування студентів стає найбільш продуктивною. Підприємства мають змогу "вирощувати" спеціалістів із необхідними професійними навичками, а заклади вищої освіти залучати студентів до навчання за оновленими програмами, демонструючи реальні кар’єрні перспективи від бізнеспартнерів.

Втіленням таких взаємовідносин стало підписання договору про співробітництво та меморандуму про партнерство освітніх програм  з ТОВ "Лореаль Україна", яке відбулося 12 квітня.

Договір підписали - ректор Анатолій Антонович Мазаракі та генеральний директор "Лореаль Україна"  Марк Савчук. Церемонія пройшла за участю керівників підрозділів, завідувачів кафедр, викладачів та студентів університету .

По завершенні урочистої частини підписання договору ректор КНТЕУ Анатолій Антонович Мазаракі підкреслив, що для університету дуже важливо будувати партнерські відносини з компанією зі світовим ім’ям, яка створює середовище, у якому молоді люди можуть досягти успіху. Він висловив надію на ефективний  розвиток партнерства.

Генеральний директор "Лореаль Україна" Марк Савчук подякував КНТЕУ за партнерство та зауважив, що компанія прагне співпрацювати з університетами такого рівня. Випускники університетів є головною метою набору персоналу компанії, яка завжди створює середовище, у якому молоді люди можуть досягти успіху. Кар'єра, зацікавленість, зростання, підприємницький дух та постійна постановка нових цілей є пріоритетними напрямками у "L'Oreal".

HR-менеджер "Лореаль Україна" Вероніка Попова наголосила, що для університету найкращим показником успішності є затребуваність випускників на ринку праці. Вона зазначила, що протягом багатьох років компанія є активним  учасником днів кар’єри  і ярмарків вакансій, які проходять в університеті. За останні три роки співпраця з університетом значно активізувалась завдяки Центру розвитку кар’єри та кафедрі економіки та фінансів підприємництва: "Лореаль Україна" виступає спонсором  конкурсу "Бізнес-трамплін", представники компанії проводять відкриті лекції, презентують бізнес-кейси та ін.  Завдяки цим заходам у компанії працює багато випускників КНТЕУ. Наразі студенти університету проходять стажування в компанії, по завершенні якого кращим буде запропоновано постійну роботу.

Дякуємо нашим партнерам за зустріч, сподіваємось, що це стане початком продуктивної спільної дороги в майбутнє, студентам зичимо космічної кар’єри в компанії світового рівня!  

Довідково:

L'Oréal - це світовий лідер у сфері краси, а також відповідальний роботодавець з високим рівнем корпоративної культури.

L'Oréal сьогодні – це:

• № 1 у сфері краси у світі
• Експерт у своїй галузі з більш ніж 100-річною історією
• Портфоліо з 34 взаємодоповнюючих брендів
• Компанія з глобальною присутністю в 140 країнах
• Потужна виробнича структура з 42 заводів
• Лідер з наукових досліджень і розробок

L'Oréal в Україні:
Філія L'Oréal в Україні була заснована 2004 року. Нині до складу ТОВ «Лореаль Україна» входять 4 бізнес-підрозділи і 4 загальні служби. Штат компанії налічує 230 осіб.

Структура бізнесу в Україні:

• Підрозділ продукції масового попиту – L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Makeup, Mixa
• Підрозділ професійної продукції – L’Oréal Professionnel, Matrix, Kérastase, Decleor
• Підрозділ продукції люкс – Lancôme, Giorgio Armani, YSL, Biotherm, Kiehl's, Cacharel, Viktor & Rolf
• Підрозділ активної косметики – La Roche-Posay, Vichy

12.04.2018
42265
3808
остання редакція 17.04.2018
Vega