logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Європейські стандарти організації діяльності: виїзне заняття в гіпермаркеті "Ашан-Чернігівська"

Загальна інформація

Для викладачів кафедри менеджменту стало доброю традицією "занурювати" студентів у реальні умови функціонування українських підприємств задля поглиблення їх практичних навичок. Основними орієнтирами при цьому стають провідні сучасні підприємства, найчастіше – лідери вітчизняного ринку роздрібної торгівлі.

У рамках ознайомлення студентів із практикою діяльності сучасних підприємств 11 квітня 2018 року доцентами кафедри менеджменту Микитенко Нелею Володимирівною та Миколайчук Іриною Павлівною було проведено виїзні заняття в гіпермаркеті "Ашан-Чернігівська" в рамках дисципліни "Теорія організації" для студентів 1-го курсу спеціальностей "Менеджмент організацій" та "Менеджмент персоналу".

ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" є українським сегментом мережі супермаркетів та гіпермаркетів французької торговельної мережі "Auchan Group". Мережа магазинів "Ашан" присутня в 16 країнах. Понад 10-річний досвід роботи в Україні гіпермаркетів "Ашан" його основними принципами є довіра, відкритість та досконалість, а ключовими факторами успіху залишаються: низькі ціни на товари, широкий асортимент, продаж винятково свіжої продукції, наявність власної торгової марки.

Пізнавальною інформацією для студентів-першокурсників було те, що мережа віддає перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками, сприяючи постійному створенню робочих місць (сьогодні компанія "Ашан" надала робочі місця понад 3800 співробітникам, які пройшли попереднє навчання методикам та цінностям компанії).

На початку зустрічі керівником сектору людських ресурсів Євгеном Фетисенком спільно з інспектором з кадрової роботи було цікаво презентовано історію створення, розвитку та функціонування торговельної мережі на вітчизняному ринку, особливості її організаційної побудови з орієнтацією на європейські стандарти, командного підходу до роботи, регламент в організації роботи персоналу, принципи соціальної відповідальності та постійної реалізації соціальних проектів заради збереження високої репутації підприємства на ринку рітейлу. Акцентуючи увагу на головних принципах кадрової політики підприємства, пан Євген ґрунтовно висвітлив специфіку роботи з персоналом в "Ашані", починаючи з пошуку працівників та їх відбору за компетенціями та завершуючи особливостями звільнення. Студентам освітньої програми "Менеджмент персоналу" було цікаво дізнатися про можливості поєднання навчання з роботою на підприємстві у вихідні дні, особливості оплати праці та гарантії підприємства щодо соціального захисту постійних працівників.

Під час екскурсії Євгеном Фетисенком було докладно і цікаво презентовано майбутнім фахівцям, які навчаються за освітньою програмою "Менеджмент організацій", правила викладки товарів у торговельній залі, розташування товарних сегментів, проведення сезонних акцій, особливості роботи з товарними запасами і товарними категоріями, процесу обслуговування покупців, вивчення попиту споживачів та роботи з претензіями. Цікаво було дізнатися трактування спеціальної термінології, яка застосовується в усій мережі "Ашан" (балізаж, руптюри, плато, пуантаж, понтони). Наприкінці екскурсії студенти мали змогу продегустувати нові види свіжоспечених хлібних виробів та поставити Євгену запитання щодо «тонкощів» торговельного процесу, на які отримали змістовні та дотепні відповіді.

Щиро дякуємо керівництву ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет" за активну плідну співпрацю з КНТЕУ та особисто – керівнику сектору людських ресурсів Євгену Фетисенку за його витримку і зібраність, пізнавальну програму екскурсії та цікавий стиль презентації інформації, що загалом дозволило отримати як студентам, так і викладачам нові унікальні знання від одного з лідерів вітчизняного ринку роздрібної торгівлі!

Сподіваємося на наступні зустрічі та гармонійну співпрацю зі стратегічним партнером кафедри менеджменту – ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет"!

11.04.2018
456287
1900
остання редакція 17.04.2018
Vega