logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас у рамках проекту Business 2 Students: віце-президент з марктетингу Carlsberg Ukraine Ірина Качура поділиться досвідом

Загальна інформація

Реєстрацію на 4 майстер-клас у рамках проекту Business 2 Students розпочато!

Цього разу до університету завітає Ірина Качура - віце-президент з марктетингу Carlsberg Ukraine!

20 квітня о 15:00 в ауд. В-205 Ірина розповість не лише про особливості маркетингу, а й про міжнародні можливості, поділиться власним багатим досвідом роботи на керуючих позиціях крупних корпорацій та стажування за кордоном!

Реєстрація

Про спікера:

У 2000 році Ірина отримала диплом Chartered Institute of Marketing в Лондоні, а також пройшла комплексну програму Brand Building Academy і безліч інших маркетингових тренінгів.

У Ірини великий досвід розробки стратегій оперативного управління глобальними і локальними брендами. Крім того, вона працювала з категорією підакцизних товарів, зокрема - в глобальну тютюнову компанію Philip Morris International, в портфелі брендів якої Marlboro, L & M, Chesterfield, Bond Street і інші. З 2003 року Ірина пройшла шлях від молодшого бренд-менеджера до директора по маркетингу Philip Morris Kazakhstan, розробила довгострокове бачення і стратегію розвитку всіх брендів портфеля компанії та очолила запуск інноваційного тютюнового продукту. Працюючи в головному офісі Philip Morris International в Швейцарії, вона мала досвід розробки глобальної стратегії брендів, в тісній співпраці з різними регіонами і ринками. До цього Ірина працювала в транснаціональних фармацевтичних компаніях GlaxoSmithKline і Merck & Co.

16.04.2018
42265
424
остання редакція 16.04.2018