logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Business2Students

Загальна інформація

2018 (сезон осінь – зима)

Стартував новий сезон проекту "Business 2 Students by Watsons Україна", презентація якого відбулась 18 вересня 2018 року за підтримки компанії Watsons Україна, проект традиційно проходить у провідному вузі країни - Київському національному торговельно-економічному університеті.

Наталія Дмитренко, ініціатор проекту "Business 2 Students", говорить про важливість інформаційно-енергетичного обміну, який відбувається в процесі реалізації проекту. "Чому, коли я була студенткою, ніхто не розповів мені, як це буде насправді в реальному житті? Кожну хвилю B2S ми намагаємося зробити особливою, не суто академічною, а цікавою і корисною для всіх учасників проекту. Так буде і в сезоні осінь-зима-2018".

Презентація відбувалась у форматі прес-сніданку в одному зі столичних ресторанів. Захід відвідали перший проректор з науково-педагогічної роботи КНТЕУ Наталія Притульська, директор Центру бізнес-тренінгу Оксана Кузьменко, заступник директора ЦБТ Ігор Гарбарук.

Партнером цьогорічного сезону стала компанія Watsons. Варто зазаначити, що Ватсонс не вперше бере участь у проекті "Business 2 Students". У 2017 році операційний директор Анна Савельєва виступала в КНТЕУ з лекцією про кар'єрні можливості компанії Watsons Україна, про цінності бренду і компетенції, необхідні для роботи молодим фахівцям. Анна вважає, що робота в колективах, де багато молоді - це і можливості зростання для компанії, і водночас виклик. "Бізнес сьогодні повинен бути не тільки прозорим і стабільним, щоб залучити молоде покоління, він повинен давати можливості для особистого розвитку, підтримувати і направляти. Тільки так можна досягти особистого та колективного успіху і бути кращим у своїй справі». Компанія регулярно бере на роботу стажерів і співробітників у різні підрозділи.

"Беручи участь в проекті, ми плануємо поєднати і продемонструвати студентам пільги EVP і BVP, стати ближче як роботодавець і заразом як рітейлер для сьогоднішніх студентів і наших завтрашніх колег", - підкреслила маркетинг-директор компанії Катерина Веремєєва.

"Протягом 2017-2018 рр. понад 100 студентів пройшли практику в нас у компанії (зокрема студенти КНТЕУ). Для багатьох зі студентів - це перше місце роботи. Ми раді, що багато студентів продовжують працювати в нас і після практики. Робота з молоддю та постійний діалог з молодим поколінням є важливим стратегічним напрямком для нашої компанії і для України загалом, оскільки ми створюємо майбутнє разом", - вважає HR-директор Альона Рубанець.

В рамках осінньо-зимнього сезону 2018 до КНТЕУ завітають:

  • Роман Тугашев, засновника фестивалю "Вулична їжа"
  • Анна Савельєва, операційний директор Watsons Україна
  • Олександр Кучерук,, керівник освітнього проекту "Суперлюди" в рекламному агентстві Fedoriv
  • Юлія Бевзенко, менеджер Києва
  • Альона Рубанец, керівник відділу персоналу Watsons Україна
  • Катерина Веремєєва, маркетинг-директор компанії Watsons Україна

2018 (сезон зима - весна)

Презентація весняного сезону "Business 2 Students-2018", яка відбулася 23 лютого 2018 року в КНТЕУ, пройшла у форматі ток-шоу між спікерами та студентами, діалог був побудований на обговоренні актуальних для сьогоднішніх студентів, майбутніх співробітників, тем.

"Business 2 Students" - це освітній соціальний проект бізнесу, створений для студентів, які хочуть розвиватися та будувати успішну кар'єру. З березня по травень 2018 року експерти з маркетингу та PR проведуть 7 майстер-класів для студентів Київського національного торговельно-економічного університету, на яких поділяться корисними і "смачними" рецептами, заснованими на реальних кейсах з практики, зокрема: 

  • Ольга Роєнко (Roenko Agency),
  • Анастасія Давидова (Multiplex Holding),
  • Наталія Слєпцова (Interkassa, Pro Business Center),
  • Ірина Качура (Карлсберг Україна),
  • Олена Обухівська (Arricano Real Estate Plc),
  • Марина Фролова (WePlay),
  • Тетяна Желтомирська (StarLadder).

Наталя Дмитренко, ініціатор проекту "Business2Students", директор з маркетингу компанії "Arricano", розповідає: "Цінність проекту в тому, що студенти отримують можливість із перших вуст бізнес-практиків отримати рекомендації про те, як сьогоднішньому студенту потрапити у велику компанію, що важливо знати і вміти на старті дорослого професійного життя, до чого прагнути, якими якостями володіти та які навички мати, щоб влаштуватися на роботу мрії. "Business2Students" - платформа для успішного старту кар'єри".

Глобальними темами весняного сезону проекту "Business2Students-2018" стануть маркетинг і комунікації — ті сфери, де важливо отримувати не тільки академічні знання, а й мати можливість знайомитися з сучасними трендами, аналізувати "свіжі" кейси, знаходити рішення у швидкоплинному темпі життя сучасного бізнесу.

Анатолій Антонович Мазаракі, ректор КНТЕУ, підкреслив, що університетська освіта формує студента як всебічно розвинену особистість з комплексним розумінням ринкових відносин й економічних процесів, що дозволяє молоді визначитися з бажаною сферою діяльності незалежно від спеціальності. Тому співпраця бізнесу й університету в проекті "Business2Students" дуже важлива і значима. "Ми намагаємось якісно провадити освітній процес, піклуємось про практичне наповнення занять студентів, про розширення їх світогляду та щоденне збільшення можливостей для пошуку себе та свого місця в суспільстві. Тому така співпраця бізнесу та університету надзвичайно важлива. Залишається побажати ще більше таких проектів для студентства! "- зазначив ректор КНТЕУ.

2017 рік
2016 рік

 

22.10.2018
42265
1117
остання редакція 02.06.2020
42265