logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відбулося перше заняття Школи маркетолога "Покоління Z"

Загальна інформація

В межах проведення Дня відкритих дверей КНТЕУ 20 жовтня 2018 року відбулося перше в цьому навчальному році заняття школи маркетолога "Покоління Z". На кафедрі маркетингу був проведений майстер-клас для майбутніх абітурієнтів "Що таке маркетинг". Модератором виступив завідувач кафедри професор Є. В. Ромат. Йому допомагали професор кафедри О. І. Лабурцева та доцент Л. Л. Данилова.

На майстер-класі розглянуто роль маркетингу в сучасному житті. Вступникам було цікаво дізнатись, що маркетинг відіграє важливу роль не лише в бізнесі, але й у соціальній, політичній, публічній сферах та при формуванні особистої кар’єри. Були розглянуті також основні функції та види маркетингу, маркетингові інструменти впливу на купівельну поведінку споживачів. Розкрито роль кафедри маркетингу КНТЕУ в підготовці фахівців з маркетингу, рекламного бізнесу та бренд-менеджменту, висвітлено професійні зв’язки кафедри з видатними фахівцями-практиками, що працюють у цій сфері.

Цікаво відзначити, що майстер-клас було проведено тричі поспіль. Саме так, трьома хвилями вступники заходили на кафедру. Замість запланованих півгодини, захід проходив майже дві години! Загальна кількість слухачів склала 39 осіб. Деякі з них висловили рішення щодо вступу на спеціальність "Маркетинг"!

20.10.2018
42265
847
остання редакція 22.10.2018
42265