logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

NOVUS вартий довіри! Довіряю, як собі

Загальна інформація

З кожним роком студенти спільно з викладачами все більше занурюються за лаштунки відомих торговельних мереж, завдяки організації виїзних практичних занять. Серед таких мереж одне із лідируючих місць у м.Києві тримає NOVUS, відомий споживачам перш за все, різноманіттям асортименту товарів, який за останні роки розвинув імідж сучасного, зручного, якісного європейського магазину. 25 жовтня 2018 року в межах вивчення дисципліни "Теорія організації" студенти I курсу 9 групи ФЕМП спеціалізації "Торговельний менеджмент" із викладачем кафедри менеджменту Юлією Білявською прийняли гостинну пропозицію керівництва ТОВ "Новус Україна" відвідати один із супермаркетів за адресою Броварський проспект, 18 Д.

Програма екскурсії передбачала нетривалий огляд супермаркету та зустріч із фахівцями у сфері торгівлі. Мандрівка розпочалася зі знайомства з справжнім професіоналом своєї справи – управляючою Зоєю Бабіч. Студентам цікаво було дізнатися, що мережа NOVUS вже відкрила більше 35 сучасних магазинів різного формату – з площею торгових залів від 800 кв. м. до 8000 кв. м. та безпосередньо історію конкретного супермаркету де відбувалася екскурсія. Під час екскурсії студенти побачили особливості роботи магазину, відвідали інноваційну зону кас самообслуговування, дізналися про деталі роботи категорійного менеджера та почули про етапи закупівлі і реалізації продукції.

Значну увагу було приділено місії (гаслу) мережі, що звучить «Вартий довіри!» «Мета керівництва – працювати так, щоб покупець був впевнений у своєму виборі і нам довіряв, як собі, адже основні цінності для нас сьогодні - це, перш за все, турбота про наших покупців», - наголосила управляюча. Значну увагу було приділено нею організації власних виробництва, імпорту та торговельних марок. Студенти взяли активну участь у занятті, ставили різні питання щодо організації торговельної діяльності, можливості кар’єри в мережі NOVUS, мотивації і оплаті праці персоналу тощо.

За підсумком виїзного заняття та зустрічі із провідними фахівцями в мережі магазинів ТОВ «Новус Україна» досягнута мета – ознайомлення студентів першого курсу з майбутньою спеціальністю з практичної точки зору, особливостями організації торгівлі, лідерами галузі та прищеплення любові до обраної професії. До того ж, така екскурсія сприяє популяризації магазинів мережі NOVUS. Завдяки зустрічі студенти зрозуміли, що вже з перших курсів доречно вчитися працювати за обраним спрямуванням, а масштаби бізнесу компанії NOVUS відкривають для кожного співробітника величезні можливості для розвитку, згідно принципу: «Разом до успіху!»

Проведене практичне заняття у такому форматі було досить цікавим, інформативним та корисним для студентів.  Викладачі та студенти кафедри менеджменту КНТЕУ висловлюють щиру подяку заступнику генерального директора з операційної діяльності ТОВ "Новус Україна" Олексію Панасенко, управляючій супермаркету Зої Бабіч, товарознавцю Наталії та категорійному менеджеру Руслану за надану можливість ознайомитися детально з діяльністю та технологічними процесами одного із провідних підприємств України, а персоналу супермаркету – за гостинний прийом. Нові зустрічі та ідеї дійсно були шедевром цього дня та надовго залишаться у пам’яті!

25.10.2018
42265
1953
остання редакція 28.05.2019
43220