logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція Наталії Дмитренко та Катерини Веремєєвої в рамках проекту "Business2Students"

Загальна інформація

Людей, які народились після 1981 року і зустріли нове тисячоліття в юному віці, називають поколінням Y. 
Їх вважають занадто самовпевненими, але, насправді, представники покоління Y прагнуть розвиватись, працювати на результат і бачити в своєму роботодавцю наставника, а не людину, яка вміє лише давати завдання. Їх життєвим мотто є наявність чотирьох цінностей: свобода, зміст та користь, гнучкість та work&life balance.

Так, 20 листопада 2018 року в HUB 4.0 відбулася лекція Наталії Дмитренко, маркетинг-директора "Arricano Real Estate plc", засновника проекту "Business2Students", і Катерини Веремєєвої, начальника відділу корпоративних комунікацій та зв’язків із громадськістю "Watsons", на тему "Особливості комунікацій бізнесу з представниками покоління ".

Разом зі спікерами виступили також студенти - учасники проекту "Business2Students": Артем Попик (КНТЕУ), Анна Золотницька (КНТЕУ), Еліна Дмитренко (КНУ ім. Т. Шевченка), Ігор Притула (КНУ ім. Т. Шевченка) - які успішно поєднують навчання та роботу.

"Лекція пронизана особливим професіоналізмом спікерів, насиченим контентом, інтерактивним розкриттям секретів роботи з поколінням Y та неабияким запалом студентів-доповідачів", - відзначила директор Центру бізнес-тренінгу Оксана Кузьменко

Окрема подяка організаторам та партнерам "EBA", "Arricano Real Estate plc", "Watsons", "Coca-Cola Ukraine", "2Amovers" за співпрацю та HUB 4.0 за гостинність!

20.11.2018
42265
1067
остання редакція 29.05.2019
43220