logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародний День Телебачення

Загальна інформація

Вже вдруге у стінах Київського національного торговельно-економічного університету відбувся Міжнародний День Телебачення. Свято було організовано студентами Факультету торгівлі та маркетингу.

Усі бажаючі мали можливість поринути в атмосферу справжнього телевізійного життя. Студенти мали можливість пробувати себе у ролі ведучого, відповісти на питання вікторини або пофантазувати, щодо майбутньої кар’єри та отримати солодкі подарунки. Команди факультетів завзято змагалися у квесті по мотивам відомих українських телешоу та програм. Не дивно, що вже декілька років поспіль шалену популярність має "Караоке КНТЕУ", де у кожного був шанс на мить стати зіркою та заспівати у Гранд-холі - серці університету!

Перехожі не залишились осторонь - робили фото із декоративними телевізорами у холі корпусу А, ділились ними у соціальних мережах. Адже свято було максимально націлене на передачу атмосфери та забезпечення позитивних емоцій. Організатори стверджують, що своєю основною метою вони бачать не тільки популяризацію українського телебачення серед молоді, але й надати можливість винирнути з сірих буднів.

Студенти у захваті від цього дня. "Дійсно відчуваєш себе наче у прямому ефірі, в студії українського телеканалу, де тобі через дві хвилини потрібно починати ефір. Оригінальні фотозони та неймовірна атмосфера, цікаві конкурси та солодощі", - поділилася студентка 3 курсу факультету торгівлі та маркетингу Дзубенко Юлія.

РСС ФТМ

21.11.2018
42265
1162
остання редакція 26.11.2018
42265