logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Школа маркетолога "Generation Z" продовжує свою роботу

Загальна інформація

У рамках Дня відкритих дверей в університеті пройшло чергове заняття школи маркетолога "Generation Z".

Цього разу із майстер-класом "Поведінка споживачів – основа маркетингу" виступила доцент кафедри маркетингу, канд. психол. наук І. Л. Федоришина. Абітурієнти, що відвідали майстер-клас, дізналися багато цікавого та корисного. Зустріч тривала довше, ніж планувалося. Причина – численні питання абітурієнтів.

На початку майстер-класу з інформацією про спеціальність "Маркетинг" та кафедру маркетингу КНТЕУ виступив завідувач кафедри професор Є. В. Ромат.

Школа маркетолога "Generation Z" продовжує свою роботу. Викладачі кафедри маркетингу готують для абітурієнтів нові цікаві майстер-класи.

02.02.2019
42265
846
остання редакція 04.02.2019
Vega