logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Як розробляти та просувати старт-ап проекти?

Загальна інформація

У межах вивчення дисципліни «Основи підприємництва» 14 лютого 2019 року було проведено лекцію для студентів 3-го курсу ФМТП англомовної програми «Міжнародна економіка» на тему «Як розробляти та просувати старт-ап проекти в електронній комерції» фахівцем із Сингапуру з розробки старт-ап проектів GQ Fu.

Спілкування спікера зі слухачами відбувалося у форматі дискусії з виконаннням творчого завдання, та викликало інтерес і бурхливі позитивні емоції у студентської аудиторії.

Студенти висловили подяку спікеру за цікаву інформацію, надані поради, а викладачам кафедри торговельного підприємництва та логістики – за організовану зустріч із фахівцем-практиком.

Щиро дякуємо GQ Fu за знайдений у напруженому графіку роботи час!

14.02.2019
42265
922
остання редакція 20.02.2019
Vega