logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"NOVUS" – зразок продуктового рітейлу!

Загальна інформація

Серед великої кількості торговельних мереж, що функціонують в Україні протягом останніх років, імідж сучасного, зручного, якісного європейського магазину заслужила мережа "NOVUS". У рамках вивчення навчальних дисциплін «Операційний менеджмент» та «Ризик менеджмент» студенти 3-го курсу ФЕМП спеціальності «Менеджмент» разом із викладачем кафедри Юлією Білявською прийняли гостинну пропозицію від супермаркету "NOVUS" відвідати 22 лютого 2019 року один із магазинів, що знаходиться за адресою Броварський проспект, 18Д.

Програма передбачала коротку оглядову екскурсію по магазину та практичний огляд операційного менеджменту в рітейлі. Мандрівка розпочалася зі знайомства з управляюючою магазином Зоєю Бабіч, справжнім професіоналом своєї справи. Цікаво було дізнатися, що мережа "NOVUS" вже відкрила більше 35 сучасних магазинів різного формату по всій Україні та безпосередньо історію конкретного супермаркету, де відбувалася екскурсія. Значну увагу було приділено місії (гаслу) мережі - «Вартий довіри!». «Мета керівництва – зробити так, щоб покупець був впевнений у своєму виборі і довіряв. Довіряв як собі, адже основні цінності зараз – це, перш за все, турбота про наших покупців», – наголосила управляюча. Протягом екскурсії студенти побачили на прикладі систему операційного менеджменту роботи магазину, дізналися про деталі роботи категорійного менеджера та почули про етапи закупівлі і реалізації продукції. Цікавим практичним досвідом стало обслуговування в інноваційній зоні кас самообслуговування, через які здійснюється 12-15% транзакцій і цей показник постійно зростає. Дізналися, що виробництво зосереджене в магазинах: пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. Значну увагу було приділено організації private label, зокрема новому напрямку «Майстри смаку», і особливо – можливостям реалізації кар’єри в мережі "NOVUS". Студенти взяли активну участь у занятті, ставили питання щодо організації операційного менеджменту, можливості кар’єри для студентів, мотивації й оплаті праці персоналу тощо.

У результаті виїзного заняття та зустрічі із провідними фахівцями в мережі магазинів ТОВ «Новус Україна» досягнута мета – ознайомлення студентів з майбутньою спеціальністю та практичними аспектами роботи підприємства торгівлі. Крім того, така екскурсія сприяла популяризації магазинів мережі "NOVUS". Студенти в захваті від знайомства із Зоєю Бабіч, оскільки зрозуміли, що, вже навіть навчаючись в університеті, доречно вчитися працювати за обраним спрямуванням, а масштаби бізнесу компанії "NOVUS" відкривають для кожного співробітника величезні можливості для розвитку, згідно з принципом: «Разом до успіху!».

Практичне заняття такого формату було досить цікавим, інформативним та корисним для студентів. Викладачі та студенти кафедри менеджменту КНТЕУ висловлюють щиру подяку Бабіч Зої, товарознавцю Наталії та категорійному менеджеру Руслану за гостинність, цікаву інформацію та корисні поради і настанови мудрих управлінців майбутньому поколінню!

22.02.2019
42265
1443
остання редакція 25.02.2019
Vega