logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас менеджера з персоналу ТОВ «Арго - торгівельна мережа» Валерії Степової

Загальна інформація

Часи змін та конкурентної боротьби на ринку вимагають постійного корегування правил гри, які потрібно знати кожному працівнику та яким потрібно слідувати, якщо ми хочемо досягнути успіху у житті. Успішна людина повинна, насамперед, бути професіоналом, постійно підвищувати рівень компетентності, вміти обмінюватися інформацією і працювати в команді, розвивати свій творчий потенціал та мотивацію до саморозвитку. Про це і не тільки 27 лютого 2019 року студенти освітньої програми «Менеджмент персоналу» різних курсів мали можливість дізнатися на відкритій лекції з дисципліни «Управління кар’єрою» та презентації «Самопрезентація як фактор успішної кар’єри», яку на запрошення кафедри менеджменту провела менеджер з персоналу ТОВ «Арго – торгівельна мережа» Валерія Степова.

Знайомство студентів зі спікером і підприємством почалося з цікавого відеоролика про те, як можна багато говорити, але нічого не сказати. Спікер  наголосила, що для досягнення успіху на конкурентному ринку підприємства торгівлі мають продавати не тільки товари, але й емоції. Валерія поділилася з присутніми управлінськими рішеннями компанії "ARGO" з проблематики забезпечення своєї конкурентоспроможності на ринку роздрібної торгівлі одягом у спеціалізованих магазинах, яка функціонує в Україні 26 років із продажу брендового одягу Lee & Wrangler. Сьогодні у мережі представлено такі монобрендові магазини, як-от Benetton, Parfois, Orsay, Piazza Italia, Desigual, OVS, Penti і Манго тощо, а для зручності споживачів створено понад 47 мультибрендових магазинів "ARGO" в Києві, Харкові, Одесі та Львові.

Під час лекції спікер розповіла студентам про особливості пошуку та відбору працівників на посади різних рівнів, сучасні вимоги до цих професій, які зміни і виклики чекають на них через рік, два, п'ять, і як слід готуватися до них вже сьогодні. Звертаючись до присутніх студентів, пані Валерія запросила їх на роботу в компанію та розповіла, які умови праці їх там очікують та які є можливості для кар’єрного зростання й розвитку.

Студентам було цікаво дізнатися про життєвий шлях Валерії в компанії, умови досягнення визнання у сфері HR-менеджменту. Лектор також продемонструвала студентам приклади самопрезентації, поділилася інформацією, що необхідно робити для того, щоб бути успішними.

Студенти та присутні на лекції викладачі кафедри менеджменту (Миколайчук І. П., Жуковська В. М.) ставили різні питання щодо особливостей розвитку компанії на ринку торгівлі, умов праці та структури кадрового департаменту, режиму праці персоналу, особливостей проведення тренінгів із працівниками різних посад тощо. На всі питання вони отримали вичерпні відповіді.

Щиро дякуємо Валерії Степовій за цікаву презентацію, майстер-клас, можливість набуття досвіду та запрошуємо на нові зустрічі!

27.02.2019
42265
1299
остання редакція 04.03.2019
Vega