logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Панельна дискусія «Професійна діяльність vs нечесна комерційна практика у сфері захисту прав споживачів: досвід ЄС»

Загальна інформація

У рамках ХІ Консумерського фестивалю "Час діяти!" 12 березня 2019 року відбулась панельна дискусія «Професійна діяльність vs нечесна комерційна практика у сфері захисту прав споживачів: досвід ЄС». Модератором заходу виступила Дешко Л. М., д.ю.н., доцент, завідувач кафедри міжнародного публічного права КНТЕУ.

У вступному слові Людмила Миколаївна акцентувала увагу на Директиві 2005/29 Європейського парламенту і Ради ЄС про недобросовісну комерційну практику стосовно споживачів на внутрішньому ринку (доступно за посиланням) та питаннях нечесної комерційної практики, професійної порядності та викривленні економічної поведінки споживача.

Дешко Л. М. зазначила, що нечесна комерційна практика суперечить вимогам професійної порядності, викривляє економічну поведінку споживача. Це практика, що вводить в оману, агресивна комерційна практика або один з певних видів практики, зазначений у Додатку до Директиви. Під професійною порядністю розуміються загальноприйняті спеціальні вміння та турбота, яких очікують від продавця стосовно споживачів відповідно до чесної практики на ринку та/або загального принципу добропорядності у сфері торгівлі. Використання ж комерційної практики для суттєвого зниження здатності споживача обізнано вирішувати, чого він за відсутності таких умов не зробив би, є викривленням економічної поведінки споживача.

Спікерами під час панельної дискусії виступили викладачі та студенти. Галай В. О., к.ю.н., доцент, доцент кафедри міжнародного публічного права КНТЕУ, акцентувала на ознаках Практики, що вводить в оману, умовчанні, яке вводить в оману, як різновиді нечесної комерційної практики. Жваве обговорення викликали питання Кодексу поведінки та матеріальної інформації відповідно до Директви 2005/09. Михайловський В. І., к.ю.н., асистент кафедри міжнародного публічного права КНТЕУ, дискутував з учасниками заходу щодо ознак різних груп правопорушень відповідно до Директиви 2005/09. Студенти КНТЕУ висвітлили питання захисту прав споживачів від недобросовісної реклами.

Участь у дискусіях взяли викладачі, студенти, аспіранти КНТЕУ зі спеціальності «Міжнародне право».

Студенти інших спеціальностей були запрошені долучитись до подальших цікавих заходів з нагоди відзначення Всесвітнього дня прав споживачів: круглих столів, семінарів, майстер-класів, воркшопів тощо.

12.03.2019
42265
1270
остання редакція 02.06.2020
Vega