logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Зустріч з Едом Кузьміним у Центрі бізнес-тренінгу

Загальна інформація

З ініціативи Центру бізнес-тренінгу та кафедри маркетингу КНТЕУ для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» спеціалізацій «Маркетинг» та «Рекламний бізнес» у рамках занять з дисципліни «Моделювання фінансово-господарської діяльності підприємства» 2 квітня 2019 року у Центрі бізнес-тренінгу (вул. Чигорина, 57А) відбулась зустріч з Едом Кузьміним на тему «Стратегічний діджитал-маркетинг».

Ед Кузьмін — Digital-стратег, засновник консалтингової компанії "Digitterra" та онлайн-спільноти "Digitalizator", має 8+ років досвіду в digital-маркетингу, працював над брендами: Мамахохотала, SonMax, GeniusMarketing, Бюро продаж Андрія Крупкіна, TyresNET GmbH та іншими.

Зустріч відбулась у форматі вільного спілкування спікера зі студентами, Ед розповів власну історію становлення як успішного маркетолога та поділився інсайтами щодо роботи в digital.

Студенти скористались нагодою поставити запитання гуру та отримали рекомендації від гостя про перші кроки в професійному становленні.

Також спікер анонсував можливість для студентів долучитись до його команди. Усі вакансії будуть опубліковані в соціальних мережах та телеграм-каналі ЦБТ.

02.04.2019
42265
1010
остання редакція 08.04.2019
Vega