logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Найбільша броварня Європи гостинно зустрічає майбутніх фахівців з менеджменту: виїзне заняття до ПрАТ «Оболонь»

Загальна інформація

З метою традиційного знайомства студентів кафедри менеджменту з практичним досвідом впровадження передових стандартів виробництва та управління доцентом кафедри менеджменту Н. В. Микитенко було організовано та проведено 10 квітня 2019 року для студентів 3-го курсу спеціальності «Менеджмент» спеціалізацій «Менеджмент організацій» та «Менеджмент персоналу» виїзне заняття з дисципліни «Операційний менеджмент» до одного з лідерів вітчизняного ринку – ПрАТ «Оболонь».

Сьогодні ПрАТ «Оболонь» є найпотужнішим нацiональним виробником пива в Українi зi стовiдсотковим українським капiталом, що об’єднує 10 виробничих підприємств та володіє різноманітним портфелем слабоалкогольної і безалкогольної продукції, мінеральних вод тощо. Продукція заводу експортується у 52 країни, а основними ринками її збуту є Україна, Молдова, Білорусь, країни Прибалтики тощо.

Екскурсія по заводу «Оболонь», яку для студентів провела фахівець з підготовки персоналу відділу кадрів Альона Максян, розпочалася з демонстраційного залу, де екскурсантів ознайомили з рекламним роликом про підприємство та екіпірували одноразовим захисним одягом, дотримуючись вимог охорони праці. Під час екскурсії студенти із захопленням спостерігали за класичною технологією високоавтоматизованого процесу пивоваріння – від бродіння пивної рідини, її надходження у автоматизовані цехи розливу, видування пластикових пляшок, розливання пива, етикетування – до відвантаження свіжої пивної продукція на склади. Екскурсовод звернула увагу студентів на відбракування продукції, яка не відповідає жорстким стандартам якості на кожному із етапів виробництва. Також пані Альона розповіла досить цікаві факти про завод, наприклад, про його офiцiйне вiдкриття та випуск першої партії пива, що вiдбулися у 1980 році та були приурочені до ХХІІ Олiмпiйських iгор. А вже у 1998 році «Оболонь», першим у харчовій галузі України, отримав сертифікат на систему управління якістю ISO 9000. А сьогодні «Оболонь» є єдиним вітчизняним виробником напоїв, який, починаючи з 2002 року, здійснює переробку використаної PET-пляшки.

Наприкінці екскурсії студенти мали змогу поставити запитання Альоні Максян щодо особливостей «заводських лаштунків», на які отримали змістовні відповіді. На завершення зустрічі кожен студент отримав приємний бонус – пляшку прохолоджуючого «Живчика» та фірмовий блокнот з ручкою, а також за бажанням зміг придбати продукцію заводу у фірмовому магазині ПрАТ «Оболонь» за цінами виробника.

Щиро дякуємо керівництву ПрАТ «Оболонь» в особі генерального директора Ігоря Булаха та фахівцю з підготовки персоналу відділу кадрів Альоні Максян – за можливість поринути у захоплюючу подорож найбільшою броварнею Європи та отримати нові знання та пам’ятні враження на одному з лідерів вітчизняного ринку!

10.04.2019
42265
948
остання редакція 11.04.2019
42265