logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тренінг від компанії ІВМ зі створення власного чатботу та наповнення його обраним функціоналом

Загальна інформація

У межах співпраці Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) та компанії Intela Education 23 квітня 2019 року відбудеться одноденний інтенсивний тренінг від компанії ІВМ зі створення власного чатботу та наповнення його обраним функціоналом.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації 

Тренінг передбачає 6 практичних занять:

Заняття 1: Старт

  1. Реєстрація облікового запису в IBM Cloud
  2. Створення Watson Assistant
  3.  Реєстрація в онлайн-курсі Chatbot, щоб отримати сертифікат

Заняття 2: Робота з функціоналом

  1. Створення власного chatbot та визначення його функціоналу
  2. Створення, зміна і видалення функцій
  3.  Робота з каталогами
  4. Тестування chatbot на панелі "Try it out "
  5. Імпорт та експорт функцій за допомогою файлів CSV

Заняття 3: Робота з юридичними особами

  1. Створення, зміна та видалення об'єктів
  2. Випробування об'єктів на панелі "Try it out”
  3. Випробування системних об'єктів
  4. Імпорт та експорт об'єктів за допомогою файлів CSV
  5. Знайомство з синонімами та шаблонами

Заняття 4: Визначення діалогового вікна

  1. Створення корисного chatbot.
  2. Механізм роботи, як працює діалог та відповіді.
  3. Функціонал «дітей» вузлів.
  4. Перевірка chatbot в панелі “Try it out”.
  5. Друге та третє тестування

Заняття 5: Розгортання в WordPress

  1. Створення помічника та прив’язка вибраної вами специфіки.
  2. Отримання сайту WordPress для тестових цілей.
  3. Розгортання вашого chatbot до свого сайту WordPress.
  4. Знайомство з функціоналом плагіну Watson Assistant WordPress.

Заняття 6: Удосконалення

  1. Знайомство з іншими функціями Watson Assistant
  2. Удосконалення свого чат-боту
  3. Тестування та іспит для сертифікації

14.04.2019
42265
738
остання редакція 16.04.2019
42265