logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Засідання «Медіа-клубу кафедри журналістики та реклами»

Загальна інформація

Перше засідання «Медіа-клубу» кафедри журналістики та реклами ФТМ відбулося 10 квітня 2019 року. Учасникам було запропоновано тематику щодо соціально-відповідальної ініціативи: «Квітуча Країна, Квітуче Місто, Квітучий Університет». Метою засідання є створення ідеї щодо проведення масштабної акції, спрямованої на покращення оточуючого середовища і формування екологічної відповідальності серед молоді.

Студенти запропонували організувати повсюдне прибирання на підтримку всесвітньої акції, що проводиться під гаслом #trashtag, яке має стати першим кроком на шляху формування громадської свідомості майбутнього покоління щодо краси своєї країни, своєї душі, свого майбутнього.

Ініціатори чекають на підтримку!

Чекаємо цікавих фото і відео!

10.04.2019
42265
1129
остання редакція 18.04.2019
42265