logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція доктора, професора Цогтсурен Баясгалан

Загальна інформація

У рамках проведення міжнародної акредитації Київського національного торговельно-економічного університету для студентів 2-3 курсів факультету економіки, менеджменту та психології напряму «Публічне управління та адміністрування» 19 квітня відбулась відкрита лекція монгольської дослідниці доктора, Дєд професора Цогтсурен Баясгалан на тему «Вплив організаційної справедливості, організаційної культури, управління знаннями та залучення працівників на задоволення роботою: досвід Монголії».

Під час лекції Цогтсурен Баясгалан окреслювала проблеми, які стосуються отримання працівниками задоволення від роботи на обійманій посаді з наведенням окремих факторів впливу; охарактеризувала складові змісту проведення дослідження проблем, пов’язаних із задоволенням працівників роботою на обійманій посаді.

Цогтсурен Баясгалан обговорювала теоретико-методологічні основи задоволення роботою, враховуючи досвід Монголії, де дослідницею було виділено позитивні фактори впливу на рівень задоволення працівників своєю роботою; наведено статистику кількості учасників, які проходили соціологічне опитування щодо рівня задоволення населення від роботи на обійманій посаді.

За результатами проведеного дослідження Цогтсурен Баясгалан навела статистику рівня задоволеності від роботи працівників у сфері публічного управління та адміністрування за різними віковими категоріями, статтю, посадою, досвідом роботи та освітою.

Крім того, пані Баясгалан було охарактеризовано результати алгоритму дій працівників державної служби в Монголії з наведенням статистичних даних стосовно шляхів вирішення конфліктів на політичному, адміністративному рівні, а також на рівні допоміжного та спеціального обслуговування, та проілюстровано концептуальну модель і гіпотезу публічного управління й адміністрування.

Студенти із величезним захопленням слухали лекцію та згодом ставили дослідниці різні запитання, зокрема стосовно досвіду різних зарубіжних країн світу у сфері публічного управління та адміністрування, а також пропозицій щодо удосконалення роботи державної служби в Україні в порівнянні із зарубіжним досвідом, зокрема Монголії.

19.04.2019
433884
515
остання редакція 22.04.2019
Vega