logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Логістичний марафон "ZAMMLER'S LOGISTICS EXPERIENCE FOR Z-GENERATION" завершився

Загальна інформація

Кульмінацією калейдоскопу подій у рамках марафону "ZAMMLER's LOGISTICS EXPERIENCE for Z-GENERATION", ініційованого і організованого провідним логістичним провайдером "ZAMMLER GROUP" у генеральному партнерстві з Київським національним торговельно-економічним університетом став квест по м. Києву.

24 квітня 2019 року фіналісти всеукраїнського логістичного інтерактивного марафону по-справжньому відчули себе логістами, адже повинні були доставити дуже цінний вантаж з місця відправлення – пам’ятник «Глобус» у місце призначення – КНТЕУ у відповідності до основних правил логістики: якнайшвидше, з найменшими витратами, за оптимальним маршрутом, конфігурація якого повинна бути у вигляді літери Z на мапі Києва.

Студенти продемонстрували свої вміння працювати в логістичній команді. Дві команди «Фулфілмент» та «Апельсин» у своєму складі мали капітанів, відеооператорів, фінансистів, логістів, тайм-менеджерів і комунікаторів, у кожного з яких були чітко визначені функції і завдання. Учасники фінального забігу марафону повинні були дотримуватись правил проходження квесту: самостійно вибудувати траєкторію руху у вигляді літери Z із не менше ніж 10 локаціями, постійно надсилати звіти про геолокацію, відповідати на запитання логістичного характеру, використовувати всі доступні види транспорту, враховуючи тимчасові заборони організаторів, а також контролювати транспортні витрати в умовах обмеженості бюджету.

Стомлені, але з блиском в очах, обидві команди з розривом у 10 хв. доставили вантажі до Київського національного торговельно-економічного університету. У результаті об’єктивного оцінювання за критеріями швидкості, надійності, економічності доставки, переможцем була визнана команда «Фулфілмент», до складу якої входили студенти КНТЕУ, НАУ та ДУІТ. Переможці отримали цінний приз, який пообіцяли витратити, весело відпочиваючи тепер вже всім дружнім колективом логістів.

Кожному учаснику марафону "ZAMMLER's LOGISTICS EXPERIENCE for Z-GENERATION" були вручені сертифікати першим проректором КНТЕУ Наталією Володимирівною Притульською. Наталія Володимирівна привітала учасників і висловила величезну вдячність генеральному директору ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА» Віктору Шевченку, організаторам марафону, зокрема менеджеру з розвитку Ларисі Мельничук та менеджеру з маркетингу Ірині Стельмах, а також всім фахівцям команди ЗАММЛЕР, що ділились зі студентами своїм колосальним логістичним досвідом під час майстер-класів та воркшопів. Перший проректор КНТЕУ також відмітила, що організований марафон від "ЗАММЛЕР" по праву можна вважати піонерним проектом у системі сертифікованих програм навчання університету.

На завершення зустрічі марафонівці поласували смаколиками, люб’язно підготовленими неймовірною командою заммлерівців.

Щира подяка "ZAMMLER GROUP" за мотивуючі кейси та драйвові виклики для нового покоління студентів! Це було неймовірно, інтенсивно, пізнавально, по-дружньому тепло і весело!

24.04.2019
433884
3306
остання редакція 25.04.2019
433884