logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти ФТМ відвідали ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ»

Загальна інформація

Студенти ФТМ спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціалізації «Логістична діяльність» 1 курсу 25 групи денної форми навчання відвідали ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ» 8 жовтня 2019 року.

         Майбутні фахівці з логістики дізналися про тонкощі функціонування однієї з найуспішніших роздрібних торгових мереж в Україні, а саме: історію створення, масштаби діяльності, особливості корпоративної культури.

         Клієнторієнтованість та лояльність до власного персоналу й партнерів на базі відповідальності, відкритості та довіри є головними принципами роботи ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ». Поєднання цих принципів з гнучкою логістичною стратегією, що оптимізує здійснення всіх бізнес-процесів (транспортування, складування, управління замовленнями) й організацією продажу є запорукою успіху на українському ринку.

        Попри брак досвіду участі в таких зустрічах, першокурсники ставили актуальні запитання щодо організації логістичної діяльності підприємства.

         Студенти і  викладачі кафедри торговельного підприємництва та логістики щиро вдячні партнерам.

07.10.2019
43220
590
остання редакція 10.10.2019
Vega