logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ представили інноваційні туристичні проєкти

Загальна інформація

У Центрі бізнес-тренінгу КНТЕУ 7 травня 2020 року вперше відбувся захист групових проєктів зі створення і розвитку підприємств-туроператорів, нових туристичних продуктів, розроблених студентами спеціальностей «Туризм» та «Менеджмент» (спеціалізація «Туристичний менеджмент»).

Інноваційність заходу виявилася подвійною, адже відбувся він не у просторій університетській аудиторії, а в режимі відеоконференції. А все нове завжди цікаве!

Протягом декількох годин журі, складене з досвідчених викладачів кафедри туризму та рекреації, розглядало представлені на конкурс концепції та стратегії розвитку 6 туристичних компаній екологічного, ділового, кінематографічного, івентивного, секретного туризму та туризму для людей з інвалідністю.

Команди презентували проєкти туристичних компаній:

  1. «PANDORA TOUR»
  2. «WONDER TRAVEL»
  3. «FEEL MY FILM»
  4. «UTEC»
  5. «TIME FOR MICE»
  6. «МАЯК»

Визначитись з переможцями було надзвичайно складно. Оскільки кожен проєкт креативно та змістовно представляв різноманітні аспекти діяльності туристичних компаній: оригінальний корпоративний стиль, маркетингову стратегію, програму розвитку HR, релізи унікальних профільних турів та екскурсійних програм. Усі пропозиції були підкріплені результатами аналітичних досліджень та глибокими обґрунтуваннями економічної ефективності.

Про важливість та цікавість представлених проєктів свідчили численні питання до спікерів від членів викладацького журі та студентської аудиторії. А викликані ними жваві дискусії іноді були навіть надто палкими.

Зрештою, переможцем був визнаний проєкт зі створення профільного туристичного оператора «Feel My Film», розроблений проєктною командою на чолі зі студентом 4 курсу спеціальності «Туризм» Денисом Романюком. Командний проєкт презентували студенти 4 курсу групи 14 – Марта Любенко, Ангеліна Філоненко та Ольга Саушкіна. Командою була запропонована ідея розвитку туроператорської діяльності на основі пропозиції туристичних програм,  пов’язаних зі світовою індустрією кіно.

Кращими бізнес-проєктами визнано:

  • І місце – туристична компанія «FEEL MY FILM»
  • ІІ місце – туристичні компанії «UTEC» та «МАЯК»
  • ІІІ місце – туристичні компанії «PANDORA TOUR», «TIME FOR MICE» та «WONDER TRAVEL»

Вітаючи лауреатів конкурсу, члени журі у заключній промові одностайно зійшлися у думці, що перемоги були гідні усі проєкти, і побажали учасникам подальших успіхів та невпинного руху вперед у реалізації свої сміливих задумів.

З нетерпінням чекаємо нового року і нових цікавих проєктів!

07.05.2020
42265
3966
остання редакція 13.05.2020
42265