logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

DGTL STAR MRTH #5

Загальна інформація

До дня рекламіста у межах заходів до 75 річчя Київського національного торговельно-економічного університету за сприяння кафедри журналістики та реклами відбулась масштабна подія DGTL STAR MRTH #5. 21 жовтня 2021 року в INVERIA event space учасники від кафедри к.н.із соц. комунікацій Євгенія Кияниця, к.е.н., Яніна Лісун, найкращі представники ТРОС КНТЕУ в рамках щорічного заходу DGTL MRTH були об’єднані представниками динамічних брендів, агенцій та передовими фахівцями цифрових комунікацій.

В цьому році спікерами марафону стали практики, які налаштували стратегії комунікацій з бізнес-цілями компанії на В2С, В2В та B2G ринках:

  • Борис Цомая - креативний директор;
  • Олена Дальська-Латошевіч - директор з PR та комунікацій;
  • Антон Панасенко - директор з маркетингу;
  • Оксана Коваль - керівник департаменту комунікацій, PR і GR;
  • Ярослав Ведмідь - керівник та засновник;
  • Роман Свечкоренко – Інфлюенсер;
  • Олександр Клімашевський - digital director;
  • Антон Бокий - Head of SMM and Influencer Marketing;
  • Дмитро Білецький - Head of Business Development and Sales;
  • Дмитро Корнілов - СЕО;
  • Валерія Толочина - Маркетинг-директорка;
  • Євгеній Таллер - CEO;
  • Андрій Буренок - засновник Travel-сервісу;
  • Денис Васянович - керівник відділу інтернет-маркетингу Secret Service Entertainment Agency;
  • Дмитро Дьошин - керівник комунікаційного центру та особистий прес-секретар президента;
  • Богдан Шелудяк - актор, блогер;
  • Олена Левандовська - Cofounder & CEO;
  • Олександр Педан - Cofounder & Mentor PEDAN BURO, телеведучий, громадський діяч;
  • Денис Волосов - CEO;
  • Валерій Бондарь - директор з маркетингу;
  • Аліна Качоровська - СЕО Kacho Group, співзасновниця бренда Kachorovska;
  • Марія Банько - директор з маркетингу GastroFamily.

Марафон дав змогу дізнались про ключові зміни у комунікаційній та контентній політиці брендів у світі, виокремити шляхи командної роботи у соціальних мережах, задіяти актуальні стратегії інфлюенс-маркетингу та підвищити прибуток бізнесу, опрацювати практичні кейси та перенести їх у викладанні дисциплін.

Як завжди командна робота найкращих представників ТРОС КНТЕУ: Кулинко Богдана, Андрійчук Єлизавети, Коваленко Ірини, Кравець Марії, Бондарчук Вікторії, Боліщук Діани, Парфенюк Анни допомогла створити подію на високому рівні, розповсюдити інформацію та популяризувати університет, виокремити перспективні сценарії співпраці науки та бізнесу.

Окрема подяка організатору та партнеру КНТЕУ який приєднався до привітань у межах святкування 75 річчя Київського національного торговельно-економічного університету ekonomika+.

Посилання на сайт з докладним описом програми заходу: https://dgtl.mmr.ua/#place

Чекаємо нових подій, нових експертів та нових вражень!
Приєднуйся і дій!

21.10.2021
43630
1648
остання редакція 22.10.2021