КНТЕУ та lifecell у маркетингу майбутнього
Загальна інформація
В середу 27.10.2021 р. о 12:00 в ауд. Б-209 в рамках презентації Концепції діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0», присвяченій 75-річчю Київського національного торговельно-економічного університету, відбудеться зустріч з представниками відомої комунікаційної компанії Lifecell.
Маркетинг 5.0 – новітня концепція маркетингу, яка поширюється у світі. Кафедра маркетингу КНТЕУ, як завжди, відслідковує найновіші тенденції і враховує їх в своїй діяльності і в своєму розвиткові. Маркетинг 5.0 – концепція гуманізму, в якій основним є впровадження новітніх біонічних технологій майбутнього у поєднанні з існуючими інформаційно-комунікаційними, нано-, біотехнологіями задля розширення простору для творчості та креативності.
Перша компанія, яка розділяє з нами погляди на майбутнє у сфері Маркетинг 5.0 і стає партнером КНТЕУ, є Lifecell. Представники компанії презентують програму лояльності для студентів КНТЕУ «Lifecell Campus», в рамках якої запропонують кейс змагання з маркетингу. Переможці отримають цінні подарунки від спонсора, компанії Lifecell.
До зустрічі в ауд. Б-207 в середу 27.10 2021 р.