logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти та рекламісти на презентації міжнародного проєкту «ARTIFAKE»

Загальна інформація

У рамках відзначення 75 річчя Київського національного торговельно-економічного університету здобувачі вищої освіти кафедри журналістики та реклами в рамках дисципліни «Медіадизайн» взяли участь у презентації результатів міжнародного проєкту ARTIFAKE в ІА «Укрінформ».

21 жовтня 2021 року українська організація «Інтерньюз-Україна» провела підсумкову пресконференцію міжнародного проєкту ARTIFAKE, акцентуючи увагу на те, що завдяки стріт-арту протидіє дезінформації та популяризує медіаграмотність в країні.

Андрій Кулаков, програмний директор ГО «Інтерньюз-Україна» приєднався до привітань університету із святом, підкреслив актуальність питання підвищення медіаграмотності та навчання населення критичному мисленню.

В якості інструменту навчання проєкт обрав саме мову вуличного мистецтва, яке є зрозумілим та доступним для кожного, підкреслено співпрацю з місцевими громадами України, Польщі та Вірменії. Стартувала ця ініціатива із креативної майстерні, де стріт-арт митці вивчали особливості пропаганди, яку намагались переосмислити за допомогою мистецтва, художнього осмислення реальності, наповненої фейками, дезинформацією та пропагандою, в результаті чого митці розробили 9 концепцій для стрітарт об’єктів, серед них 3 тематичні мурали в малих містах Сходу та Півдня України.

На прес-конференції, присвяченій результатам проєкту, здобувачі вищої освіти мали змогу долучитися до виступів: Андрія Кулакова (програмний директор ГО «Інтерньюз-Ураїна»); Павла Гудімова (арткуратор); Станіслава Лячинського (директор програми «Соціальний капітал» Міжнародного фонду «Відродження»); Олександра Панова (менеджерка проєктів ГО «Інтерньюз-Україна»); Оксани Майдан (менеджерка проєктів Internews Network), побачили презентації артоб’єктів на тему критичного мислення та популяризації медіаграмотності.

Участь у заході підкреслила важливість майбутнім журналістам бути стійкими у медіапросторі, не піддаватися дезінформації, дала змогу відчути новітність експерименту щодо популяризації медіаграмотності та критичного мислення.

Заклали основи для побудови свідомого суспільства, яке протидіє маніпуляціям та фейкам, здобувачі вищої освіти Ангеліна Сергієнко, Надія Базір, Ілона Антонюк, Аліна Рубан, представники ТРОС КНТЕУ Катерина Гнатенко та викладачі кафедри журналістики та реклами Діана Файвішенко та Катерина Федоришина.

Більше детально про проєкт за посиланням: https://www.artifake.org/.

Приєднуйся і дій!

21.10.2021
43630
1828
остання редакція 25.10.2021
43630