logo
Київський національний торговельно-економічний університет
Київський національний торговельно-економічний університет
logo
Київський національний торговельно-економічний університет
img

Засідання журі ІХ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами

Загальна інформація

У межах організаційних заходів з підготовки та проведення IХ Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами КНТЕУ за організаційної підтримки кафедри журналістики та реклами відбулося засідання професійного журі та керівників номінацій  для фахової  оцінки найкращих творчих робіт.

05 листопада  2021 року у форматі  онлайн та офлайн зустрічі відбулося засідання та підведення підсумків представників журі та керівників 8 номінацій конкурсу, найпопулярнішими з яких стали «Зовнішня реклама», «Друкована реклама» та  «Інтернет-реклама». Особливістю конкурсу цього року є зростання популярності номінацій «Проект рекламної кампанії», «Фірмовий стиль», «Відеореклама», «Радіореклама».

До складу журі увійшли:

  • Мазаракі Анатолій Антонович, д.е.н., професор, ректор Київського національного торговельно-економічного університету;
  • Демуцька Алевтина, прес-секретар та керівник відділу по зв’язках із громадськістю ГК «Фокстрот»;
  • Делюков Олексій, директор дослідницької агенції «Reasearch.ua»;
  • Добровольська Вікторія, директор з репертуару мережі кінотеатрів «Оскар»;
  • Жупікова Олена, засновниця компанії «KA Group premium business events»;
  • Колейчик Оксана, власник бренду «Vzutik»;
  • Лукашик Катерина, фешн-дизайнер;
  • Матченко Алла, маркетинг-менеджер ТОВ «Гипермаркет АШАН Україна»;
  • Нижник Тетяна, менеджер із комунікацій ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»;
  • Петрусяк Михайло, управляючий творчим відділом BBDO Ukraine;
  • Родіонова Євгенія, засновниця агенції діджитал-маркетингу «Content.UA»;
  • Рубцова Анастасія, PR-менеджер «Ardis Group»;
  • Самковський Роман, діджитал-менеджер ТОВ «Лореаль Україна»;
  • Щупак Аві, начальник відділу маркетингових комунікацій «Lifecell»;
  • Шуляк Богдан, засновник студії анімації і маркетингових комунікацій «Goodstory Studio».

Координаторами конкурсу та керівниками номінацій з боку кафедри журналістики та реклами виступили:

  • Файвішенко Діана Сергіївна, д.е.н., завідувач кафедри журналістики та реклами;
  • Алданькова Галина Василівна, к.е.н., доцент  (Фірмовий стиль [F])
  • Брюханова Галина В’ячеславівна, к.пед.н., доцент (Зовнішня реклама [Z], Друкована реклама [D]);
  • Шкуров Євген Владленович, к. філол.н., ст. викладач  (Відеореклама [V], Аудіореклама  [R]);
  • Яцюк Дмитро Васильович, к.е.н., доцент (Інтернет-Реклама [Int]);
  • Бучацька Ірина Олександрівна, к.е.н., доцент (Проект рекламної кампанії [PRK], Реклама, створена школярами [S])
  • Юсупова Ольга Володимирівна, к.е.н., доцент кафедри журналістики та реклами
  • Голік Оксана Василівна, к.н. із соц.комунік., доцент, заступник декана факультету торгівлі та маркетингу.
  • Ілона Антонюк, представник ТРОС

Протягом двох місяців 459 робіт було надіслано до  Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами, де учасниками могли бути як здобувачі вищої освіти, так і школярі.

Основними критеріями оцінювання Журі конкурсних робіт було:

  • Креативність (сила рекламної ідеї) – 60%
  • Якість виконання – 40%.

Протягом трьох годин представники бізнесу жваво обговорювали претендентів на номінації,  визначали переможців та основні подарунки для авторів кращих робіт від партнерів.

Остаточне рішення щодо визначення номінанта на Гран-Прі та підготовка списків щодо заохочення переможців Конкурсу відбудеться 8-9 листопада. Урочиста презентація найкращих робіт та церемонія  нагородженням переможців відбудеться 18 листопада 2021 року.

Більш детальна інформація про конкурс за посиланнями:

  • на сайті кафедри
  • в оргкомітеті конкурсу: h.aldankova@knute.edu.ua
  • у 

Чекаємо нових вражень та ім’я переможців!

Приєднуйся та дій!

ПАРТНЕРИ КОНКУРСУ:

05.11.2021
433884
1394
остання редакція 10.11.2021
433884