logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ вдало виступили на 8-му Національному фестивалі соціальної реклами

Загальна інформація

     17 грудня 2014 року в ОКЦ «Майстер-Клас» (вул. Лаврська, 16) відбулися заключні заходи 8-го Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР).

     Організатор фестивалю:

  • Спілка рекламістів України.

     Партнери фестивалю: 

  • Представництво ООН в Україні;
  • компанія "Arterium";
  • Київський національний торговельно-економічний університет.

     У конкурсній програмі 2014 року було представлено 12 номінацій. Усього на творчий конкурс фестивалю надійшло 458 робіт з усіх регіонів України.

У числі учасників:

  • - 27 професійних рекламних агентств,
  • - 4 державні установи,
  • - 11 громадських організацій,
  • - 5 фондів та міжнародних неурядових організацій (у тому числі Представництво ООН в Україні).

Студенти КНТЕУ вибороли:

  • 1-е перше місце;
  • 2-а других місця;
  • 4-и третіх місця.

     Перше місце в номінації «Державна соціальна реклама», третє місце та два других місця (усі – в номінації «Соціальна відеореклама») – Король Богдан, Хмель Богдан, 5 курс 9 група ФЕМП.

     Третє місцеДарина Шаповаленко, 4 курс 1 група ФЕМП (у номінації «Споживай розумно!»).

     Третє місце – команда "М-Team" (випускники КНТЕУ на чолі з Кристиною Шехайтлі).

16.12.2014
adv
4150
остання редакція 16.12.2014
adv