Інтернет-технології в бізнесі

Загальні відомості, визначення, огляд процесу становлення Інтернет. Моделі ведення бізнесу в Інтернет. Інформаційні ресурси бізнесу. Основні поняття електронного бізнесу. Проектування Інтернет-ресурсу. Поняття проекту Інтернет-ресурсу та зміст його етапів. Визначення мети cтворення Інтернет-ресурсу. Вимоги до інформаційного наповнення ресурсу. Принципи організації інформаційного контента. Поняття контенту. Контент, його відмінність від літературного тексту. Логічні коло (контент і текст). Розміщення та підтримка ресурсу в Інтернет. Документування Інтернет-проекту. Засоби керування контентом Інтернет-ресурів. Сучасні засоби керування контентом (Content Management Systems - CMS). Основні вимоги до засобів керування інформаційним контентом. Просування Інтернет-ресурсу. Підтримка Інтернет-ресурсу. Оновлення інформації і створення нових розділів. Інструменти роботи з аудиторією Інтернет-ресурсу. Поняття рекламної кампанії в Інтернет. Методи, що направлені на збільшення популярності Інтернет-ресурсу. Методи утримання відвідувачів. Методи створення постійної аудиторії. Технології захисту Інтернет-ресурсів. Безпека електронного бізнесу. Засоби захисту інформації в Інтернет. Ліцензування та сертифікація, нормативно правові засади та стандарти захисту інформації в Інтернет.