logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Бондаренко Олена Сергіївна

маркетингу

БОНДАРЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

доктор економічних наук, професор
завідувач кафедри маркетингу

e-mail:  o.bondarenko@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science 
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

бюджетування в маркетингу, брендинг, івент-маркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

 «Маркетинг», «Івент-маркетинг», «Стратегія та планування в маркетингу»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доктор економічних наук 08.00.08 – фінанси, гроші та кредит. Тема дисертації «Розвиток фінансів підприємств в умовах логістизації економіки»
  • вчене звання доцента кафедри економіки, обліку і аудиту, 2009 р.
  • кандидат економічних наук, 08.04.01 – «Фінанси, грошовий обіг і кредит», тема дисертації: "Управління оборотними активами підприємства", 2006 р.
  • економіки підприємства (ОС «Магістр»), Київський національний університет технологій та дизайну, 2000 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • завідувач кафедри маркетингу  Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до цього часу
  • професор кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2019- 2020 рр.
  • професор кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2017- 2019 рр.
  • доцент кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2016- 2017 рр.
  • старший науковий співробітник науково-дослідного сектору Херсонського національного технічного університету, 2016 р.
  • докторант кафедри фінансів Київського національного університету технологій і дизайну, 2012-2015 рр.
  • доцент кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2007-2012 рр.
  • старший викладач кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2006-2007 рр.
  • асистент кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2003-2006 рр.
  • асистент кафедри економічної теорії та фінансів Київського національного університету технологій та дизайну, 2001-2003 рр.
  • бухгалтер ТОВ «Колос ЛТД», 1999-2001 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Монографія:

1.         Бондаренко О.С. Управління фінансовими потоками в умовах логістизації економіки: монографія /О. С. Бондаренко. – К.: Кафедра, 2015. – 532 с.

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1.  Bondarenko O., Knights M. Sponsorship marketing of European countries in the conditions of martial low in Ukraine. Scientia fructuosa. 2022. No6. S.4-18. Посилання 

2.  Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022  DOI: 10.37394/23207.2022.19.152 
3.  Бондаренко О.С., Цимбаленко Н.В. Цифрові інструменти в торговельному маркетингу /О.С. Бондаренко, Н.В. Цимбаленко //Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку – 2022. – № 28. – С. 65–77.
4.  Bondarenko, O. Kozarezenko, L. Chunikhina, T. Solomka, O.

(2021) Social Interaction of the State and Society as a Reference Point of Public Marketing. Estudios de Economia Aplicadathis link 2021, 39(6) Посилання

5.  Bondarenko, O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O., Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5 (2021). https:// doi.org/10.25115 / eea.v39i5.5075 

6.  Kurmaiev, P., Seliverstova, L., Bondarenko, O., & Husarevych, N. (2020). Cyber insurance: the current situation and prospects of development. Amazonia Investiga, 9(28), 65-73. https://doi.org/10.34069/AI/2020.28.04.8(МНМБ Web of Science)

7.  Bondarenko O. S. Modern approaches to managing financial resources in Ukraine’s health protection bodies / O.S. Bondarenko, N. V. Prus, I. V. Нranovskaya //Financial and credit activity: problems of theory and practice. – 2019. – Volume 2. – Issue 29. – pp. 113-121. (МНМБ Web of Science)

8.  Bondarenko O.S. Development of a model for the estimation of financial processes in logistic systems at industrial enterprises / O.S. Bondarenko, O.M. Palyvoda, O. М. Kyrylenko //Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2018. – Volume 5/1(95). – pp. 6-16. (МНМБ Scopus)

9.  Palyvoda O. M. Influence of network organizational structures on innovation activity of industrial enterprises /O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko, O.S. Bondarenko, Svitlana Bonyar, Andrea Bikfalvi //Problems and Perspectives in Management. – 2018. – Volume 16. – Issue 3. – pp. 174-188. (МНМБ Scopus)

10.  Palyvoda O. M. Simulation modeling of strategic development of transport and logistics clusters in Ukraine megatrends /O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko, O.S. Bondarenko //Baltic Journal of Economic Studies» – 2018. – Vol. 4 – №. 2 – pp. 93-98. (МНМБ Web of Science)

11.  Bondarenko O.S. Formation of the paradigm of financial management under the impact of the economic development megatrends /O.S. Bondarenko,  L.S. Seliverstova //Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – с. 104-112. (фахове)

12.  Bondarenko O. S. Formation of financial management architectonics in corporate structures /O.S. Bondarenko, L.S. Seliverstova, I.P. Adamenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 2 – С. 56-61.  (МНМБ Web of Science)

13. Valentyna Morokhova, Zhyldyz Batyrbekova, Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Mariia Saiensus, Vitalii Travin, "Digitalization Strategies for Marketing Communications to Build Relationship Marketing: Modern Solutions in Brand Management," WSEAS Transactions on Environment and Development, vol. 19, pp. 1231-1245, 2023 Scopus

14. Bohdan Danylyshyn, Olena Bondarenko, Maryna Gudz, Olеna Ptashchеnko, Anastasiia Mohylova, Larysa Radkevych. Marketing Tools to Increase Regional Investment Attractiveness. Review of Economics and Finance, 2023, 21, 1101-1108 Scopus

15. Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022 Scopus

16. Bondarenko, O., Kozarezenko, L.Chunikhina, T.Solomka, O. (2021) Social Interaction of the State and Society as a Reference Point of Public Marketing. Estudios de Economia Aplicadathis link is disabled, 2021, 39(6) Scopus

17. Bondarenko, O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O., Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5 (2021). Scopus

18. Kurmaiev, P., Seliverstova, L., Bondarenko, O., & Husarevych, N. (2020). Cyber insurance: the current situation and prospects of development. Amazonia Investiga, 9(28), 65-73 LINK

19. Bondarenko O. S. Modern approaches to managing financial resources in Ukraine’s health protection bodies / O.S. Bondarenko, N. V. Prus, I. V. Нranovskaya //Financial and credit activity: problems of theory and practice. – 2019. – Volume 2. – Issue 29. – pp. 113-121. LINK

20. Bondarenko O.S. Development of a model for the estimation of financial processes in logistic systems at industrial enterprises / O.S. Bondarenko, O.M. Palyvoda, O. М. Kyrylenko //Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2018. – Volume 5/1(95). – pp. 6-16. LINK

21. Palyvoda O. M. Influence of network organizational structures on innovation activity of industrial enterprises /O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko, O.S. Bondarenko, Svitlana Bonyar, Andrea Bikfalvi //Problems and Perspectives in Management. – 2018. – Volume 16. – Issue 3. – pp. 174-188. LINK

22. Palyvoda O. M. Simulation modeling of strategic development of transport and logistics clusters in Ukraine megatrends /O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko,
O.S. Bondarenko //Baltic Journal of Economic Studies» – 2018. – Vol. 4 – №. 2 – pp. 93-98. LINK

23. Bondarenko O. S. Formation of financial management architectonics in corporate structures /O.S. Bondarenko, L.S. Seliverstova, I.P. Adamenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 2 – С. 56-61 LINK

24. Seliverstova, L.S. The impact on the development of integration approach to managing corporate finance /L.S. Seliverstova, O.S. Bondarenko // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2 – С. 119-123 LINK

Матеріали конференцій (найвагоміші):

1.  Бондаренко О.С. Роль брендингу в реалізації завдань публічного маркетингу /Бондаренко О.С. //матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [«Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп.»]. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.22-24.

2.  Бондаренко О.С. Вплив цифрової економіки на управління фінансовими потоками /Бондаренко О.С., Савченко Н.Г. //матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [«Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві»] / М-во освіти і науки України; М-во культури України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв: (м. Київ, 19-20 квітня 2018 року). – Київ, Видавничий центр КНУКіМ, 2018. – С. 411 -41.

3.  Бондаренко О.С. Безбюджетне планування в системі потокового фінансового управління /Бондаренко О.С., Савченко Н.Г. // матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством»]: (м. Полтава, 20 квітня 2018 року). – Полтава, 2018. – С. 330-333.

4.  Бондаренко О.С. Краудфандинг як спосіб фінансування суспільного розвитку [«Фінансова система України в умовах економічних перетворень»], всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 18 - 19 квітня 2018 р.): тези доп. / І.Я. Чугунов, М.В. Тарасюк, Т.В. Канєва та ін.; відп. за вип. І.Я. Чугунов. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 173 с. – С. 155 -157.

5.  Бондаренко О.С. Цінність та вартість: семантика фінансового та маркетингового підходів /Яцишина Л.К., Бондаренко О.С.  // матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Соціально-економічний розвиток країни в контексті інтеграційних процесів: досвід, проблеми, перспективи »], (м. Київ, 14-15 липня 2017 р.). – К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2017. – С. 68 –70.

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Київського національного торговельно-економічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2017 р.).
  • Відзнака Печерської районної адміністрації у місті Києві за вагомий внесок у соціально-економічний та культурний розвиток району (2011 р.).
  • Стипендіат Кабінету Міністрів України за наукові здобутки (2009 – 2011 рр.)
  • Подяка Київського національного університету технологій та дизайну за значні особисті досягнення в галузі освіти, плідну науково-педагогічну діяльність, (2010 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2019 – Курс “Додатки Google в освітній діяльності” (60 год.), науково-методичний центр управління освіти та науки Білоцерківської міської ради.
  • 2019 – посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при КНУТД щодо  володіння державною мовою.
  • 2019  – certyficat jezyka polskiego poziom B2.
  • 2014 – Інститут післядипломної освіти КНУТД «Впровадження інноваційних технологій навчання».

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Рецензент статтей для видання Scopus, з 2019 р. до цього часу.

ХОБІ

подорожі, музика, театр

05.03.2021
43220
3368
остання редакція 27.02.2024
43283