logo
Кафедра маркетингу
Кафедра маркетингу
logo
Кафедра маркетингу
img

Бондаренко Олена Сергіївна

маркетингу

БОНДАРЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА

доктор економічних наук, професор
завідувач кафедри маркетингу

e-mail:  o.bondarenko@knute.edu.ua

ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА

Scopus
Web of Science 
Google Scholar 
ORCID  

СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ

бюджетування в маркетингу, брендинг, івент-маркетинг.

ДИСЦИПЛІНИ

 «Маркетинг», «Ризики в маркетингу», «Стратегія та планування в маркетингу»

АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ

  • доктор економічних наук 08.00.08 – фінанси, гроші та кредит. Тема дисертації «Розвиток фінансів підприємств в умовах логістизації економіки»
  • вчене звання доцента кафедри економіки, обліку і аудиту, 2009 р.
  • кандидат економічних наук, 08.04.01 – «Фінанси, грошовий обіг і кредит», тема дисертації: "Управління оборотними активами підприємства", 2006 р.
  • економіки підприємства (ОС «Магістр»), Київський національний університет технологій та дизайну, 2000 р.

ДОСВІД РОБОТИ

  • завідувач кафедри маркетингу  Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до цього часу
  • професор кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2019- 2020 рр.
  • професор кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2017- 2019 рр.
  • доцент кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного університету МОН України, 2016- 2017 рр.
  • старший науковий співробітник науково-дослідного сектору Херсонського національного технічного університету, 2016 р.
  • докторант кафедри фінансів Київського національного університету технологій і дизайну, 2012-2015 рр.
  • доцент кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2007-2012 рр.
  • старший викладач кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2006-2007 рр.
  • асистент кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного університету технологій і дизайну, 2003-2006 рр.
  • асистент кафедри економічної теорії та фінансів Київського національного університету технологій та дизайну, 2001-2003 рр.
  • бухгалтер ТОВ «Колос ЛТД», 1999-2001 рр.

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Публікації

Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях (найвагоміші):

1. Bondarenko, O. and Siazin, S. (2024). Greenwashing in Eco-Branding of FMCG Enterprises. Scientia fructuosa. 158, 6, 31–50. https://doi.org/10.31617/1.2024(158)03 

2. Kovalchuk, S., Morokhova, V., Bondarenko, O., Mohylova, A., Dankevych, A. and Liu, J. (2024). Creative Economy: Enhancing Value Creation through Marketing Analytics. Econ. Aff., 69(03): 1311-1323.  DOI:10.46852/0424-2513.4.2024.15  https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv69n4n.pdf

3. Бондаренко О.С., Гавриленко А.С., Бондаренко О.В. Соціально відповідальний маркетинг для забезпечення соціального захисту військовослужбовців //Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2024. – № 6. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-6-10101

4. Бондаренко, О.С., Голік, О.В., & Бондаренко, О.В. (2024). Інструменти соціально відповідального маркетингу у сфері спорту. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (14). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-14-04-07

5. Palyvoda, О., Bondarenko, О. (2024). European approaches to marketing smart cities. Efektyvna ekonomika No. (1) DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.1

6. Бондаренко, О. С., Паливода, О. М., & Божко, О. В. (2024). Маркетинг та логістика: європейський досвід розвитку зелених розумних міст. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-01

7. Бондаренко О.С. Інтеграція холістичого маркетингу та цифрових технологій у фешн-індустрії. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 316–321. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-316-321

8. Valentyna Morokhova, Zhyldyz Batyrbekova, Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Mariia Saiensus, Vitalii Travin, "Digitalization Strategies for Marketing Communications to Build Relationship Marketing: Modern Solutions in Brand Management," WSEAS Transactions on Environment and Development, vol. 19, pp. 1231-1245, 2023, https://doi.org/10.37394/232015.2023.19.112

9. BONDARENKO, O., & MELNYCHENKO, O. (2023). Brand management of pharmaceutical enterprises under a large-scale crisis. SCIENTIA·FRUCTUOSA, 151(5), 48–67. https://doi.org/10.31617/1.2023(151)04

10. Bohdan Danylyshyn, Olena Bondarenko, Maryna Gudz, Olеna Ptashchеnko, Anastasiia Mohylova, Larysa Radkevych. Marketing Tools to Increase Regional Investment Attractiveness. Review of Economics and Finance, 2023, 21, 1101-1108 DOI: https://doi.org/10.55365/1923.x2023.21.122 

11. BONDARENKO, O., & YASHCHENKO, M. (2023). Content marketing at trade enterprises. Scientia·fructuosa, 148(2), 24–38. https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03

  1. Bondarenko O., Knights M. Sponsorship marketing of European countries in the conditions of martial low in Ukraine. Scientia fructuosa. 2022. No6. S.4-18. https://doi.org/10.31617/1.2022(146)01
  2. Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022  DOI: 10.37394/23207.2022.19.152
  3. Бондаренко О.С., Цимбаленко Н.В. Цифрові інструменти в торговельному маркетингу /О.С. Бондаренко, Н.В. Цимбаленко //Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку – 2022. – № 28. – С. 65–77.
  4. Bondarenko, O., Kozarezenko, L., Chunikhina, T.Solomka, O. (2021) Social Interaction of the State and Society as a Reference Point of Public Marketing. Estudios de Economia Aplicadathis link is disabled, 2021, 39(6) https:// doi.org/10.25115/eea.v39i6.5121
  5. Bondarenko, O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O., Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5 (2021). https:// doi.org/10.25115 / eea.v39i5.5075

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ

  • Почесна грамота Київського національного торговельно-економічного університету МОН України за сумлінну працю та з нагоди ювілею (2020 р.). 
  • Почесна грамота Київського національного торговельно-економічного університету за високу якість підготовки і організації наукових заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2017 р.).
  • Відзнака Печерської районної адміністрації у місті Києві за вагомий внесок у соціально-економічний та культурний розвиток району (2011 р.).
  • Стипендіат Кабінету Міністрів України за наукові здобутки (2009 – 2011 рр.)
  • Подяка Київського національного університету технологій та дизайну за значні особисті досягнення в галузі освіти, плідну науково-педагогічну діяльність, (2010 р.)

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • 2024 – Міжнародний науковий проект «Marketing and Brand Management in the Digital Age: Enhancing Customer Relations» (Талін, Естонія)
  • 2024 – Міжнародний онлайн-курс для комунікаційних менеджерів ВНЗ «Sustainable SMM: sustainable communication in social media for higher education institutions»
  • 2023 – Проект «COMSUS. Розвиток стійких комунікацій вищих навчальних закладів у соціальних мережах» (Варшава, Польща)
  • 2023 – Онлайн-курс для викладачів «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.
  • 2022 – Міжнародне стажування в Університет Ворика (Велика Британія)
  • 2019 – Курс “Додатки Google в освітній діяльності” (60 год.), науково-методичний центр управління освіти та науки Білоцерківської міської ради.
  • 2019 – посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при КНУТД щодо  володіння державною мовою.
  • 2019  – certyficat jezyka polskiego poziom B2.

ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Рецензент статтей для видання Scopus, з 2019 р. до цього часу.

ХОБІ

подорожі, музика, театр

05.03.2021
43220
остання редакція 27.09.2025
43587