Бондаренко Олена Сергіївна
маркетингу
БОНДАРЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА доктор
економічних наук, професор e-mail: o.bondarenko@knute.edu.ua
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ бюджетування
в маркетингу, брендинг, івент-маркетинг.
ДИСЦИПЛІНИ «Маркетинг»,
«Івент-маркетинг», «Стратегія та планування в
маркетингу»
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
ДОСВІД РОБОТИ
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ Монографія: 1.
Бондаренко О.С. Управління фінансовими потоками в умовах
логістизації економіки: монографія /О. С. Бондаренко. – К.:
Кафедра, 2015. – 532 с. Статті
у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші): 1.
Bondarenko O., Knights M. Sponsorship marketing of European
countries in the conditions of martial low in Ukraine. Scientia
fructuosa. 2022. No6. S.4-18. Посилання 2. Olena
Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska,
Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the
Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and
Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022 DOI:
10.37394/23207.2022.19.152 (2021)
Social Interaction of the State and Society as a Reference Point of
Public Marketing.
Estudios de Economia Aplicadathis link 2021,
39(6) Посилання 5. Bondarenko,
O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O.,
Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of
enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol.
39, No 5 (2021). https:// doi.org/10.25115 /
eea.v39i5.5075
6. Kurmaiev,
P., Seliverstova, L., Bondarenko, O., & Husarevych, N. (2020).
Cyber insurance: the current situation and prospects of
development. Amazonia Investiga, 9(28), 65-73.
https://doi.org/10.34069/AI/2020.28.04.8(МНМБ Web of
Science)
7. Bondarenko
O. S. Modern approaches to managing financial resources in
Ukraine’s health protection bodies / O.S. Bondarenko, N. V. Prus,
I. V. Нranovskaya //Financial and credit activity: problems of
theory and practice. – 2019. – Volume 2. – Issue 29. – pp. 113-121.
(МНМБ Web of Science)
8. Bondarenko
O.S. Development of a model for the estimation of financial
processes in logistic systems at industrial enterprises / O.S.
Bondarenko, O.M. Palyvoda, O. М. Kyrylenko //Eastern-European
Journal of Enterprise Technologies. – 2018. – Volume 5/1(95). – pp.
6-16. (МНМБ Scopus)
9. Palyvoda
O. M. Influence of network organizational structures on innovation
activity of industrial enterprises /O.M. Palyvoda, O.O. Karpenko,
O.S. Bondarenko, Svitlana Bonyar, Andrea Bikfalvi //Problems and
Perspectives in Management. – 2018. – Volume 16. – Issue 3. – pp.
174-188. (МНМБ Scopus)
10. Palyvoda
O. M. Simulation modeling of strategic development of transport and
logistics clusters in Ukraine megatrends /O.M. Palyvoda, O.O.
Karpenko, O.S. Bondarenko //Baltic Journal of Economic Studies» –
2018. – Vol. 4 – №. 2 – pp. 93-98. (МНМБ Web of
Science)
11. Bondarenko
O.S. Formation of the paradigm of financial management under the
impact of the economic development megatrends /O.S.
Bondarenko, L.S. Seliverstova //Науковий вісник Полісся. –
2018. – № 3 (15). – с. 104-112. (фахове)
12. Bondarenko
O. S. Formation of financial management architectonics in corporate
structures /O.S. Bondarenko, L.S. Seliverstova, I.P. Adamenko //
Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 2 – С.
56-61. (МНМБ Web of Science) 13.
Valentyna Morokhova, Zhyldyz Batyrbekova, Olena Bondarenko, Tetiana
Ustik, Mariia Saiensus, Vitalii Travin, "Digitalization Strategies
for Marketing Communications to Build Relationship Marketing:
Modern Solutions in Brand Management," WSEAS Transactions on
Environment and Development, vol. 19, pp. 1231-1245, 2023 Scopus 14. Bohdan
Danylyshyn, Olena Bondarenko, Maryna Gudz, Olеna Ptashchеnko,
Anastasiia Mohylova, Larysa Radkevych. Marketing Tools to Increase
Regional Investment Attractiveness. Review of Economics and
Finance, 2023, 21, 1101-1108
Scopus 15. Olena
Bondarenko, Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska,
Olena Nahorna, Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the
Social Media Marketing System," WSEAS Transactions on Business and
Economics, vol. 19, pp. 1678-1688, 2022
Scopus 16. Bondarenko,
O., Kozarezenko,
L., Chunikhina,
T., Solomka,
O. (2021) Social Interaction of the State and Society as a
Reference Point of Public Marketing. Estudios de Economia Aplicadathis
link is disabled, 2021, 39(6) Scopus 17. Bondarenko,
O., Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O.,
Franchuk, L. (2021) Improving approaches to the formation of
enterprise's marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol.
39, No 5 (2021). Scopus 18. Kurmaiev,
P., Seliverstova, L., Bondarenko, O., & Husarevych, N. (2020).
Cyber insurance: the current situation and prospects of
development. Amazonia Investiga, 9(28), 65-73
LINK 19. Bondarenko
O. S. Modern approaches to managing financial resources in
Ukraine’s health protection bodies / O.S. Bondarenko, N. V. Prus,
I. V. Нranovskaya //Financial and credit activity: problems of
theory and practice. – 2019. – Volume 2. – Issue 29. – pp. 113-121.
LINK 20. Bondarenko
O.S. Development of a model for the estimation of financial
processes in logistic systems at industrial enterprises / O.S.
Bondarenko, O.M. Palyvoda, O. М. Kyrylenko //Eastern-European
Journal of Enterprise Technologies. – 2018. – Volume 5/1(95). – pp.
6-16. LINK 21. Palyvoda
O. M.
Influence of network organizational structures on innovation
activity of industrial enterprises /O.M. Palyvoda, O.O.
Karpenko, O.S. Bondarenko, Svitlana Bonyar, Andrea Bikfalvi
//Problems and Perspectives in Management. – 2018. – Volume 16. –
Issue 3. – pp. 174-188. LINK 22. Palyvoda
O. M. Simulation modeling of strategic development of transport and
logistics clusters in Ukraine megatrends /O.M. Palyvoda, O.O.
Karpenko, 23. Bondarenko
O. S. Formation of financial management architectonics in corporate
structures /O.S. Bondarenko, L.S. Seliverstova, I.P. Adamenko //
Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). – Ч. 2 – С. 56-61
LINK 24. Seliverstova,
L.S. The impact on the development of integration approach to
managing corporate finance /L.S. Seliverstova, O.S. Bondarenko //
Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2 – С. 119-123
LINK Матеріали
конференцій (найвагоміші):
1. Бондаренко
О.С. Роль брендингу в реалізації завдань публічного маркетингу
/Бондаренко О.С. //матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції [«Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези
доп.»]. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. –
С.22-24.
2. Бондаренко
О.С. Вплив цифрової економіки на управління фінансовими потоками
/Бондаренко О.С., Савченко Н.Г. //матеріали Міжнародної
науково-практичної конференції [«Інформаційні технології в
культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві»] / М-во
освіти і науки України; М-во культури України; Київ. нац. ун-т
культури і мистецтв: (м. Київ, 19-20 квітня 2018 року). – Київ,
Видавничий центр КНУКіМ, 2018. – С. 411 -41.
3. Бондаренко
О.С. Безбюджетне планування в системі потокового фінансового
управління /Бондаренко О.С., Савченко Н.Г. // матеріали
Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми
та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в
соціально-орієнтованій системі управління підприємством»]: (м.
Полтава, 20 квітня 2018 року). – Полтава, 2018. – С.
330-333.
4. Бондаренко
О.С. Краудфандинг як спосіб фінансування суспільного розвитку
[«Фінансова система України в умовах економічних перетворень»],
всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 18 - 19 квітня 2018 р.): тези
доп. / І.Я. Чугунов, М.В. Тарасюк, Т.В. Канєва та ін.; відп. за
вип. І.Я. Чугунов. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. – 173
с. – С. 155 -157.
5. Бондаренко
О.С. Цінність та вартість: семантика фінансового та маркетингового
підходів /Яцишина Л.К., Бондаренко О.С. // матеріали
Всеукраїнської науково-практичної конференції
[«Соціально-економічний розвиток країни в контексті інтеграційних
процесів: досвід, проблеми, перспективи »], (м. Київ, 14-15 липня
2017 р.). – К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2017. –
С. 68 –70.
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
ХОБІ подорожі,
музика, театр
завідувач кафедри маркетингу
3. Бондаренко
О.С., Цимбаленко Н.В. Цифрові інструменти в торговельному
маркетингу /О.С. Бондаренко, Н.В. Цимбаленко //Проблеми
інноваційно-інвестиційного розвитку – 2022. – № 28. – С. 65–77.
4. Bondarenko,
O. Kozarezenko,
L. Chunikhina,
T. Solomka,
O.
O.S. Bondarenko //Baltic Journal of Economic Studies» – 2018. –
Vol. 4 – №. 2 – pp. 93-98.
LINK