маркетингу
 |
БОНДАРЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
доктор
економічних наук, професор
завідувач кафедри маркетингу
e-mail: o.bondarenko@knute.edu.ua
|
|
|
|
ІДЕНТИФІКАТОРИ АВТОРА
|
Scopus
Web
of Science
Google Scholar
ORCID
|
|
|
|
СФЕРА НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ
|
бюджетування
в маркетингу, брендинг, івент-маркетинг.
|
|
|
|
ДИСЦИПЛІНИ
|
«Маркетинг»,
«Ризики в маркетингу», «Стратегія та планування в
маркетингу»
|
|
|
|
АКАДЕМІЧНА КВАЛІФІКАЦІЯ
|
- доктор
економічних наук 08.00.08 – фінанси, гроші та кредит. Тема
дисертації «Розвиток фінансів підприємств в умовах логістизації
економіки»
- вчене
звання доцента кафедри економіки, обліку і аудиту, 2009
р.
- кандидат
економічних наук, 08.04.01 – «Фінанси, грошовий обіг і кредит»,
тема дисертації: "Управління оборотними активами підприємства",
2006 р.
- економіки
підприємства (ОС «Магістр»), Київський національний університет
технологій та дизайну, 2000 р.
|
|
|
|
ДОСВІД РОБОТИ
|
- завідувач
кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, з 2020 р. до
цього часу
- професор
кафедри маркетингу Київського національного
торговельно-економічного університету МОН України, 2019- 2020
рр.
- професор
кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України, 2017- 2019 рр.
- доцент
кафедри фінансів Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України, 2016- 2017 рр.
- старший
науковий співробітник науково-дослідного сектору Херсонського
національного технічного університету, 2016 р.
- докторант
кафедри фінансів Київського національного університету технологій і
дизайну, 2012-2015 рр.
- доцент
кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного
університету технологій і дизайну, 2007-2012 рр.
- старший
викладач кафедри економіки, обліку та аудиту Київського
національного університету технологій і дизайну, 2006-2007
рр.
- асистент
кафедри економіки, обліку та аудиту Київського національного
університету технологій і дизайну, 2003-2006 рр.
- асистент
кафедри економічної теорії та фінансів Київського національного
університету технологій та дизайну, 2001-2003
рр.
- бухгалтер
ТОВ «Колос ЛТД», 1999-2001 рр.
|
|
|
|
ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ
|
Статті у фахових та міжнародних рецензованих виданнях
(найвагоміші):
1. Bondarenko,
O. and Siazin, S. (2024). Greenwashing in Eco-Branding of FMCG
Enterprises. Scientia fructuosa. 158, 6, 31–50. https://doi.org/10.31617/1.2024(158)03
2. Kovalchuk, S., Morokhova, V.,
Bondarenko, O., Mohylova, A., Dankevych, A. and Liu, J. (2024).
Creative Economy: Enhancing Value Creation through Marketing
Analytics. Econ. Aff., 69(03): 1311-1323.
DOI:10.46852/0424-2513.4.2024.15 https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv69n4n.pdf
3. Бондаренко О.С., Гавриленко
А.С., Бондаренко О.В. Соціально відповідальний маркетинг для
забезпечення соціального захисту військовослужбовців //Міжнародний
науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2024. –
№ 6. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-6-10101
4. Бондаренко, О.С., Голік, О.В., &
Бондаренко, О.В. (2024). Інструменти соціально відповідального
маркетингу у сфері спорту. Проблеми сучасних трансформацій.
Серія: економіка та управління, (14). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-14-04-07
5. Palyvoda, О., Bondarenko, О.
(2024). European approaches to marketing smart cities. Efektyvna
ekonomika No. (1) DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.1
6. Бондаренко, О. С., Паливода, О.
М., & Божко, О. В. (2024). Маркетинг та логістика: європейський
досвід розвитку зелених розумних міст. Проблеми сучасних
трансформацій. Серія: економіка та управління, (11). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-11-03-01
7. Бондаренко О.С. Інтеграція
холістичого маркетингу та цифрових технологій у фешн-індустрії.
Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 316–321.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-316-321
8. Valentyna Morokhova, Zhyldyz
Batyrbekova, Olena Bondarenko, Tetiana Ustik, Mariia Saiensus,
Vitalii Travin, "Digitalization Strategies for Marketing
Communications to Build Relationship Marketing: Modern Solutions in
Brand Management," WSEAS Transactions on Environment and
Development, vol. 19, pp. 1231-1245, 2023, https://doi.org/10.37394/232015.2023.19.112
9. BONDARENKO, O., & MELNYCHENKO,
O. (2023). Brand management of pharmaceutical enterprises under a
large-scale crisis. SCIENTIA·FRUCTUOSA, 151(5), 48–67. https://doi.org/10.31617/1.2023(151)04
10. Bohdan
Danylyshyn, Olena Bondarenko, Maryna Gudz, Olеna Ptashchеnko,
Anastasiia Mohylova, Larysa Radkevych. Marketing Tools to Increase
Regional Investment Attractiveness. Review of Economics and
Finance, 2023, 21, 1101-1108 DOI: https://doi.org/10.55365/1923.x2023.21.122
11. BONDARENKO,
O., & YASHCHENKO, M. (2023). Content marketing at trade
enterprises. Scientia·fructuosa, 148(2), 24–38. https://doi.org/10.31617/1.2023(148)03
- Bondarenko O., Knights
M. Sponsorship marketing of European countries in the conditions of
martial low in Ukraine. Scientia fructuosa. 2022. No6. S.4-18.
https://doi.org/10.31617/1.2022(146)01
- Olena Bondarenko,
Tetiana Ustik, Zoreslava Liulchak, Kateryna Horska, Olena Nahorna,
Оksana Stets, "Crowdfunding Development in the Social Media
Marketing System," WSEAS Transactions on Business and Economics,
vol. 19, pp. 1678-1688, 2022
DOI: 10.37394/23207.2022.19.152
- Бондаренко О.С.,
Цимбаленко Н.В. Цифрові інструменти в торговельному маркетингу
/О.С. Бондаренко, Н.В. Цимбаленко //Проблеми
інноваційно-інвестиційного розвитку – 2022. – № 28. – С.
65–77.
- Bondarenko,
O., Kozarezenko,
L., Chunikhina,
T., Solomka,
O. (2021) Social Interaction of the State and Society as a
Reference Point of Public Marketing. Estudios de Economia Aplicadathis
link is disabled, 2021, 39(6) https://
doi.org/10.25115/eea.v39i6.5121
- Bondarenko, O.,
Kovalchuk, S., Rodionov, S., Miroshnik M., Kitchenko, O., Franchuk,
L. (2021) Improving approaches to the formation of enterprise's
marketing budgets. Studies of Applied Economics, vol. 39, No 5
(2021). https:// doi.org/10.25115 / eea.v39i5.5075
|
|
|
|
НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ
|
- Почесна
грамота Київського національного торговельно-економічного
університету МОН України за сумлінну працю та з нагоди
ювілею (2020 р.).
- Почесна
грамота Київського національного торговельно-економічного
університету за високу якість підготовки і організації наукових
заходів, підтримку іміджу університету та з нагоди Дня науки (2017
р.).
- Відзнака
Печерської районної адміністрації у місті Києві за вагомий внесок у
соціально-економічний та культурний розвиток району (2011
р.).
- Стипендіат
Кабінету Міністрів України за наукові здобутки (2009 – 2011
рр.)
- Подяка
Київського національного університету технологій та дизайну за
значні особисті досягнення в галузі освіти, плідну
науково-педагогічну діяльність, (2010 р.)
|
|
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
- 2024
– Міжнародний науковий проект «Marketing and Brand Management
in the Digital Age: Enhancing Customer Relations» (Талін,
Естонія)
- 2024 – Міжнародний
онлайн-курс для комунікаційних менеджерів ВНЗ «Sustainable SMM:
sustainable communication in social media for higher education
institutions»
- 2023 – Проект
«COMSUS. Розвиток стійких комунікацій вищих навчальних закладів у
соціальних мережах» (Варшава, Польща)
- 2023 – Онлайн-курс
для викладачів «Академічна доброчесність: онлайн-курс для
викладачів». Платформа масових відкритих онлайн-курсів
Prometheus.
- 2022 – Міжнародне
стажування в Університет Ворика (Велика
Британія)
- 2019 –
Курс “Додатки Google в освітній діяльності” (60 год.),
науково-методичний центр управління освіти та науки Білоцерківської
міської ради.
- 2019 –
посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при КНУТД
щодо володіння державною мовою.
- 2019
– certyficat jezyka polskiego poziom B2.
|
|
|
|
ДОДАТКОВІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ
|
- Рецензент
статтей для видання Scopus, з 2019 р. до цього
часу.
|
|
ХОБІ
|
подорожі,
музика, театр
|
остання редакція 27.09.2025