logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Про нас

Центр досліджень цифрового маркетингу та рекламного бізнесу

 

Центр досліджень цифрового маркетингу та рекламного бізнесу – це міждисциплінарний науково-аналітичний центр, який спеціалізується на дослідженнях цифрових технологій та комунікаційних відносин у цифровому суспільстві, розробці пропозицій щодо вдосконалення рекламних стратегій, підвищення їх ефективності інструментами цифрового маркетингу.

Крім генерування наукових рішень для актуальних проблем у сфері цифрового маркетингу та рекламного бізнесу Центр забезпечує функціонування дискусійної платформи, де академічна та бізнес спільнота, управлінці та професіонали-практики у сфері цифрових комунікацій з України та інших країн світу мають можливість обговорювати передові цифрові маркеингові технології та їх інтеграцію у рекламні практики.

Центр надає молодим науковцям та здобувачам вищої освіти унікальне міждисциплінарне дослідницьке середовище, яке сприяє проведенню якісних досліджень та розвитку наукової кар’єри.


Державний торговельно-економічний університет

 вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156   Телефон: +38(044) 531-48-37   E-mail: o.bondarenko@knute.edu.ua

09.01.2024
43630
331
остання редакція 09.05.2024
43630