logo
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет торгівлі та маркетингу
logo
Факультет торгівлі та маркетингу
img

Головна сторінка

торгівлі та маркетингу

49
Декан факультету, д.т.н., професор

Осика Віктор Анатолійович                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Факультет був створений у 1966 р. у складі Київського торговельно-економічного інституту. 

До  2016 р.- факультет товарознавства та торговельного підприємництва.
З 2016 р. - факультет торгівлі та маркетингу

До складу факультету входить 6 кафедр. 
Випускові кафедри: 
- торговельного підприємництва та логістики
товарознавства та митної справи
- товарознавства, управління безпечністю та якістю 
- кафедра маркетингу

- кафедра журналістики та реклами                                                                                           - кафедра іноземної філології та перекладу

Факультет торгівлі та маркетингу ефективно інтегрується з європейською та світовою системами освіти.
На факультеті здійснюється підготовка за спеціальностями:

”Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”

Спеціалізації:

  • Товарознавство та комерційна логістика;
  • Логістична діяльність;
  • Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі;
  • Категорійний менеджмент у ритейлі;
  • Митна справа;
  • Управління безпечністю та якістю товарів;
  • Організація оптової та роздрібної торгівлі. 

"Маркетинг" 

Спеціалізації:

  • Маркетинг (бакалавр, магістр)
  • Рекламний бізнес (бакалавр, магістр)

"Реклама і зв'язки з громадськістю"

Спеціалізації:

  • Реклама і зв'язки з громадськістю (бакалавр)
  • Реклама (магістр)

"Філологія"

Заступники декана

ГОЛІК Оксана Василівна 

заступник деканаз навчальної роботи, канд. наук із соц. комунікацій, доцент кафедри журналістики та реклами

КОМАХА Володимир Олександрович

   заступник декана з навчально-виховної роботи, канд.техн.наук, старший викладач кафедри товарознавства та митної справи

КОТОВА Марина Володимирівна

заступник декана з навчально-методичної та наукової роботи, канд.екон.наук, старший викладач кафедри торговельного підприємництва та логістики

23.04.2013
guliya2005
14753
остання редакція 17.07.2019
43220