Головна сторінка
торгівлі та маркетингу
Факультет був створений у 1966 р. у складі Київського
торговельно-економічного інституту. До 2016 р.- факультет товарознавства та торговельного
підприємництва. До складу факультету входить 6 кафедр. Факультет торгівлі та маркетингу ефективно інтегрується з
європейською та світовою системами освіти. ”Підприємництво, торгівля та біржова
діяльність” Спеціалізації: "Маркетинг" Спеціалізації: "Реклама і зв'язки з громадськістю" Спеціалізації: "Філологія"
Декан факультету, д.т.н., професор
Осика Віктор Анатолійович
З 2016 р. - факультет торгівлі та маркетингу
Випускові кафедри:
- торговельного підприємництва
та логістики
- товарознавства та митної справи
- товарознавства,
управління безпечністю та якістю
- кафедра маркетингу
- кафедра журналістики та реклами
- кафедра
іноземної філології та перкладу
На факультеті здійснюється підготовка за
спеціальностями:
Заступники декана
ГОЛІК Оксана Василівна заступник деканаз навчальної роботи, канд. наук із соц. комунікацій, доцент кафедри журналістики та реклами |
КОМАХА Володимир Олександрович заступник декана з навчально-виховної роботи, канд.техн.наук, старший викладач кафедри товарознавства та митної справи |
ГУРДЖИЯН Карина Владиславівна заступник декана |


