logo
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет торгівлі та маркетингу
logo
Факультет торгівлі та маркетингу
img

Перелік спеціальностей і спеціалізацій

торгівлі та маркетингу

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ ФАКУЛЬТЕТУ ТОРГІВЛІ ТА МАРКЕТИНГУ

035 «Філологія» 

спеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» (ступінь бакалавра)

  • вільне і правильне спілкування іноземними мовами, дотримуючись усіх фонетичних, граматичних, лексико-синтаксичних норм,  у різних ситуаціях професійного спілкування;
  • здійснення процесу письмової і усної комунікації у різних галузях господарства, науки і культури;
  • прийняття рішень щодо застосування теорії і практики іноземних мов в галузі соціально-економічних відносин в умовах ринкового господарства.

спеціалізація «спеціалізація «Прикладна лінгвістика (лінгводидактика, англійська мова)» (ступінь магістра)» 

  • вільне володіння державною та іноземною (англійською) мовами для реалізації письмової та усної комунікації;
  • здійснення лінгвістичного, літературознавчого та спеціального філологічного аналізу текстів різних стилів і жанрів;
  • застосування сучасних методик і технологій, зокрема інформаційних, для ефективного здійснення професійної діяльності в сфері прикладної лінгвістики та викладання іноземних мов.

спеціалізація «Прикладна лінгвістика (політична лінгвістика, англійська мова)» (ступінь магістра)

  • лінгвістичний аналіз та експертна оцінка політичних текстів, здійснення політичного консалтингу;
  • побудова міжнародних, транснаціональних комунікацій для вирішення завдань національного та міжнародного рівня;
  • керівництво комунікаційними потоками в межах політичних, суспільних, соціальних і міжкультурних процесів.

061 «Журналістика»

освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» (ступінь бакалавра)

освітня програма «Реклама» (ступінь магістра)

  • моніторинг рекламного та PR-середовища підприємства;
  • застосування інноваційних рекламних та PR-технологій;
  • розробка рекламних програм для просування торговельних марок та формування позитивного іміджу підприємств;
  • розробка рекламних макетів для різноманітних засобів комунікації.

073 «Менеджмент»

освітня програма «Фармацевтичний менеджмент» (ступінь бакалавра)

  • розробка стратегії розвитку фармацевтичного бізнесу;
  • управління фармацевтичними компаніями, аптечними мережами, оптимізація їх комерційно-виробничої діяльності;
  • вибір цінової та асортиментної політики підприємств на лікарські засоби, удосконалення системи їх закупівлі та збуту.

075 «Маркетинг»

освітня програма «Маркетинг» (ступінь бакалавра)

освітня програма «Маркетинг-менеджмент (Marketing Management)» (ступінь магістра)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства;
  • формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу;
  • розробка маркетингових стратегій підприємства та застосування інноваційних технологій маркетингу.

освітня програма «Трейд-маркетинг (Trade Marketing)» (ступінь магістра)

  • розробка маркетингових активностей щодо стимулювання товаропровідної мережі;
  • брендтрекінг для посилення лояльності бренду та підвищення обізнаності торговельної марки;
  • розробка трейд-маркетингової стратегії, формування, розподіл і контроль використання трейд-маркетингового бюджету.

освітня програма «Цифровий маркетинг (Digital Marketing)» (ступінь магістра)

  • створення дизайну, медійний та контекстний розвиток цифрових продуктів підприємства;
  • застосування SMM маркетингу для просування товарів та послуг в соціальних мережах і месенджерах;
  • розробка стратегій SEO і SEM пошукового марктеингу в інтернет мережі.

освітня програма «Бренд-менеджмент (Brand Management)» (ступінь магістра)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір вступника)

  • формування та розвиток бренду підприємства;
  • досягнення та підтримання лояльності бренду з боку споживачів;
  • розробка бренд-стратегій підприємства та впровадження інноваційних технологій брендингу.

освітня програма «Рекламний бізнес» (ступінь бакалавра та магістра)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства рекламного бізнесу;
  • розробка програми маркетингової діяльності підприємства рекламного бізнесу;
  • застосування інноваційних технологій рекламних послуг.

076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

освітня програма «Логістична діяльність» (ступінь бакалавра)

освітня програма «Логістика та управління ланцюгами постачання» (ступінь магістра)

  • забезпечення ефективного функціонування закупівельної, транспортної, складської системи, розподілу та поставок на підприємстві, управління запасами;
  • організація системи інтегрованого управління логістичною діяльністю підприємства;
  • здійснення транспортно-експедиційних операцій та обслуговування вантажоперевезень;
  • управління логістичними системами підприємства з використанням інформаційних технологій.

освітня програма «Торговельний бізнес» (ступінь бакалавра)

освітня програма «Ритейлінг та дистрибуція» (ступінь магістра)

  • відкриття та ефективне управління діяльністю власної торговельної справи;
  • розробки та реалізації стратегії розвитку суб’єктів підприємництва у сфері ритейлінгу та дистрибуції;
  • розробка аналітичних звітів та пропозицій, пошук резервів підвищення ефективності управління бізнес-процесами у сфері рийтелінгу та дистрибуції.

освітня програма «Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі» (ступінь бакалавра та магістра)

  • організація та управління зовнішньоторговельними операціями на підприємстві;
  • оцінювання ефективності та розробка стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; товарознавча оцінка товарів експорту та імпорту;
  • вирішення конкретних практичних завдань щодо організації зовнішньої торгівлі на підприємстві.

освітня програма «Товарознавство і комерційна логістика» (ступінь бакалавра та магістра)

  • формування асортименту та логістичних каналів поставки, ідентифікація та експертиза товарів;
  • розробка логістичних концепцій та управління логістичною системою;
  • організація ефективних форм та методів логістичного ланцюга поставок;
  • запровадження схем збору та обробки статистичної інформації з питань комерційної логістики.

освітня програма «Митна справа» (ступінь бакалавра та магістра)
(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір вступника)

  • митний контроль та митне оформлення товарів, здійснення митних процедур відповідно до міжнародних стандартів;
  • контроль за нарахуванням митних платежів, боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями;
  • ідентифікація та експертиза товарів в митних цілях.

освітня програма «Категорійний менеджмент у ритейлі (Сat Management)» (ступінь бакалавра та магістра)

  • моніторинг товарного ринку, формування асортименту підприємства роздрібної торгівлі;
  • структуризація товарів за категоріями з метою збільшення прибутковості торговельної діяльності;
  • оцінювання якості товарів та формування оптимального асортименту торговельної мережі;
  • аналіз продажів і прибутковості категорій товарів.

22.04.2013
guliya2005
21071
остання редакція 22.12.2023
43180