logo
Факультет торгівлі та маркетингу
Факультет торгівлі та маркетингу
logo
Факультет торгівлі та маркетингу
img

Перелік спеціальностей і спеціалізацій

торгівлі та маркетингу

ПЕРЕЛІК СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТА СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ ФАКУЛЬТЕТУ ТОРГІВЛІ ТА МАРКЕТИНГУ

035 «Філологія» 

Cпеціалізація «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська»

(ступінь бакалавра)

  • вільне і правильне спілкування іноземними мовами, дотримуючись усіх фонетичних, граматичних, лексико-синтаксичних норм,  у різних ситуаціях професійного спілкування;
  • здійснення процесу письмової і усної комунікації у різних галузях господарства, науки і культури;
  • прийняття рішень щодо застосування теорії і практики іноземних мов в галузі соціально-економічних відносин в умовах ринкового господарства.

061 «Журналістика»

Cпеціалізація «Реклама і зв’язки з громадськістю» (ступінь бакалавра)

Cпеціалізація «Реклама» (ступінь магістра)

  • моніторинг рекламного та PR-середовища підприємства;
  • застосування інноваційних рекламних та PR-технологій;
  • розробка рекламних програм для просування торговельних марок та формування позитивного іміджу підприємств;
  • розробка рекламних макетів для різноманітних засобів комунікації.

075 «Маркетинг»

Cпеціалізація «Маркетинг» (ступінь бакалавра)

Cпеціалізація «Маркетинг менеджмент (Marketing Management ( ступінь магістра)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства;
  • формування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу;
  • розробка маркетингових стратегій підприємства та застосування інноваційних технологій маркетингу.

Cпеціалізація «Цифровий маркетинг (Digital Marketing)» (ступінь магістра)

  • створення дизайну, медійний та контекстний розвиток цифрових продуктів підприємства;
  • застосування SMM маркетингу для просування товарів та послуг в соціальних мережах і месенджерах;
  • розробка стратегій SEO і SEM пошукового марктеингу в інтернет мережі.

Cпеціалізація «Бренд-менеджмент» (ступінь магістра). Вперше в Україні!!!

  • формування та розвиток бренду підприємства;
  • досягнення та підтримання лояльності бренду з боку споживачів;
  • розробка бренд-стратегій підприємства та впровадження інноваційних технологій брендингу.

Cпеціалізація «Рекламний бізнес» (ступінь бакалавра та магістра)

  • моніторинг маркетингового середовища підприємства рекламного бізнесу;
  • розробка програми маркетингової діяльності підприємства рекламного бізнесу;
  • застосування інноваційних технологій рекламних послуг.

076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

Cпеціалізація «Логістична діяльність» (ступінь бакалавра)

Cпеціалізація «Логістика та управління ланцюгами постачання» (ступінь магістра)

  • забезпечення ефективного функціонування закупівельної, транспортної, складської системи, розподілу та поставок на підприємстві, управління запасами;
  • організація системи інтегрованого управління логістичною діяльністю підприємства;
  • здійснення транспортно-експедиційних операцій та обслуговування вантажоперевезень;
  • управління логістичними системами підприємства з використанням інформаційних технологій.

Cпеціалізація «Оптова і  роздрібна торгівля» (ступінь бакалавра)

Cпеціалізація «Організація оптової та роздрібної торгівлі» (ступінь магістра)

  • забезпечення ефективного управління діяльністю оптових та роздрібних торговельних підприємств;
  • реалізація проектів зі створення та забезпечення функціонування суб’єктів оптової та роздрібної торгівлі, оцінка комерційних ризиків;
  • розробка аналітичних звітів та пропозицій з питань організації оптової та роздрібної торгівлі.    

Cпеціалізація «Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі» (ступінь бакалавра та магістра)

  • організація та управління зовнішньоторговельними операціями на підприємстві;
  • оцінювання ефективності та розробка стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства; товарознавча оцінка товарів експорту та імпорту;
  • вирішення конкретних практичних завдань щодо організації зовнішньої торгівлі на підприємстві.

Cпеціалізація «Товарознавство і комерційна логістика» (ступінь бакалавра та магістра)

  • формування асортименту та логістичних каналів поставки, ідентифікація та експертиза товарів;
  • розробка логістичних концепцій та управління логістичною системою;
  • організація ефективних форм та методів логістичного ланцюга поставок;
  • запровадження схем збору та обробки статистичної інформації з питань комерційної логістики.

Cпеціалізація «Митна справа» (ступінь бакалавра та магістра)

(англомовна або україномовна магістерська програма на вибір вступника!!!)

  • митний контроль та митне оформлення товарів, здійснення митних процедур відповідно до міжнародних стандартів;
  • контроль за нарахуванням митних платежів, боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями;
  • ідентифікація та експертиза товарів в митних цілях.

Cпеціалізація «Категорійний менеджмент у ритейлі (Сat Management

(ступінь бакалавра та магістра)

  • моніторинг товарного ринку, формування асортименту підприємства роздрібної торгівлі;
  • структуризація товарів за категоріями з метою збільшення прибутковості торговельної діяльності;
  • оцінювання якості товарів та формування оптимального асортименту торговельної мережі;

аналіз продажів і прибутковості категорій товарів.

23.04.2013
guliya2005
12475
остання редакція 11.07.2019
437281